Тракане на Е39 520i '99 г.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.04.2009

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от scorpion82ua » 30 Яну 2012, 21:19

ами ко да правя, поне 2 години гаранция и е оригинална част.....то и аз вече не знам къде да търся......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от bmw_n00b » 30 Яну 2012, 23:31

Аз така и не можах да разбера от цветущото обяснение в какво точно се изразява Пррррр...облема :) Да не е някоя хлабава тенекия или тръбичка от климатичната инсталация, а ти да подмениш всички ключови и скъпи части по моторетката... Нормално е като падат оборотите, точно преди да подеме регулатора на тихите моторът да предизвика вибрации, които при амортизирани тампони да се придават по-осезателно по купето и от там нещо да дрънчи. Скоростния лост хваща ли рррррр...итъма?
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.04.2009

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от scorpion82ua » 31 Яну 2012, 10:06

Не бе Колега,нещо по двигателя трака....и аз не мога да разбера къде е проблема, щях отдавна да го ликвидирам....
........ вкарвам я в сервиза,обьяснявам за проблема,оставям я, майстори я ръчкат чуват това тракане,обаче не могат да индефицират от какво е......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от bmw_n00b » 31 Яну 2012, 19:32

Ми направи едно клипче поне, да не си говорим наизуст... Че някой сега ще каже основни или биелни лагери и... стана тя...
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 30.04.2007

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от iotkov » 01 Фев 2012, 11:16

колега я се вгледаи да не е от пластмасите върху двигателя и смукателния колектор. ако не си сигурен ги махни, държат се на 4 болта. ако престане ясна е работата.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от Ilko Ivanov » 01 Фев 2012, 11:56

Някой сети ли се да погледне номер 6 от тази схема ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.04.2009

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от scorpion82ua » 01 Фев 2012, 15:52

Колега,номер 6 от схемата не може да трака, това е нещо като филтър с гумени уребрения, със времето гумата на този филтър се прецаква(вдървява се) и може леко да посвирва при ниските обороти ,при засмукване на въздух,нормално е....


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от ivoo » 01 Фев 2012, 15:58

scorpion82ua написа:Колега,номер 6 от схемата не може да трака,

Кой каза че неможе ? http://www.youtube.com/watch?v=SNJ7qUa_FbU&NR=1

Явно може :mhihi: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... bff0ed866d

http://www.youtube.com/watch?v=9z9WrsVk_6o
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.04.2009

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от scorpion82ua » 01 Фев 2012, 16:10

Не съм проверявал точно това.....сега ще пусна и клипчето с това "тракане"....

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.04.2009

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от scorpion82ua » 01 Фев 2012, 16:23

Колеги,записах това "тракане"- http://depositfiles.com/files/9xa3koos5 ( в самото начало на записа много добре се чува това което ме притеснява), също пускам и снимки с нещата сменени по вануса:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от sadex5 » 01 Фев 2012, 16:40

scorpion82ua написа:Колега,номер 6 от схемата не може да трака, това е нещо като филтър с гумени уребрения, със времето гумата на този филтър се прецаква(вдървява се) и може леко да посвирва при ниските обороти ,при засмукване на въздух,нормално е....

Ами колега след като си толкос наясно с устройството на ДИСА клапата, обясни го по подробно...Честно кажи, знаеш ли за какво служи ???
Ако ти засмуква въздух оттам, наиш кво тресене е на мотора :)
Със сигурност Илко се е смял :)
Чух записа, направо си е пробит филтър на картерните газове ! Или смуче оттам въздух някъде.....

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.04.2009

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от scorpion82ua » 01 Фев 2012, 17:01

Колега, ако бях наясно с всичко, нямаще и да пускам темата. Относно ДИСА, за какво точно служи - не знам, знам, че е нещо свързвано с всмукване на въздука и пак това го знам от "майсторите" и ако беще пробит филтър за картърни газове в М-Кар нямаще как да не го разберет.
Колега, да не мислиш ,че на мън не ми е срам ??????
Само ходя по сервизи, давам пари за прегледи и получавам само мнения, предположения и т.н. и нищо конкретно....Сума ти пари вече съм завлякъл заради това "тракане", така че помагайте!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ако става въпорос за този "филтър"(клапа) :
1111.JPG
,
то тя е в гаранция все още!!!!! Миналото лято я смених(М-Кар)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от sadex5 » 01 Фев 2012, 17:17

ДИСА та е често забравян елемент от много майстори, трака много гадно като е разбита. Аз и преди бях писал за нея, просто на много малко ,,майстори'' им минава през главата да я проверят.
Взаимствана е от автомобилите от Формула 1, там за първи път се използва понятието къс и дълуг смукателен колектор.
Точно това се опитах да чуя от клипа, но сам се сещаш че като колата не е пред мен, няма как да стане...
Пробит клапан на картерните газове или да кажем откачен, сцепен маркуч към него е доста трудно да се разбере, преди да се свали, а при двойния ванос си е играчка, и едва ли някой го е правил, иначе по цената на подмяната му щеше да усетиш. Има начин да се разбере без демонтаж, но не и точно кой маркуч е скъсан...
ДИСА клапата при дадени обороти изпада в един много гаден резонанс, и може да е от това. Свали я и я провери за луфтове. Не се опитвай да палиш колата без нея, с натъпкан парцал в отвора и !!!!
Точно за него става въпрос и по специално маркуч 6 ! Става на въглен и се затлачва и се чува много гадно, ако е скъсан..

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.04.2009

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от scorpion82ua » 01 Фев 2012, 17:26

Ок,благодаря! Ще проверя ДИСА и тези маркучи и после ще пиша.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Тракане на Е39 520i '99 г.

Мнение от sadex5 » 01 Фев 2012, 17:30

Маркуча мож го види добре само на канал ! ДИСА та я разглоби и виж дали има аксиален луфт на преградата. Онова червеното уплътнение и да е смачкано малко да не те бърка, просто виж как работи лостовия механизъм, помоли някой да дава газ и гледай дали работи нормално.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook