Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
А по резервоар как е? Сигурно двойно 

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
VaLy0 написа:А по резервоар как е? Сигурно двойно
Това за IS нещо не ми се вярва, че и с клима. Да не би това да е разхода на място, още от преди да си тръгнал за където и да било

Вярно пада и при мен е така но за 4.7л / 100км.

Тези бубини да не би да изклучват по някой цилиндът от време на време



Nukem слез на земята братле, и колкото и да ти се иска да бъде реално, знай че не е


- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Аве вие от ирония не разбирате май, просто написах какво ми е показало на борда, на мен дали ми харчи 4 или 15 ми е се тая, съжалявам че поведох темата в спам посока, сега ще пиша на някой да разчисти!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Тук няма ирония брат.....напишеш ли глупост и всички почват спама.... и дразгите! Това от личен опит го казвам 

- jlpetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW X5 M
- Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Nukem написа:Аве вие от ирония не разбирате май, просто написах какво ми е показало на борда, на мен дали ми харчи 4 или 15 ми е се тая, съжалявам че поведох темата в спам посока, сега ще пиша на някой да разчисти!
аз пък съвсем сериозно се вързах


та затова питах и за разликата преди-след.
и половин литър да е паднал разхода пак си заслужава ако човек си кара сериозно а не си изкарва колата само до кварталното кафе уикенда



Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
някои да си е поръчвал само кабел от кита да сподели на какво цена е 

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
235$ с доставката! 

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
току що прочетох цялате тема и имам едно въпросче за бобините от м52 от всички двигатели които са м52 ли стават или от определен модел
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
бреми, де завършват на 17/18.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
По въпроса с кабела и буксите за бобините ,тъй като за мен е неприемливо да режа оригиналната инсталация ,сътворих следната глупост
Купих един стар дебитомер ,изкъртих му буксата ,разпробих отвори ,за ликсващите пинове (понеже е само с 5 и 2 от нужните ни липсват) и в случая за нуждите ми позвах пирони от попнитове,понеже съвпаднаха на диаметър


Така изглежда в готов вариант със 7 пина ,като един от оригиналните на буксата не се ползва ,понеже женската букса от исталацията на бобините там е празна (пин 4)

След това взех един 6-жилен кабел,запоих квото където трябва и залях с горещ лиликон ,за да го изолиам и да придам якост на спойките


След това за съответната букса за всяка бобина се запоява съответния кабел ,по схемите ,които са дадени по-напред в темата и се получава това като краен резултат


Щракват се двете букси и ако нещо не сте увъртели при просвирването на кабелите ,колата трябва да запали и работи без проблеми
Като сума за цялата интервенция по кабеляците ,парите са смешни ,така че рязането на инсталацията или чакането за доставка по и-бей за ххх$ не е опция според мен ...

Купих един стар дебитомер ,изкъртих му буксата ,разпробих отвори ,за ликсващите пинове (понеже е само с 5 и 2 от нужните ни липсват) и в случая за нуждите ми позвах пирони от попнитове,понеже съвпаднаха на диаметър



Така изглежда в готов вариант със 7 пина ,като един от оригиналните на буксата не се ползва ,понеже женската букса от исталацията на бобините там е празна (пин 4)

След това взех един 6-жилен кабел,запоих квото където трябва и залях с горещ лиликон ,за да го изолиам и да придам якост на спойките



След това за съответната букса за всяка бобина се запоява съответния кабел ,по схемите ,които са дадени по-напред в темата и се получава това като краен резултат



Щракват се двете букси и ако нещо не сте увъртели при просвирването на кабелите ,колата трябва да запали и работи без проблеми

Като сума за цялата интервенция по кабеляците ,парите са смешни ,така че рязането на инсталацията или чакането за доставка по и-бей за ххх$ не е опция според мен ...

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Nice
Но оригиналните кабели до бобините са по 1мм2, а тия жички на снимката ми изглеждат макс. 0.35мм2. Това е лошо.
Може би снимката лъже. Ако не - падът в жичките може да е достатъчно голям, за да влоши положителния ефект от преместването на бобините директно върху свещите. А най-лошия случай може да прогорят изолацията си от прегряване и да изпушат някой драйвер в ECU-то (освен, че колата ще спре). Вярно, това е съвсем черногледо
И горещият силикон си губи свойствата в двигателния отсек, демек - разтича се отново
Там вирее само истински ацетатен силикон или епоксидна смола.

Но оригиналните кабели до бобините са по 1мм2, а тия жички на снимката ми изглеждат макс. 0.35мм2. Това е лошо.
Може би снимката лъже. Ако не - падът в жичките може да е достатъчно голям, за да влоши положителния ефект от преместването на бобините директно върху свещите. А най-лошия случай може да прогорят изолацията си от прегряване и да изпушат някой драйвер в ECU-то (освен, че колата ще спре). Вярно, това е съвсем черногледо

И горещият силикон си губи свойствата в двигателния отсек, демек - разтича се отново

Последна промяна jdl на 24 Яну 2012, 17:17, променена общо 1 път
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Мммм, тоя горещ силикон голяма грешка. Потърси Bishop. Ще ти свърши значително по-добра работа!
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
По 0,75мм2 са жилата на кабела и силно се надявам преценката ми да е излезнала правилна. Ако не ,FAIL
Oтносно горещия силикон ,съм го ползвал и на други места в коша с подобна функция ,още държи а от години е там... Ако се разкапе и ме издъни ,ще го махна и ще търся алтернатива ... Все пак тука нещата са малко на опит/грешка
Следващото нещо ,което ще направя е да сложа капак в/у бобините ,щот така ми грознее ,като измисля как да бъде боядисан и е готов ,ще пусна една снимка ...


Следващото нещо ,което ще направя е да сложа капак в/у бобините ,щот така ми грознее ,като измисля как да бъде боядисан и е готов ,ще пусна една снимка ...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани