Какъв е разходът на гориво на 52x D или 52x TD
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Bergayos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 24.03.2002
- Местоположение: Costa Blanca, ESP
- Пол: Мъж
- Кара: E81 123d, E70 3.0d
- Мечтае да кара: Alpina B10
Като искаш голям дизел,купи си Мерцедес 250 или 300

Аве момче ,що не си траеш ами пълниш форума с глупави изказвания??
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Аз искам МОЩЕН дизел-525тдс
Какво да се прави има огромна разлика в разхода
И съм готов да поема риска




Какво да се прави има огромна разлика в разхода


И съм готов да поема риска



- Bergayos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 24.03.2002
- Местоположение: Costa Blanca, ESP
- Пол: Мъж
- Кара: E81 123d, E70 3.0d
- Мечтае да кара: Alpina B10
landikar
,като си купиш и покараш точно такъв автомобил тогава бъди толкова компетентен по въпроса с главите и издържливоста 


Относно 525 TDS
Доколкото аз имам наблюдения върху Е 34 и специално 525 TDS '95 150 к.с.,мога да кажа,че за 5 години експлоатация и навъртени около 150 000 км. (купена на 25 000 и продадена на 180 000),автомобила беше перфектен,но винаги се сервизираше в ДАРУ КАР и разхода на гориво беше в рамките на 9-12 л. на 100 км.,а не помня много коли да са ни задминавали
Имай пред вид съсщо,че от Софиа до Пловдив съм се возил с 200-220 км/ч и разходомера беше малко над 15л. на 100.Двигателя и на 180 000 км. мисля,че си беше страхотен.
Доколкото ми е известно TDS двигателите на БМВ са много добри и не отстъпват по нищо на ТД на МБ.А за динамика да не говорим просто ТД на МБ е много по слаб от TDS.Другото гледам,че има коментари за баири и че двигатвля не издържа натоварвания - това не е вярно,все пак аз сам от Рудозем, а тук в радиус от 100 км е само баир и завои,а колата си има ускорение,стабилна е в завоите,вози комфортно по дупките.


Търсим шофьор без книжка с крадена кола. За контакти тел. 166
Пишеш напълно верни неща.Но ти говориш за съвсем нов двигател.Колко хора могат да си позволят да купят БМВ дизел на 25000 км,дори и 200000км е добър вариант.И плюс това сервизът ти е Дару Кар,а там май е доста соленичко всичко.Не всеки може да си го позволява.Аз се опитвам да говоря за по-стари коли,тогава се появяват въпросните проблеми,които се отнасят за всички турбо дизели,не само за БМВ.Ами то дори бензинов двигател с турбо отива бързо,ако се кара продължително време с големи натоварвания,какво остава за дизелите.Турбо коли не е за препоръчване да се изцеждат на висока скорос продължително време.Задължително трябва да се дава почивка на буталата,за да се охладят.Настъпваш яко,кефиш се на ускорението,но е необходимо да се променя режимът на натоварване.Точно това е силата на турбомоторите,реакцията на промяната е чудесна,но ако се поддържа постоянно "газ до дупка" товариш много мотора и той заминава бързо.
Другото,което е недопустимо,е да се спуска нанадолнище по инерция продължително време с по-висока скорост.Поради ниските обороти на двигателя и високата скорост,водата е радиатора е доста по-студена,отколкото в блока,защото все пак термостатът има доста голяма инертност.Когато изведнъж включиш скорост,студената вода нахлува в блока много по-бързо,получава се бързо охлаждане.Поради своята инертност термостатът не може да реагира веднага.Материалите на блока и главата имат различен коефициент на температурно разширение,и често резултатът е пукната глава.
Това имам предвид,когато пиша.БМВ дизелът е доста силен и динамичен,и може би точно това е причината за този проблем.Ако се кара внимателно и с разбиране няма да има проблеми.Пак накрая всичко опира до задкормилното устройство.Така че аз не споря дали БМВ дизел е добър или не.Добър е много даже.Но когато е нов и се кара с разбиране
Другото,което е недопустимо,е да се спуска нанадолнище по инерция продължително време с по-висока скорост.Поради ниските обороти на двигателя и високата скорост,водата е радиатора е доста по-студена,отколкото в блока,защото все пак термостатът има доста голяма инертност.Когато изведнъж включиш скорост,студената вода нахлува в блока много по-бързо,получава се бързо охлаждане.Поради своята инертност термостатът не може да реагира веднага.Материалите на блока и главата имат различен коефициент на температурно разширение,и често резултатът е пукната глава.
Това имам предвид,когато пиша.БМВ дизелът е доста силен и динамичен,и може би точно това е причината за този проблем.Ако се кара внимателно и с разбиране няма да има проблеми.Пак накрая всичко опира до задкормилното устройство.Така че аз не споря дали БМВ дизел е добър или не.Добър е много даже.Но когато е нов и се кара с разбиране
- Bergayos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 24.03.2002
- Местоположение: Costa Blanca, ESP
- Пол: Мъж
- Кара: E81 123d, E70 3.0d
- Мечтае да кара: Alpina B10
Ако охлаждащата система на BMW е в час , то стрелката на температурата винаги си седи в средата.независимо как я караш колата- бързо,бавно,по инерция или спрял с работещ на място двигател.Поне при мене е така
не мърда и мм

Е аз искам да ти кажа,че дори и да вземеш БМВ с дизелов двигател на повече километри,по мои наблюдения,няма да имаш проблеми,или ако има ще е нещо дребно,но трябва да си запознат с експлоатациаята на автомобила.В смисъл да знаеш как го е карал собственика и дали е добре поддържан,ако е бил в добри раце не се притеснявай ,няма да ти изневери.
е затова сащо като копуваш може да по прегледаш сервизната книжка.А колкото до цената,на БМВ 525 TDS '95 вече е между 7000 -10000 лв.,така че ти там си прецени.

Търсим шофьор без книжка с крадена кола. За контакти тел. 166
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани