Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от Brabham » 26 Яну 2012, 21:30

Здравейте колеги,поздрави от Бургас,да се похваля и аз с новата ми 5-ца,Е28 със М10Б18 с пет скорости,мотора мърка,може би ще се регулират клапаните,предстои смяна на маслата;

междувременно я поизкърпих тук там но нищо фрапантно според мен;

разглобих седалките и предните ще бъдат сменени със такива от Е34 с подлакътници,като в момента ги претапицирам заедно със задната седалка;

претапицирах арматурното табло с кожа,че беше напукано на три места,но си беше приключение-поне за мен,сега обаче е много приятно :D ;

мокета беше светлобежав и го пребоядисах черен със спрей за винил;

шибедаха беше със счупена дръжка - сега е сменена,работи чудесно;

ел.огледалата не работеха-смених копчето,вече работят;

отпред нещо тропа вдясно-дано да е биалетка;

намерих пълен комплект хидравлика от 6 цилиндрово Е28,и сега имам главоблъсканица за скобата която да захване хидравличната помпа към блока на мотора,а също така искам да попитам трябва ли ми допълнителна шайба или просто по-голям ремък - това при условие че намеря скоба разбира се;

няма централно - каква е процедурата да сложа,освен машинките,има ли готово окабеляване или не,за ел.стъклата същото питане;

работи на 1000 оборота на празен ход - може ли да се регулират ,със Л-джеттроник е май;

какви са вариантите за сваляне на акулата по-ниско,четох из интернет,но кажете и вие;

качих само три снимки,после ще кача още,предварително благодаря на всички които се отзоват
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 20.10.2011

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от retro fan » 27 Яну 2012, 9:07

Много е лачена акулката, съсздраве да си я караш, и ако може малко по-подробни снимки на таблото да го видим :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от UBAH5 » 27 Яну 2012, 9:16

Колега, ако можеш да кажеш за спрея за винил - марка, цена? Добре ли се получи? Може ли някоя снимка на мокета?
Благодаря!
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е28 520 Xi
Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от lunatikbmwfen » 27 Яну 2012, 9:18

Честито колега,с кеф да си я караш и мнооого безаварийни км. :driving: :bchug: .Относно централното и ел стъклата,нямаш окабеляване,при мен също нямаше :banghead: най-лесния вариант за цент.закл.е през аларма(мое мнение)аз така го направих,прокарах си кабели до вратите и багажника(имаш пластмасови тапи на вратите)монтирах си машинките и алармаджията само ги върза.......и работи :mhihi: За ел стъклата е по-сложно,трябват релета, модули и незнам си какво ,и се отказах(засега) :dunno:.Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от M10 » 27 Яну 2012, 12:28

За централното и аз ще те посъветвам някакво китайско, че оригиналното е :banghead:
Все пак ако намериш кола донор да и смъкнеш всичко има смисъл да се направи оригинално.
Оборотите би трябвало да са регулирани електронно, с отделен модул само за това. Прегледай вакуумите, да не ти е натегнат дросела и тн.
Без тасове и свински опашки ще изглежда по-добре :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от Tano » 27 Яну 2012, 14:27

За хидравликата, виж от е30-ка би трябвало да е същата, поне по спомен на мойта 518-ка всичко беше взаимозаменяемо с е30 м10, а и според ОЕМ-то пак е така.

За централното са ти казали колегите - алармаджия.
Ел. стъклата са лесни, ако си намериш такива. Всеки средно кадърен жичкаджия ще ти ги върже или ако сам си правиш колата, ще ти кажа как точно става, елементарно е.
Свалянето е най лесно с режене на пружините, но някой може да ти каже, че това е кофти вариант, аз лично не съм виждал проблеми със срезани пръжини, те се чупат когато им дойде времето, без значение дали са рязани или здрави. Ако си богата фирма, из ибей-а има бол китове с понижаващи пружини за е28. Имай напредвид, че ако слагаш джанта повече от 8J отзад, опира в калниците натоварена или на бабуни, та ако сваляш повече от 30мм мисли и това.
Но ако ще даваш пари за окачване, направо си вземи предни макферсони от е34, така ще имаш по лесен и евтин избор за окачването, и едновременно ще ъпгрейтнеш спирачките.
А за отзаде, поне за мен най добрия сетъп е билщайни и резани пружини, това за евридейка говорим.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от Драгослав » 27 Яну 2012, 14:39

Хубава акула.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от Brabham » 27 Яну 2012, 16:36

Благодаря за хубавите пожелания колеги.

Тасчетата бяха едно от първите неща които махнах,снимката е от първото измиване на колата в мои ръце,сега съм сложил оригиналните метални джанти 14-ки със метални капаци,а за летните гуми най вероятно ще се снабдя с едни 16-ки стил 5.

Спрея го купих от Мастерхаус Бургас,на фирмата Космослак /гръцки/ и пишеше че е спрей за винил - цена около 8-9 лв,използвах 4 спрея за да боядисам мокета от светлобежав в черен,при мен малко трудно се получиха нещата, защото се ронеше материала от старост,но горе-долу става.

Да централното май ще е кобинирано,защото имам машинка за капачката на резервоара и искам да я ползвам,ще се снабдя и с такава за задния капак,а за ел.стъклата ще се търсят оригинални но засега,не са на дневен ред.

Захидравликата ми остана да намеря само тази пуста скоба за захващане на хидравличната помпа към блока,иначе всичко друго е налично,и като си намеря незнам дали ми трябжа още една шайба на кол.вал,аз си мисля че всичко е в една равнина,ако знае някой да сподели.

В някакъв американски сайт четох за свалянето надолу на автомобила , че режат по врътка и половина отпред и две отзад,ама не съм сигурен,това също подлежи на обмисляне,по-добре да бъде нещо оригинално,въпрос на финанси обаче.

Имам огромното желание да си я ползвам за евридейка акулата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от Brabham » 27 Яну 2012, 16:42

Изкърпено,намазано със грунд ,после с Боди999,после пак с грунд,и накрая лепих отгоре битум с алуминиева лента,за да затапя хубаво и да не се появи повече тази гад - ръждата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от Brabham » 27 Яну 2012, 16:45

Още малко снимки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от Brabham » 27 Яну 2012, 16:57

Лявата врата е била ударена леко,абе като цяло,ще иска една боя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от Vasko_BP » 27 Яну 2012, 21:15

Честита! Продължавай с мерак! :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от dobromir » 27 Яну 2012, 21:19

Честито колега някой път трябва дами я покажеш красавицата :) :yes:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от alpina-ma6inata » 28 Яну 2012, 0:49

Честито, колега. :yes: За пружините - вземи си готови афтърмаркет, не са много пари, а поне ще знаеш, че е станало ок. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: Е28 518i - 1984 bronzitbeige - някои въпросчета

Мнение от Turbo_Ted » 28 Яну 2012, 23:17

Brabham написа:Лявата врата е била ударена леко,абе като цяло,ще иска една боя.

имам врата същия цвят като тази на колата ти колега, ако е читава ще я наснимам и ще ти пратя снимки да я видиш :yes:
а по въпроса с централното - аз трябваше на мойта баба да сменям цялата ключалка на багажника за да може да се сложи централно заключване. така че проблема със заключването на багажника не е малък, ако нямаш фабрично сложено, за другите врати тоя проблем го няма. успех с акулата и ще останеш очарован от този автомобил - още ме е яд че продадох моята :confused:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook