М50Б20 не иска да пали
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
М50Б20 не иска да пали
Здравейте колеги,
Имам следния проблем с моята кошница: сутринта тръгвам да е паля и не иска. Само претриса и до там, прехвърлих я на газ и пак не иска. Дойде един човек да ме дръпне и пак не иска да запали. Помпата работи и има бензин както и газ и от въртенето и акумулатора падна. Та моля за съвети къде да търся пречината за това не палене? Ползвах търсачката но не намерих отговор...
Благодаря...
Имам следния проблем с моята кошница: сутринта тръгвам да е паля и не иска. Само претриса и до там, прехвърлих я на газ и пак не иска. Дойде един човек да ме дръпне и пак не иска да запали. Помпата работи и има бензин както и газ и от въртенето и акумулатора падна. Та моля за съвети къде да търся пречината за това не палене? Ползвах търсачката но не намерих отговор...
Благодаря...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50Б20 не иска да пали
1.Изкарай маркуча на помпата отзад виж дали ше напрай мармалад.
2.Датчик на коляновия вал е отишъл в рая .
3.Има едни релета при компа , прослушай ги дали чаткат...често и отях има яд.
4.Аларма ако имаш , огледай и нея..дай и ресет. виж и релето за имобилайзера.
5.ЗАмръзнал бинзин , ама на газ да работи тряя да е малко топла.
6.Свали свещите огледай , аз съм имал такъв проблем...
2.Датчик на коляновия вал е отишъл в рая .
3.Има едни релета при компа , прослушай ги дали чаткат...често и отях има яд.
4.Аларма ако имаш , огледай и нея..дай и ресет. виж и релето за имобилайзера.
5.ЗАмръзнал бинзин , ама на газ да работи тряя да е малко топла.
6.Свали свещите огледай , аз съм имал такъв проблем...

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: М50Б20 не иска да пали
JIKI_RACER написа:1.Изкарай маркуча на помпата отзад виж дали ше напрай мармалад.
2.Датчик на коляновия вал е отишъл в рая .
3.Има едни релета при компа , прослушай ги дали чаткат...често и отях има яд.
4.Аларма ако имаш , огледай и нея..дай и ресет. виж и релето за имобилайзера.
5.ЗАмръзнал бинзин , ама на газ да работи тряя да е малко топла.
6.Свали свещите огледай , аз съм имал такъв проблем...
Точно от теб чаках отговор. Помпата при въртене от стартера преди да падне акумулатора въртеше бензина. Имам аларма и кое е релето на имобилаизера къде се намира при бушоните или под задната седалка и тези бушони на компа пак ли са там? А за датика как така си заминава като дори не е дал никаква индикация. Предния ден работи без грешка вечерта е спирам и сутринта нема никои. Колко пари е тоя датчик и мога ли сам да го сменя има ли нещо по специфично при смяната? Сшещите са чисто нови НЖК на 3-4 месеца не вярвам да е от тях! И как мога да разкарам тоя имобилайзер да го изключа да не действа?
Благодаря...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50Б20 не иска да пали
1.МИ извади една свещ ако са мокри ще разбереш... от тия релета при ЕКУ дет са те управляват и свещите .изкарай една свещ и виж мокра ли е ...ако е мокра завий я и впровери бобините дават ли искра.
2.Датчика си мре лесно , хората мрът за 1 мин ти датчик ли ?
3. Релето на алармата е при алармата ако е китайска и се намира под волана най вероятно...ако е оригинална нямам идея.знам че се изключва с ключа за паленето или поне тия които съм виждал.
4.Аз мойта помпа не я чувам да върти ., само бензина ако се лее виждам..най вероятно си замръзнал нещо..или си намокрил свещите. Слагай един газов Бриск по 5 кинта и си ти .
2.Датчика си мре лесно , хората мрът за 1 мин ти датчик ли ?
3. Релето на алармата е при алармата ако е китайска и се намира под волана най вероятно...ако е оригинална нямам идея.знам че се изключва с ключа за паленето или поне тия които съм виждал.
4.Аз мойта помпа не я чувам да върти ., само бензина ако се лее виждам..най вероятно си замръзнал нещо..или си намокрил свещите. Слагай един газов Бриск по 5 кинта и си ти .

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50Б20 не иска да пали
Абе сменяй мотора , сега е момента за аплодисмента 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: М50Б20 не иска да пали
преди да запшалиш натискаш ли някое от копчетата на алармата???
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: М50Б20 не иска да пали
Да натискам копче като дам на контакт и натискам едно компче на дистанционното и тогава паля!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: М50Б20 не иска да пали
Kregec написа:Да натискам копче като дам на контакт и натискам едно компче на дистанционното и тогава паля!
Хмм, по същия начин на един приятел миналата зима му се предаде алармата

Пробвай да я заобиколиш


- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: М50Б20 не иска да пали
аз всяка зима имам по няклко редовни клиенти,та затова питам?????
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: М50Б20 не иска да пали
Здравейте колеги,
Само за информация колата запали и върви. Проблема беше в имобилайзера и датчика на коляновия вал. Та имобилайзера го разкарах защото реших, че ще имам само проблеми с него. От друга страна незнам кой преди е вързвал алармата но майстора ми каза, че е вързвана в час по трудово. Та за това го разкарах поне да знам, че вече няма да ми прави мизерии. За датчика беше голям цирк работеше когато реши. Когато се размърда кабела пали и работи и в един момент спира. Купих нов датчик слагаме го и колата пали от 5-я път и пак дава грешка. Оказа се че новия е дефектен. На другия ден го подмениха но и новия се оказа, че не е за моя мотор. Не знам тея в магазина какво гледат като им поръчваме датчик по номера на стария. Накрая момчето в сервиза го изкара и отиде с него дирекно в магазина. След което вече дадоха точно тоя който трябва да бъде и сега вече е ОК. В този ред на мисли искам да благодаря искрено на колега от форума и майстор. Мисля че се пишеше Фил във форума но темата му нещо е затрита. За това пиша тук за да му благодаря за всичко което направи. Занимава се с мен три дни и през цялото време беше много отзивчив и коректен. За това колеги когато колата Ви спре да пали както моята и помпата Ви работи е 98% тоя гурлив датчик. Който струва майка си и баща си защото е скапан Сименс. Както и да е парите се изкарват важното е че бабата пак е на линия и няма да мръзна.
Благодаря и на всички колеги които писаха в темата ми и дадоха мнения по въпроса.
Поздрави...
Само за информация колата запали и върви. Проблема беше в имобилайзера и датчика на коляновия вал. Та имобилайзера го разкарах защото реших, че ще имам само проблеми с него. От друга страна незнам кой преди е вързвал алармата но майстора ми каза, че е вързвана в час по трудово. Та за това го разкарах поне да знам, че вече няма да ми прави мизерии. За датчика беше голям цирк работеше когато реши. Когато се размърда кабела пали и работи и в един момент спира. Купих нов датчик слагаме го и колата пали от 5-я път и пак дава грешка. Оказа се че новия е дефектен. На другия ден го подмениха но и новия се оказа, че не е за моя мотор. Не знам тея в магазина какво гледат като им поръчваме датчик по номера на стария. Накрая момчето в сервиза го изкара и отиде с него дирекно в магазина. След което вече дадоха точно тоя който трябва да бъде и сега вече е ОК. В този ред на мисли искам да благодаря искрено на колега от форума и майстор. Мисля че се пишеше Фил във форума но темата му нещо е затрита. За това пиша тук за да му благодаря за всичко което направи. Занимава се с мен три дни и през цялото време беше много отзивчив и коректен. За това колеги когато колата Ви спре да пали както моята и помпата Ви работи е 98% тоя гурлив датчик. Който струва майка си и баща си защото е скапан Сименс. Както и да е парите се изкарват важното е че бабата пак е на линия и няма да мръзна.
Благодаря и на всички колеги които писаха в темата ми и дадоха мнения по въпроса.
Поздрави...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани