Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 30.09.2008

Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата

Мнение от iliikata_3 » 24 Яну 2012, 1:03

xerial написа:хм интересно е с твоята кола :) според мен е клапана на турбото и/или самото турбо може да има проблем с геометрията (лопатките)... за дебитомера щом сте го гледали с Ванката и е бил в норми сигурно му няма нищо.
Незнам помпи налягане ддали сте гледали...


клапана на турбото го купувах преди 2 месеца от камор :) , дано да работи , че не пазя касовата бележка :oops:
иначе се надявам турбото да е за профилактика :mhihi: , ама с моя късмет ..... просто искам да си върви нормално тая кола .

Помпи и налягане , ако имаш в предвит налягане в рейла или нещо такова , Ванката каза ,че каквото е гледал било в норми , само турбото или пренадува или въобще не надува , на живи данни е гледана колата. Дано да е нещо в турбото и да не е скъпо.
Иначе тия помпи и налягане , ако могат да се видят на диагностика , Ванката Димитров трябва да ги е погледнал и щом не е казал нищо трябва да са наред .

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата

Мнение от Dimitroff » 24 Яну 2012, 8:55

Ако е помпа - хваща се елементарно - първо на диагностика и второ - придружена е с лампа на таблото, когато дебита и е по-малък от необходимото (това при фейсовите дизелови Е46ци :yes: ) - не е помпа при теб, Илийка...обади се днес на номера, който ти дадох! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 30.09.2008

Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата

Мнение от iliikata_3 » 24 Яну 2012, 10:49

Dimitroff написа:Ако е помпа - хваща се елементарно - първо на диагностика и второ - придружена е с лампа на таблото, когато дебита и е по-малък от необходимото (това при фейсовите дизелови Е46ци :yes: ) - не е помпа при теб, Илийка...обади се днес на номера, който ти дадох! :yes:


звъннах още снощи Ванка :) , момчето беше много любезно и се разбрахме да се чуем в сряда , че има доста работа .
междодругото , днеска реших да махна вакум резервоара изцяло , оставих си егр-а затапен с винче , и върнаш обратно маркучите на ел.клапана , както са си по схема . в ниските колата е доооста по добре , и днеска вдигнах 190 на околовръстното , което си е напредък :) , ще оставя маркучите както е по схема , и като отида при момчето ще му обесня всичко.

Благодаря ти много още веднъж и ще ме прощаваш , че те притеснявах толкова !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата

Мнение от zoti » 24 Яну 2012, 22:09

При мен работата е още по-интересна :D Въобще откакто я взех тая кола не е спирало да ми е "интересно" :mhihi: :mhihi:Проблема е сходен с този на автора,само дето със сигурност не е турбото. С Ванката Димитров й правихме диагностика на мойта лигла,излезе всичко ок,само адаптирахме дебитомера и колата литна ,ама на другия ден.......пак мъка.И от 2-3 дни установявам,че от първото запалване до първото гасене за деня всичко е ок.Паля втори път-трагедия.Чакам само да ми дойде смяната на маслото и ще го чистя дебитомера,дано се оправи.Но къде е логиката да върви само сутрин?Ванката каза ,че пускал много въздух(тва по спомени).
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 6.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Bmw 330 xd

Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата

Мнение от Transporter 1 » 24 Яну 2012, 22:43

iliikata_3 Аз също имах такъв проблем но на голф тди забиваше на 120 км. майсторчето ми каза че ми било зацапано
турбото и се оказа прав ,след почистване на геометрията колата се оправи . :driving:
поздрави
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 30.09.2008

Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата

Мнение от iliikata_3 » 25 Яну 2012, 11:39

Transporter 1 написа:iliikata_3 Аз също имах такъв проблем но на голф тди забиваше на 120 км. майсторчето ми каза че ми било зацапано
турбото и се оказа прав ,след почистване на геометрията колата се оправи . :driving:
поздрави


Много ти благодаря за отговора !
И аз съм се ориентирал натам , че колата е на 230 хил. вече и мисля че турбото така или иначе ще трябва да го сваля за една профилактика , а гаранция има и нещо повредено :mhihi:
Странното е че сега като си върнах маркучите , върви без да забива , но май не издува турбото докрай . Като се провери всичко и ако просто си е така вървежа , задължително ремап.

ще напиша тия дни като отида да погледнат колата какво ще кажат.

Живи и здрави бъдете !

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 13.09.2006
Местоположение: София

Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-ца

Мнение от Lara » 16 Фев 2012, 0:16

И аз да се оплача от теч на масло. Тече отпред в дясно, над компресора на климатика.
Свалих кората, компресора е омаслен и около него.
Имате ли идея какъв може да е проблема?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-ца

Мнение от The Edge » 16 Фев 2012, 2:15

iliikata_3 написа:
Transporter 1 написа:iliikata_3 Аз също имах такъв проблем но на голф тди забиваше на 120 км. майсторчето ми каза че ми било зацапано
турбото и се оказа прав ,след почистване на геометрията колата се оправи . :driving:
поздрави


Много ти благодаря за отговора !
И аз съм се ориентирал натам , че колата е на 230 хил. вече и мисля че турбото така или иначе ще трябва да го сваля за една профилактика , а гаранция има и нещо повредено :mhihi:
Странното е че сега като си върнах маркучите , върви без да забива , но май не издува турбото докрай . Като се провери всичко и ако просто си е така вървежа , задължително ремап.

ще напиша тия дни като отида да погледнат колата какво ще кажат.

Живи и здрави бъдете !

Извинявам се за дублирането на цитатите .. Колега избери качествен сервиз ( то вече гаранция няма но..) , на тези километри, така или иначе не вреди да се профилактира турбината и след нея всичко по-веригата. Щом прекъсва и надува според настроението, а дебитомера е нов - проблема е много вероятно да изскочи именно по тази линия. Аз бих се въздържал от повече random манипулации по вакумите, клапани и т.н - вероятността от положителен ефект от тези експерименти едва ли ще доведе до крайното решаване на проблема ти . Аз съм със същия автомобил и макар че припушва и има нужда от профилактика, без проблем стигам до 200 (реалната скорост може би е малко по-ниска) Не бих се оплакал и от кикдауна по светофарите. За мен "вървежа" на този двигател, ако е изправен, е добре балансиран и като оправиш всичко - ще забравиш за известно време за ремап :yes:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook