Още един в кюпа

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Още един в кюпа

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 20 Яну 2012, 22:11

rottweiler написа:и още един въпрос - ако напрежението на ламбдата на загрял мотор и на обороти играе от 69 до 8хх мВ заминала ли е?

0.1-1волт. Трябва да варира.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.01.2012
Пол: Мъж

Re: Още един в кюпа

Мнение от Миро71 » 21 Яну 2012, 18:42

Здравейте от 3 години имам Е-34 520i комби и досега не съм имал никакви проблеми .Яка машина .Но почна да си показва рогата.Първо колко струва електромотора на перката на двузоновия климатроник,второ трябва ми опората на задния макверсон,но не нормалния а за нивомат 10мм е стеблото на амортесьора.Колата е Е34 ,но 1996г и е някакъв хибрид междо Е34 и 39

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Още един в кюпа

Мнение от rottweiler » 21 Яну 2012, 21:20

JIKI_RACER написа:
rottweiler написа:и още един въпрос - ако напрежението на ламбдата на загрял мотор и на обороти играе от 69 до 8хх мВ заминала ли е?

0.1-1волт. Трябва да варира.

но плавно според температурата на двигателя ли трябва да се променя?? Щото при мен в един момент е 80мВ после скача до 900мВ, пада на 100-140 и така си подскача всяка секунда в много голяма амплитуда.
Днес на запален мотор я изключих. При незагрял мотор нищо не се случи, при мотор в работна температура пак нищо не се променя по работата му. Значи ли че е за смяна?
PS: днес като сменяхме свещите премерихме компресията - на първите 4 цилиндъра - 13, на 5ти и 6ти - 12 и 12.5.
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Още един в кюпа

Мнение от павката » 26 Яну 2012, 17:35

колкото повече се променя стойността,толкова по-работеща е :D
и компресията я бива
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook