143 дизелови “коня” за “Мини”
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
143 дизелови “коня” за “Мини”
Дизелът и “Мини” се обичат все повече. Откакто БМВ Груп възроди харизматичните автомобили през 2000 г., в моторната гама винаги е имало дизелови мотори. В началото двигателите идваха от алианси с други производители, но БМВ пое нещата в здравите си баварски ръце, които сглобяват едни от най-добрите дизелови агрегати. Вече всички модели разполагат с три “нафтови” мотора - 1,6-литрови с 90 к.с. (в “Мини One D”) и 112 к.с. (в “Мини Купър D”).
От пролетта на миналата година в “Мини Купър SD” се монтира 2,0-литровият дизелов двигател на БМВ със 143 к.с. - същият от 118d и 318d. Енергичният мотор разполага с впечатляващ въртящ момент 305 Нм, който е наличен в диапазона 1750-2700 оборота. С такова яко сърце малкото “Мини” става неудържимо - спринтира за 8 секунди от 0 до 100 км/ч, а ускорението продължава, докато стрелката закове 215 км/ч.
Моторът дава възможност и за темпово състезателно каране, и за спокойно шофиране. По динамични характеристики не отстъпва на бензиновите си събратя с идентична мощ, но дава много малък разход - 4,3 л и ниско ниво на въглероден диоксид - 114 гр. За тези показатели помагат технологиите за икономия на гориво на БМВ - старт-стоп автоматика, индикатор за оптимално превключване на предавките, регенериране на спирачната енергия и др. Новият мотор работи с 6-степенни трансмисии - ръчна и автоматична, която сменя бързо предавките за спортното усещане, присъщо на “Мини”.
От пролетта на миналата година в “Мини Купър SD” се монтира 2,0-литровият дизелов двигател на БМВ със 143 к.с. - същият от 118d и 318d. Енергичният мотор разполага с впечатляващ въртящ момент 305 Нм, който е наличен в диапазона 1750-2700 оборота. С такова яко сърце малкото “Мини” става неудържимо - спринтира за 8 секунди от 0 до 100 км/ч, а ускорението продължава, докато стрелката закове 215 км/ч.
Моторът дава възможност и за темпово състезателно каране, и за спокойно шофиране. По динамични характеристики не отстъпва на бензиновите си събратя с идентична мощ, но дава много малък разход - 4,3 л и ниско ниво на въглероден диоксид - 114 гр. За тези показатели помагат технологиите за икономия на гориво на БМВ - старт-стоп автоматика, индикатор за оптимално превключване на предавките, регенериране на спирачната енергия и др. Новият мотор работи с 6-степенни трансмисии - ръчна и автоматична, която сменя бързо предавките за спортното усещане, присъщо на “Мини”.
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
а с един суап от 330d направо ще цепи мъника 

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
kiko написа:а с един суап от 330d направо ще цепи мъника
По-скоро от 335д или очакваното 550д М

- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
Дизела определено се предпочита вече заради икономията си, а и вече е трудно да наречеш един дизел - нафтова печка, при положение, че се изравниха по показатели с бензиновите агрегати. Защо и Мини-то да не носи дизелово сърце, все пак и там е заложена глобалната цел за икономия на гориво
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
Е по какво Мини Купър СД се доближава до Купър С ?
По принцип в малка градска кола е тъпо дизел , защото хем икономията не е голяма , хем цената висока , вибрациите и шума са яки (слаба шумоизолция заради ниския клас а при висенето по светофари си трака) ... а може да добавим и по-бавното загряване зимата , когато градските коли се карат на къси отсечки ... Та заради това на Мини му слагаха само един слаб дизел .
По принцип в малка градска кола е тъпо дизел , защото хем икономията не е голяма , хем цената висока , вибрациите и шума са яки (слаба шумоизолция заради ниския клас а при висенето по светофари си трака) ... а може да добавим и по-бавното загряване зимата , когато градските коли се карат на къси отсечки ... Та заради това на Мини му слагаха само един слаб дизел .
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
acho.rs написа:Е по какво Мини Купър СД се доближава до Купър С ?
По принцип в малка градска кола е тъпо дизел , защото хем икономията не е голяма , хем цената висока , вибрациите и шума са яки (слаба шумоизолция заради ниския клас а при висенето по светофари си трака) ... а може да добавим и по-бавното загряване зимата , когато градските коли се карат на къси отсечки ... Та заради това на Мини му слагаха само един слаб дизел .
Ти май не си карал някой съвременен дизел...

Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
Най-новия е 2.2 Д4Д ...
А пък ако не е вярно това което твърдя, в класа на мини и Ибиза нямаше да се продават 75% бензинови мотори
ПС:и стига си пушил , колата ти добре се справя с тази работа
А пък ако не е вярно това което твърдя, в класа на мини и Ибиза нямаше да се продават 75% бензинови мотори

ПС:и стига си пушил , колата ти добре се справя с тази работа

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
vanci88 написа:kiko написа:а с един суап от 330d направо ще цепи мъника
По-скоро от 335д или очакваното 550д М.
а къде ще се положи този суап
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
Стига да има желание ще влезе 3л дизелов двигател.Друг е въпроса дали има пазар за това
.

- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
Минито е кола, която като форма не мога да я възприема, иначе интериора ми харесва.
Все като погледна някое мини и все се сещам за жълтата кола на мистър Бийн
Все като погледна някое мини и все се сещам за жълтата кола на мистър Бийн


Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”


Иначе върви доста приятно тая кола, да не кажа че се усеща като яка острилка с тоя мотор+управлението на Мини като картинг като цяло, си е голяма мания

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
makaveli316 написа:Минито е кола, която като форма не мога да я възприема, иначе интериора ми харесва.
Все като погледна някое мини и все се сещам за жълтата кола на мистър Бийн
Aма интересно че вътре е доста широка а е и пъргава много

- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
Zagy написа:acho.rs написа:Е по какво Мини Купър СД се доближава до Купър С ?
По принцип в малка градска кола е тъпо дизел , защото хем икономията не е голяма , хем цената висока , вибрациите и шума са яки (слаба шумоизолция заради ниския клас а при висенето по светофари си трака) ... а може да добавим и по-бавното загряване зимата , когато градските коли се карат на къси отсечки ... Та заради това на Мини му слагаха само един слаб дизел .
Ти май не си карал някой съвременен дизел...
Моята загрява за 4-5 минути при -20 градуса

- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: 143 дизелови “коня” за “Мини”
vanci88 написа:kiko написа:а с един суап от 330d направо ще цепи мъника
По-скоро от 335д или очакваното 550д М.
Прекаляваш



16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани