Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
xerial написа:хм интересно е с твоята коласпоред мен е клапана на турбото и/или самото турбо може да има проблем с геометрията (лопатките)... за дебитомера щом сте го гледали с Ванката и е бил в норми сигурно му няма нищо.
Незнам помпи налягане ддали сте гледали...
клапана на турбото го купувах преди 2 месеца от камор


иначе се надявам турбото да е за профилактика

Помпи и налягане , ако имаш в предвит налягане в рейла или нещо такова , Ванката каза ,че каквото е гледал било в норми , само турбото или пренадува или въобще не надува , на живи данни е гледана колата. Дано да е нещо в турбото и да не е скъпо.
Иначе тия помпи и налягане , ако могат да се видят на диагностика , Ванката Димитров трябва да ги е погледнал и щом не е казал нищо трябва да са наред .
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Ако е помпа - хваща се елементарно - първо на диагностика и второ - придружена е с лампа на таблото, когато дебита и е по-малък от необходимото (това при фейсовите дизелови Е46ци
) - не е помпа при теб, Илийка...обади се днес на номера, който ти дадох! 


- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Dimitroff написа:Ако е помпа - хваща се елементарно - първо на диагностика и второ - придружена е с лампа на таблото, когато дебита и е по-малък от необходимото (това при фейсовите дизелови Е46ци) - не е помпа при теб, Илийка...обади се днес на номера, който ти дадох!
звъннах още снощи Ванка

междодругото , днеска реших да махна вакум резервоара изцяло , оставих си егр-а затапен с винче , и върнаш обратно маркучите на ел.клапана , както са си по схема . в ниските колата е доооста по добре , и днеска вдигнах 190 на околовръстното , което си е напредък

Благодаря ти много още веднъж и ще ме прощаваш , че те притеснявах толкова !
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
При мен работата е още по-интересна
Въобще откакто я взех тая кола не е спирало да ми е "интересно"
Проблема е сходен с този на автора,само дето със сигурност не е турбото. С Ванката Димитров й правихме диагностика на мойта лигла,излезе всичко ок,само адаптирахме дебитомера и колата литна ,ама на другия ден.......пак мъка.И от 2-3 дни установявам,че от първото запалване до първото гасене за деня всичко е ок.Паля втори път-трагедия.Чакам само да ми дойде смяната на маслото и ще го чистя дебитомера,дано се оправи.Но къде е логиката да върви само сутрин?Ванката каза ,че пускал много въздух(тва по спомени).



From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- Transporter 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 6.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 330 xd
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
iliikata_3 Аз също имах такъв проблем но на голф тди забиваше на 120 км. майсторчето ми каза че ми било зацапано
турбото и се оказа прав ,след почистване на геометрията колата се оправи .
поздрави
турбото и се оказа прав ,след почистване на геометрията колата се оправи .

поздрави
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Transporter 1 написа:iliikata_3 Аз също имах такъв проблем но на голф тди забиваше на 120 км. майсторчето ми каза че ми било зацапано
турбото и се оказа прав ,след почистване на геометрията колата се оправи .![]()
поздрави
Много ти благодаря за отговора !
И аз съм се ориентирал натам , че колата е на 230 хил. вече и мисля че турбото така или иначе ще трябва да го сваля за една профилактика , а гаранция има и нещо повредено

Странното е че сега като си върнах маркучите , върви без да забива , но май не издува турбото докрай . Като се провери всичко и ако просто си е така вървежа , задължително ремап.
ще напиша тия дни като отида да погледнат колата какво ще кажат.
Живи и здрави бъдете !
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-ца
И аз да се оплача от теч на масло. Тече отпред в дясно, над компресора на климатика.
Свалих кората, компресора е омаслен и около него.
Имате ли идея какъв може да е проблема?
Свалих кората, компресора е омаслен и около него.
Имате ли идея какъв може да е проблема?
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-ца
iliikata_3 написа:Transporter 1 написа:iliikata_3 Аз също имах такъв проблем но на голф тди забиваше на 120 км. майсторчето ми каза че ми било зацапано
турбото и се оказа прав ,след почистване на геометрията колата се оправи .![]()
поздрави
Много ти благодаря за отговора !
И аз съм се ориентирал натам , че колата е на 230 хил. вече и мисля че турбото така или иначе ще трябва да го сваля за една профилактика , а гаранция има и нещо повредено
Странното е че сега като си върнах маркучите , върви без да забива , но май не издува турбото докрай . Като се провери всичко и ако просто си е така вървежа , задължително ремап.
ще напиша тия дни като отида да погледнат колата какво ще кажат.
Живи и здрави бъдете !
Извинявам се за дублирането на цитатите .. Колега избери качествен сервиз ( то вече гаранция няма но..) , на тези километри, така или иначе не вреди да се профилактира турбината и след нея всичко по-веригата. Щом прекъсва и надува според настроението, а дебитомера е нов - проблема е много вероятно да изскочи именно по тази линия. Аз бих се въздържал от повече random манипулации по вакумите, клапани и т.н - вероятността от положителен ефект от тези експерименти едва ли ще доведе до крайното решаване на проблема ти . Аз съм със същия автомобил и макар че припушва и има нужда от профилактика, без проблем стигам до 200 (реалната скорост може би е малко по-ниска) Не бих се оплакал и от кикдауна по светофарите. За мен "вървежа" на този двигател, ако е изправен, е добре балансиран и като оправиш всичко - ще забравиш за известно време за ремап

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани