проблем с е46 дизел не пали

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.02.2011
Пол: Мъж

Re: проблем с е46 дизел не пали

Мнение от edkirilov » 22 Яну 2012, 15:35

колеги моля ви какво е показала диагностиката, че и моята 320-ска го има този проблем...явно си е масов при тези мотори!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.01.2011
Пол: Мъж

Re: проблем с е46 дизел не пали

Мнение от sovata » 23 Яну 2012, 0:01

колего виж дали като дадеш на контакт се чува отзат помпата във резервара дали качва гориво

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: проблем с е46 дизел не пали

Мнение от Gqbriel » 23 Яну 2012, 9:58

edkirilov написа:колеги моля ви какво е показала диагностиката, че и моята 320-ска го има този проблем...явно си е масов при тези мотори!!!


Хубаво ще е да кажеш на теб какъв ти е проблема - и каква точно ти е 320-ката фейс/преди фейс - кога го прави,постоянно ли,гледали ли сте я на диагностика,с какъв акумулатор си,сменял ли си свещи и т.н...масово са няколко неща примерно,защото колите са на години и не е при тези мотори или марка и т.н ,ако една кола е поддръжана правилно освен чист късмет да се развали нещо,от сорта горивна помпа и т.н останалото е износване,да не забравяме,че колкото и добре да изглежда една кола отвън отвътре под капака е различно,все пак е нормално да има амортизация дори и само от годините на автомобила :yes:

sovata написа:
-Примерно от там може да почне,не са една и две причините
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: проблем с е46 дизел не пали

Мнение от lyu_records » 24 Яну 2012, 3:04

Има едно реле, което на мен ми даваше ядове то е точно за помпата та случвало се е и на други.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=231529
Дано да помагам! :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.02.2011
Пол: Мъж

Re: проблем с е46 дизел не пали

Мнение от edkirilov » 27 Яну 2012, 13:39

БМВ-то е 320д, 98 година, 136 конски сили, със стария феѝс лифт... Проблема е следния: колата не иска да запали и забелязах, че го прави предимно когато е влажно времето или вали, незнам дали това оказва влияние.. Един майстор ми препоръча едно пръскало което ми помагаше при запалване когато е много студено, но сега когато има сняг никакши признаци недава, че ще запали.Когато включа на контакт не се чуша помпа отзад, но мисля,че нетрябва защтото е дизелов мотора..гориво подкачва със сигурност защото смених горивния филтър и преди да го затворя дадох на контакт и казанчето му започна да се пълни с навта. Сменил съм акумолатора, а на диагностика я закачих когато я купих (юли месец 2011), но тя на нея тогава нищо й нямаше и диагностиката неотчете нищо нередно. Има и още един проблем. Ако колата реши да запали на 3 500 оборота докато е студена прекъсва, като е загряла на 4 000 прекъсва..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: проблем с е46 дизел не пали

Мнение от lyu_records » 28 Яну 2012, 18:43

Без значение че е 136 коня има подкачваща помпа и трябва да я чуваш, виж първо релето и бушона.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.05.2010
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D
Мечтае да кара: Квото кара
Детайли за колата: В багажника са :)

Re: проблем с е46 дизел не пали

Мнение от m.vatev » 04 Фев 2012, 18:28

С две думи само да обясня - май ми беше проблем ключа! Смених ЕВС+ДМЕ+Ключ -> адаптация ... и колата запали от раз! От тогава не ми е правила проблем. Не беше ГНП, имам изгоряла свещ - не е и от нея! До колкото успях да разбера - не разпознаваше ролинг кода на ключа( или не "дава" ролинг код?!?). След толкова ходене по мъките - е, поне се сдобих с ромбоиден ключ за доста прилична цена ;). Предполагам че след известно време или се скапва чипа на ключа, или може да се "размагнетизира"... т.е. се преебава! Извода - втора ръка кола само с два ключа(поне) :).

ПС. :OT: Сега си търся шофиорско стъкло ... и касетофонче :bang: :censored: :ranting:
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook