Салон за е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Салон за е46
vicho написа:всъщност страничната опора далеч не е най-големия бенефит на рекарото, напротив - се си е тая
всъщност най-важното нещо е възможността за *килване на седалката, т.е. дупето да седи по-ниско на колената по-високо и да се опрат на разтегателната част на седалката... комфорта е огромен и тялото заема хубава отпочиваща позиция в която не си напрегнат да стоиш изправен като пирон на правата седалка![]()
![]()
Доста добре казано - точно щях да кажа,че страничната опора не е големия + за мен подбедреника и ниското положение на тялото с тези седалки е +..не случайно в повечето премиум пакети са точно такива
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Салон за е46
вкарахте ме в размисли... 
в крайна сметка рекаро салона се различава само по предните седалки за дадена кола, така ли?

в крайна сметка рекаро салона се различава само по предните седалки за дадена кола, така ли?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Салон за е46
sub_eleven написа:вкарахте ме в размисли...
в крайна сметка рекаро салона се различава само по предните седалки за дадена кола, така ли?
YES

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Салон за е46
sub_eleven написа:вкарахте ме в размисли...
в крайна сметка рекаро салона се различава само по предните седалки за дадена кола, така ли?
не точно ако си перфекционист трябва и задните да смениш ако до сега си бил със стандартен салон - просто тапицерията ще изглежда различно.
vicho написа:всъщност най-важното нещо е възможността за *килване на седалката, т.е. дупето да седи по-ниско на колената по-високо и да се опрат на разтегателната част на седалката... комфорта е огромен и тялото заема хубава отпочиваща позиция в която не си напрегнат да стоиш изправен като пирон на правата седалка![]()
тази възможност я има и на стандартните седалки дори старото ми е36 имаше( средната ръчка ) или има нещо по различно в рекарото?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Салон за е46
bioz написа:тази възможност я има и на стандартните седалки дори старото ми е36 имаше( средната ръчка ) или има нещо по различно в рекарото?
възможно е и аз нещо да съм объркал



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Салон за е46
bioz написа:тази възможност я има и на стандартните седалки дори старото ми е36 имаше( средната ръчка ) или има нещо по различно в рекарото?
Ръчката която стой отпред на седалката мисля че я няма при обикновения салон. Тя кара върха на долната част(там където е мърдащата възглавничка) да се движи нагоре и надолу. Съответно ако е по нагоре ти подпира колената отдолу, както обясни вече vicho
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Салон за е46
bioz написа:sub_eleven написа:вкарахте ме в размисли...
в крайна сметка рекаро салона се различава само по предните седалки за дадена кола, така ли?
не точно ако си перфекционист трябва и задните да смениш ако до сега си бил със стандартен салон - просто тапицерията ще изглежда различно.vicho написа:всъщност най-важното нещо е възможността за *килване на седалката, т.е. дупето да седи по-ниско на колената по-високо и да се опрат на разтегателната част на седалката... комфорта е огромен и тялото заема хубава отпочиваща позиция в която не си напрегнат да стоиш изправен като пирон на правата седалка![]()
тази възможност я има и на стандартните седалки дори старото ми е36 имаше( средната ръчка ) или има нещо по различно в рекарото?
1-то не позна


2-то пак не позна


При ел рекарото е още по-готино - щото не се занимаваш с ръчките

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Салон за е46
ел. рекаро, с напа кожа по средата = идеалната седалка 

- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Салон за е46
vicho написа:всъщност страничната опора далеч не е най-големия бенефит на рекарото, напротив - се си е тая
всъщност най-важното нещо е възможността за *килване на седалката, т.е. дупето да седи по-ниско на колената по-високо и да се опрат на разтегателната част на седалката... комфорта е огромен и тялото заема хубава отпочиваща позиция в която не си напрегнат да стоиш изправен като пирон на правата седалка![]()
![]()
...и мен всички ме ебават, че карам легнал


Re: Салон за е46
Gqbriel написа:
1-то не позна- различна тапицерия да ти покажа на снимка старта със сменено рекаро
..тапицерията може да е 1 към 1 въпрос да уцелиш същия салон
2-то пак не позна- има ама няма рекарото е с 4 ръчки + 1 допълнително за изтегляне на подбедреника
направо са си 5
При ел рекарото е още по-готино - щото не се занимаваш с ръчките
1. доколкото съм запознат ако вземеш алкантара или полукожено рекаро на дали има възможност да уцелиш такава тапицерия 1 към едно на стандартен салон, аз за това говорех, не за платнено рекаро.
2. снимката която вичо е постнал има 1, 2, 3 които показват позициите които 3те ръчки на стандартния салон движат седалките тука няма кво да познавам... ако споделиш какво точно прави 4тата на рекаро салона ще се радвам

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Салон за е46
bioz написа:Gqbriel написа:
1-то не позна- различна тапицерия да ти покажа на снимка старта със сменено рекаро
..тапицерията може да е 1 към 1 въпрос да уцелиш същия салон
2-то пак не позна- има ама няма рекарото е с 4 ръчки + 1 допълнително за изтегляне на подбедреника
направо са си 5
При ел рекарото е още по-готино - щото не се занимаваш с ръчките
1. доколкото съм запознат ако вземеш алкантара или полукожено рекаро на дали има възможност да уцелиш такава тапицерия 1 към едно на стандартен салон, аз за това говорех, не за платнено рекаро.
2. снимката която вичо е постнал има 1, 2, 3 които показват позициите които 3те ръчки на стандартния салон движат седалките тука няма кво да познавам... ако споделиш какво точно прави 4тата на рекаро салона ще се радвам
Това по 2-ият Ти въпрос.
dido0o``` написа:Ръчката която стой отпред на седалката мисля че я няма при обикновения салон. Тя кара върха на долната част(там където е мърдащата възглавничка) да се движи нагоре и надолу. Съответно ако е по нагоре ти подпира колената отдолу, както обясни вече vicho
Така и така сме се разприказвали за Рекаро...



- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Салон за е46
bioz написа:Gqbriel написа:
1-то не позна- различна тапицерия да ти покажа на снимка старта със сменено рекаро
..тапицерията може да е 1 към 1 въпрос да уцелиш същия салон
2-то пак не позна- има ама няма рекарото е с 4 ръчки + 1 допълнително за изтегляне на подбедреника
направо са си 5
При ел рекарото е още по-готино - щото не се занимаваш с ръчките
1. доколкото съм запознат ако вземеш алкантара или полукожено рекаро на дали има възможност да уцелиш такава тапицерия 1 към едно на стандартен салон, аз за това говорех, не за платнено рекаро.
2. снимката която вичо е постнал има 1, 2, 3 които показват позициите които 3те ръчки на стандартния салон движат седалките тука няма кво да познавам... ако споделиш какво точно прави 4тата на рекаро салона ще се радвам
1-то - ама ,ако видиш ли тогава,кво ли ше стане -


Ама чай сега..нали говорим за рекаро салон (това е темата) а не само рпедни седалки - ако имаш $ взимаш всичко,барабар с корите..ако е обикновен плат,но пък с надув,подгрев и е твоята тапицерия


2-то - да гледам снимки,колко да гледам съм минал има няма 50 000 км с него


А защо седят по-високо - бе не мисля,виж и 2-те седалки ли така...при мен не беше като при автобус особено ниско долу..е верно аз съм лев и двайсе ама нали


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Салон за е46
Високи са, 3 години съм карал с талпите! И от скоро го имам рекарото. Да вярно, родих се отново с тези седалки, но някак си немогат да потънат както обикновенните. А в седалищната си част не се различават, кой знае колко. 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Салон за е46
vavilon написа:Високи са, 3 години съм карал с талпите! И от скоро го имам рекарото. Да вярно, родих се отново с тези седалки, но някак си немогат да потънат както обикновенните. А в седалищната си част не се различават, кой знае колко.
Явно ти си висок...като смених моите..имах чувството ,че не мога да карам моята си кола...а след това - просто не исках да слизам от тоя салон

В седалищната част имат разлика - ама явно не обръяаш внимание или там не си чувствителен



bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Салон за е46
Gqbriel написа:vavilon написа:Високи са, 3 години съм карал с талпите! И от скоро го имам рекарото. Да вярно, родих се отново с тези седалки, но някак си немогат да потънат както обикновенните. А в седалищната си част не се различават, кой знае колко.
Явно ти си висок...като смених моите..имах чувството ,че не мога да карам моята си кола...а след това - просто не исках да слизам от тоя салон![]()
В седалищната част имат разлика - ама явно не обръяаш внимание или там не си чувствителеншегувам се...идея по висок е страничния борд при рекаро салона..и се усеща...абе стига бе нямат нищо общо
![]()
Довечера, ще извадя рулетката при домашното ми БМВ в хола,


54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани