Неработещо лостче БК Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Неработещо лостче БК Е46
От няколко дни бутона БК на лоста на мигачите спря да работи. Има ли начин да се ремонтира без да се сваля целия лост, че за свалянето му трябва да се свалят кори, волан и т.н? Евентуално с някъкъв спрей дали ще стане?
Пробвах с ресет на таблото да не би да е се е ошашкало нещо, но не беше
.
Пробвах с ресет на таблото да не би да е се е ошашкало нещо, но не беше

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Неработещо лостче БК Е46
Без сваляне на лостчето няма да минеш - проблема е, че се случва да се отчупи или откачи буксичката на самото бутонче, което е в тялото на лостчето.
Si non confectus, non reficiat.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Неработещо лостче БК Е46
Също можело да се претрие някое кабелче. Но иска сваляне на лостчето.
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: Неработещо лостче БК Е46
Свалай го смело колега. Волана отдолу е на щипки със стволче по средата което трябва да бутнеш навътре, отгоре има едно пластмасово винтче и за самия волан ти трябва ключ 16. След това е лесно. Разгледай буксата и кабелите към нея както казват колегите и ако не е там проблема ще да е горе при бутона. Успех
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Неработещо лостче БК Е46
Лостчето е оправено, както казаха колегите проблема беше скъсано кабелче вътре в лостчето
Работата е малко пипкава, доста неща се свалят и ако някой се захваща, по добре да се подготви за малко повече от 30мин. работа.
- Свалят се първо корите на волана - долната е само на щипки (бута се пина в средата с нещо остро), горната е само с един винт;
- С торкс 30 се отвиват двата болта на еърбега (отзад на волана), трябва да се откачи акумулатора преди да се свали самия еърбег иначе после ако се даде на контакт набива грешки за него;
- Сваля се волана - трябва гедоре, моят беше зверски стегнат;
- С торкс 27 (или малко по малък беше
) се отвиват четирите болта държащи цялата конзола с лостчетата;
- Самото лостче е на щипки към конзолата и се вади лесно;
- Лостчето се разглобява като се отвият два малки болта и внимателно се разтваря - тук очаквах вълна от изкачащи пружини и чаркове (на аудито ми беше нещо подобно), но нямаше такива екстри
Останалото беше запояване на прекъснато кабелче и сглобяване в обратен ред.
По трудната и нервна част беше борбата с колата, защото не искаше да върти стартера и да запали, но таблото не правеше дискотека - тогава се вкарах в некви филми от рода на забравени настройки на ключа, проблем от грешките на еърбега (след изчистването им пак не въртеше), изгорели бушони и т.н.
Благодарение на съвета на Slitter да пробвам да подам ток се оказа паднал акумулатор
Мерси още веднъж на колегата, че ми изслуша глупостите късно вечер и ме изкара от филма

Работата е малко пипкава, доста неща се свалят и ако някой се захваща, по добре да се подготви за малко повече от 30мин. работа.
- Свалят се първо корите на волана - долната е само на щипки (бута се пина в средата с нещо остро), горната е само с един винт;
- С торкс 30 се отвиват двата болта на еърбега (отзад на волана), трябва да се откачи акумулатора преди да се свали самия еърбег иначе после ако се даде на контакт набива грешки за него;
- Сваля се волана - трябва гедоре, моят беше зверски стегнат;
- С торкс 27 (или малко по малък беше

- Самото лостче е на щипки към конзолата и се вади лесно;
- Лостчето се разглобява като се отвият два малки болта и внимателно се разтваря - тук очаквах вълна от изкачащи пружини и чаркове (на аудито ми беше нещо подобно), но нямаше такива екстри

Останалото беше запояване на прекъснато кабелче и сглобяване в обратен ред.
По трудната и нервна част беше борбата с колата, защото не искаше да върти стартера и да запали, но таблото не правеше дискотека - тогава се вкарах в некви филми от рода на забравени настройки на ключа, проблем от грешките на еърбега (след изчистването им пак не въртеше), изгорели бушони и т.н.
Благодарение на съвета на Slitter да пробвам да подам ток се оказа паднал акумулатор

Мерси още веднъж на колегата, че ми изслуша глупостите късно вечер и ме изкара от филма

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани