Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Medalow
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 30.01.2011
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d E46
- Мечтае да кара: Lamborghini
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Тъй като днес четох из разни форуми, че след като не е нов акумулатор и не много изтощен не трябва да стои толкова много време...Зарядното ми е 3.5 А, което чисто математически означава 20 часа зареждане до пълния му капацитет. Аз мисля да го подържа не повече от 15 часа в случая...
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Може да провериш на диагностика с ДИС и ако си след фейслифта ще ти изпише на кой цилиндърMedalow написа:При положение че акумулаторът е на малко повече от годинка и е 70 Ah, според вас колко часа ще е добре да се зарежда? Принципно не съм сигурен дали е паднал много, просто му правя едно профилактично зареждане, че тия студове са доста сурови към батериите на колите ниИ един друг въпрос: мога ли сам да проверя по някакъв начин дали имам подгряваща свещ за смяна и как мога да определя точно коя е тя?



- Medalow
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 30.01.2011
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d E46
- Мечтае да кара: Lamborghini
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Благодаря! Колата е карана редовно, но имам проблеми с паленето от около седмица и в началото мислех за акумулатора, но днес като го закачих да се зарежда се сетих, че може да са и подгревателните свещи. Преди фейса е колата, като дам на контакт лампата за свещите свети нетипично дълго време за моята кола(миналата зима светеше по-малко)а при палене стартера завърта веднъж, за момент всичко спира и изведнъж двигателя запалва.
- Achkata_ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 18.07.2011
- Местоположение: Плевен , Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XI
- Мечтае да кара: M5 f10
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
На по-големите резачки като 318 и 316 акомулатора си е отпред.. колега може да визира тях 

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Achkata_ci написа:На по-големите резачки като 318 и 316 акомулатора си е отпред.. колега може да визира тях

Относно зареждането, новите зарядни сами си определят начина на зареждане и имат индикация кога е зареден акумулатора. Пък ако го държиш повече време включено зарядното, силата на тока пада в зависимост от заряда в акумулатора и на практика не е опсано. Иначе с уред може да си погледнете колко волта показва около 12,8-13,2 е нормално и с дис също го чете

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Medalow написа:Благодаря! Колата е карана редовно, но имам проблеми с паленето от около седмица и в началото мислех за акумулатора, но днес като го закачих да се зарежда се сетих, че може да са и подгревателните свещи. Преди фейса е колата, като дам на контакт лампата за свещите свети нетипично дълго време за моята кола(миналата зима светеше по-малко)а при палене стартера завърта веднъж, за момент всичко спира и изведнъж двигателя запалва.
за да има проблем с паленето трябва да тие останала една здрава свещ и пак ще запали, ако се съмняваш в акумулатора провери колко ти зарежда, през скритото меню можеш да видиш. ако е под 14 провери си четките и сами я алтерантор, това в комбинация с проверка на свещите ще ти реши проблема
- Medalow
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 30.01.2011
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d E46
- Мечтае да кара: Lamborghini
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Благодаря за мненията! 

- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Ако алтернатора е изправен и акумлатора е наистина на една година не се нуждае от допълнително зареждане .Може да се случи само при много къси разстояния или яка музика на място със "туба".
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Колега виж му стартовия ток....
е46 320d искаше към 740-760 Ампера стартов ток (Дизела иска як акумулатор)
За справка моя е 100 Аh с приблизително 860-900 А стартов ток.
А твоя си акумулатор можеш да си го тестваш в някой сервиз за акумулатори ,
(Има една машина която го "товари" и лесно може да се види дали има заряд и дали "държи" напрежението)
Ако не можеш да запалиш хвани някой да ти даде ток -
на клемите под предния капак- да не почнеш да разхвърляш багажника.
Иначе сметките ти са правилни - делиш Ah на моща на зарядното и получаваш времето необходимо за пълно зареждане.
70 / 3,5 =20 часа .
Ако неможе да пали значи е клекнал акумулатора и значи ,че спокойно може да си го сложиш за 20 часа-
но задължително отворен !!! А на теб както е с капак ...
ако го отвориш после ще трябва да го лепиш със силикон и пълен цирк става.
*Моя съвет е и за едното (акумулатор) и за другото (свещи) да отидеш в сервиз/диагностика.
е46 320d искаше към 740-760 Ампера стартов ток (Дизела иска як акумулатор)
За справка моя е 100 Аh с приблизително 860-900 А стартов ток.
А твоя си акумулатор можеш да си го тестваш в някой сервиз за акумулатори ,
(Има една машина която го "товари" и лесно може да се види дали има заряд и дали "държи" напрежението)
Ако не можеш да запалиш хвани някой да ти даде ток -
на клемите под предния капак- да не почнеш да разхвърляш багажника.
Иначе сметките ти са правилни - делиш Ah на моща на зарядното и получаваш времето необходимо за пълно зареждане.
70 / 3,5 =20 часа .
Ако неможе да пали значи е клекнал акумулатора и значи ,че спокойно може да си го сложиш за 20 часа-
но задължително отворен !!! А на теб както е с капак ...
ако го отвориш после ще трябва да го лепиш със силикон и пълен цирк става.
*Моя съвет е и за едното (акумулатор) и за другото (свещи) да отидеш в сервиз/диагностика.

- Medalow
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 30.01.2011
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d E46
- Мечтае да кара: Lamborghini
Re: Бърз въпрос за акумулатор BOSCH
Стартовия ток е 740 А. Не е паднал, че да не мога да паля, просто леко се затрудняваше. Зареждах го 15 часа и сега е по-добре. Явно е било от него. Един последен въпрос, че не ми стана много ясно...ако имам изгоряла подгревателна свещ, а другите 3 си работят не е проблем? Защото останах с такова впечатление от написаното до сега...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]