Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002
Като ви гасне в движение на включен или изключен климатик ?
Ако сте на изключен включете го да видите разлика
Ако сте на изключен включете го да видите разлика

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002
И на двата варианта гасне със страхотно притрисане, оборотите падат на 300 сигурно. Едно американче казва че ако има проблем в датчика на коляновия вал, ще има отвреме навреме drop in MPG, т.е в датчика на моментния разход....
Но си мисля ако е от датчика на коляновия вал, след като загасне ще пали трудно веднага, а аз го паля още от инерцията на скорост....И след това все едно не е имало този проблем до следващото появяване...Много е дразнещо, особенно като ми изгасне на десен завой
Но си мисля ако е от датчика на коляновия вал, след като загасне ще пали трудно веднага, а аз го паля още от инерцията на скорост....И след това все едно не е имало този проблем до следващото появяване...Много е дразнещо, особенно като ми изгасне на десен завой

- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002
Аз имах проблем и с гасненето, но след като ми казаха, че трябва да се направи intake seal и го направих, нямам вече такъв проблем. При мен обаче се получаваше само при рязко спиране на място. Един единствен път ми се е получавало един път от нищото както си седях на наутрална и чаках в колата. Но това беше един единствен път, повече не се е получавало.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002
То за гарнитурките общо взето е това manual-a
http://www.e38.org/intake/bmw740_intake.html
или това *малко по-добри снимки - > http://www.magnum1.com/BMW-740/740_Page ... n-740.html
теста съм го пуснал по-назад в темата , на един познат със 7-мица му го правихме тоя тест и имаше vacum leak та си играхме да разглобяваме и да му сменяме гарнитурите.
http://www.e38.org/intake/bmw740_intake.html
или това *малко по-добри снимки - > http://www.magnum1.com/BMW-740/740_Page ... n-740.html
теста съм го пуснал по-назад в темата , на един познат със 7-мица му го правихме тоя тест и имаше vacum leak та си играхме да разглобяваме и да му сменяме гарнитурите.
Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002
от клапана за картерното налягане не правеше ли подобни работи с тихите,сменях на един колега с 740 и при него се оправи проблема с тихите об.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002
mad_presley написа:sadex5 написа:Отвреме на време се появява някаква ламбда грешка и толкос....
Точно така е и при мен, само дето не гасне в движение, ами не иска да запали точно в момента, в който даде грешка за ламбда сондата.
Твоя мотор е ТУ и има някои разлики, но пък симптомите са същите. Като не иска да запали, обикновено ми дава грешка в датчик разпределителен вал. Моя мотор няма датчик на коляновия, но твоя има. От него може да ти гасне в движение и да ти дава грешка в ламбда сондата.
Илко като ги смени, ще видим как ще се държи.
ако си спомняш моята дилема с 540-ката със странното поведение, за което се оказа алтернатора, дали е възможно пак да е виновен

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002
Ъпдейт на темата
Днес с Илко ъпдейтнахме до последната версия DME и ЕGS (моторния и на скоростната кутия компютри). Резултата е 760 абсолютно стабилни оборота в минута, както на свободна, така и под пълен товар (на D, климатик, подгреви, фарове.....). Също така изчезна и лекото притрисане, което го имаше преди.
Сега вече от място колата тръгва на 1-ва, а не както до сега на 2-ра (това важи само за моделите преди фейса).
P.S За да се ъпдейтне до последния софтуер ви трябва последната версия на SSS 13в. напрежение и жълта глава. Не опитвайте да флашвате с кабелите за INPA, за да няма "Engine Fail Safe prog" и "Trans. Failsafe Prog."


Днес с Илко ъпдейтнахме до последната версия DME и ЕGS (моторния и на скоростната кутия компютри). Резултата е 760 абсолютно стабилни оборота в минута, както на свободна, така и под пълен товар (на D, климатик, подгреви, фарове.....). Също така изчезна и лекото притрисане, което го имаше преди.
Сега вече от място колата тръгва на 1-ва, а не както до сега на 2-ра (това важи само за моделите преди фейса).
P.S За да се ъпдейтне до последния софтуер ви трябва последната версия на SSS 13в. напрежение и жълта глава. Не опитвайте да флашвате с кабелите за INPA, за да няма "Engine Fail Safe prog" и "Trans. Failsafe Prog."



- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002
Не забравяй че си и с рециклиран алтернатор !
Вярно че не за 300-350лв както на другите но.........
Вярно че не за 300-350лв както на другите но.........

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002
Я са колегите в София с възможност за Update да си кажат моля 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002
mad_presley написа:Ъпдейт на темата![]()
..................P.S За да се ъпдейтне до последния софтуер ви трябва последната версия на SSS 13в. напрежение и жълта глава. Не опитвайте да флашвате с кабелите за INPA, за да няма "Engine Fail Safe prog" и "Trans. Failsafe Prog."![]()
![]()
По този начин ли ?

ПС: Тука еку-то от 20-ково става за 28-ца, като при това се качва най-новия софт за М52Б28.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002
spacepl написа:По този начин ли ?
ПС: Тука еку-то от 20-ково става за 28-ца, като при това се качва най-новия софт за М52Б28.
И колко хора в БГ смяташ, че знаят как се работи с Tool32

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]