Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от omegaart » 16 Яну 2012, 16:45

Като ви гасне в движение на включен или изключен климатик ?
Ако сте на изключен включете го да видите разлика :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от sadex5 » 17 Яну 2012, 3:30

И на двата варианта гасне със страхотно притрисане, оборотите падат на 300 сигурно. Едно американче казва че ако има проблем в датчика на коляновия вал, ще има отвреме навреме drop in MPG, т.е в датчика на моментния разход....
Но си мисля ако е от датчика на коляновия вал, след като загасне ще пали трудно веднага, а аз го паля още от инерцията на скорост....И след това все едно не е имало този проблем до следващото появяване...Много е дразнещо, особенно като ми изгасне на десен завой :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: Schiller Park
Пол: Мъж
Кара: BMW 540i
Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!

Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от BoBoGTO » 17 Яну 2012, 5:29

Аз имах проблем и с гасненето, но след като ми казаха, че трябва да се направи intake seal и го направих, нямам вече такъв проблем. При мен обаче се получаваше само при рязко спиране на място. Един единствен път ми се е получавало един път от нищото както си седях на наутрална и чаках в колата. Но това беше един единствен път, повече не се е получавало.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от omegaart » 17 Яну 2012, 11:25

То за гарнитурките общо взето е това manual-a

http://www.e38.org/intake/bmw740_intake.html

или това *малко по-добри снимки - > http://www.magnum1.com/BMW-740/740_Page ... n-740.html

теста съм го пуснал по-назад в темата , на един познат със 7-мица му го правихме тоя тест и имаше vacum leak та си играхме да разглобяваме и да му сменяме гарнитурите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от krasi_bmw » 17 Яну 2012, 21:12

от клапана за картерното налягане не правеше ли подобни работи с тихите,сменях на един колега с 740 и при него се оправи проблема с тихите об.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Проблем с алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от NAPSTERS » 17 Яну 2012, 21:58

mad_presley написа:
sadex5 написа:Отвреме на време се появява някаква ламбда грешка и толкос....

Точно така е и при мен, само дето не гасне в движение, ами не иска да запали точно в момента, в който даде грешка за ламбда сондата.
Твоя мотор е ТУ и има някои разлики, но пък симптомите са същите. Като не иска да запали, обикновено ми дава грешка в датчик разпределителен вал. Моя мотор няма датчик на коляновия, но твоя има. От него може да ти гасне в движение и да ти дава грешка в ламбда сондата.

Илко като ги смени, ще видим как ще се държи.

ако си спомняш моята дилема с 540-ката със странното поведение, за което се оказа алтернатора, дали е възможно пак да е виновен ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от mad_presley » 19 Яну 2012, 21:34

Ъпдейт на темата :D

Днес с Илко ъпдейтнахме до последната версия DME и ЕGS (моторния и на скоростната кутия компютри). Резултата е 760 абсолютно стабилни оборота в минута, както на свободна, така и под пълен товар (на D, климатик, подгреви, фарове.....). Също така изчезна и лекото притрисане, което го имаше преди.

Сега вече от място колата тръгва на 1-ва, а не както до сега на 2-ра (това важи само за моделите преди фейса).

P.S За да се ъпдейтне до последния софтуер ви трябва последната версия на SSS 13в. напрежение и жълта глава. Не опитвайте да флашвате с кабелите за INPA, за да няма "Engine Fail Safe prog" и "Trans. Failsafe Prog." :!: :!: :!:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от Ilko Ivanov » 19 Яну 2012, 21:42

Не забравяй че си и с рециклиран алтернатор !
Вярно че не за 300-350лв както на другите но......... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от omegaart » 19 Яну 2012, 22:20

Я са колегите в София с възможност за Update да си кажат моля :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от spacepl » 20 Яну 2012, 18:04

mad_presley написа:Ъпдейт на темата :D

..................P.S За да се ъпдейтне до последния софтуер ви трябва последната версия на SSS 13в. напрежение и жълта глава. Не опитвайте да флашвате с кабелите за INPA, за да няма "Engine Fail Safe prog" и "Trans. Failsafe Prog." :!: :!: :!:



По този начин ли ? :)

ПС: Тука еку-то от 20-ково става за 28-ца, като при това се качва най-новия софт за М52Б28.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем с оборотите и алтернатора 540ia е39 2002

Мнение от mad_presley » 20 Яну 2012, 22:57

spacepl написа:По този начин ли ? :)

ПС: Тука еку-то от 20-ково става за 28-ца, като при това се качва най-новия софт за М52Б28.

И колко хора в БГ смяташ, че знаят как се работи с Tool32 :mhihi:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook