Помогнете.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 5.05.2006

Помогнете.

Мнение от tino320 » 17 Май 2006, 19:28

Здравеите мом4ета.Абе имам един проблем и не мога да разбера то4но от какво е! :roll: Карам аз оня ден в дажда и при трагване ако пусна сеидинитела по ряско и стаба интересно,ватре си4ко се тресе!Направо не си виждам цифрите на километрага. И това говориме при 1800-2200обр, при 6000 обр. не праи така??? Като го изрегжем яко на парва,и като вклю4а втора и пак са6тото,направо 4е ми се разпадне таблото. Амортесиорите ми се виждат добри,ама знам ли?Може ли некак тампон на двигатела да е заминал или от 6пера не6то НЕ ЗНАМ ,а ме побарква така. моля помогнете. :help: п.с. Колата е Е30 320-ка[/i]

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 18 Май 2006, 9:17

Виж си гуменото каре на кардана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 18 Май 2006, 10:33

vld написа:Виж си гуменото каре на кардана.


:yes:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.05.2006

Мнение от sheyn » 18 Май 2006, 11:12

Мой приятел имаше подобен проблем и при него се появи същото вибриране. Отиде при един специалист и той му каза да си смени скоротната кутия. Обаче се хванахме в ръце и свалихме съединителя. Сменихме го и събрахме всичко. Това беше преди година и повече и до момента не е имало никакви проблеми. Моя съвет е да закараш бавито си на някой дето има някакво понятие от тези машини и да ти погледне съединителя. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 18 Май 2006, 11:55

sheyn написа:Мой приятел имаше подобен проблем и при него се появи същото вибриране. Отиде при един специалист и той му каза да си смени скоротната кутия. Обаче се хванахме в ръце и свалихме съединителя. Сменихме го и събрахме всичко. Това беше преди година и повече и до момента не е имало никакви проблеми. Моя съвет е да закараш бавито си на някой дето има някакво понятие от тези машини и да ти погледне съединителя. :)

:yes: и аз съм за съединителя, лошото е, че си е отишъл диска към маховика с тампоните и пружините. Нов е около 850 лв. Ма дано не съм прав...
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 18 Май 2006, 13:34

furnata написа:
vld написа:Виж си гуменото каре на кардана.


:yes:


най-вероятно е от това провери го първо него. лягаш под колата и с ръце пробвай да разклати6 кардана. не трябва да има луфтове(няколко мм са нормални де)
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 19.10.2004
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от sambo » 18 Май 2006, 16:51

[/quote]
:yes: и аз съм за съединителя, лошото е, че си е отишъл диска към маховика с тампоните и пружините. Нов е около 850 лв. Ма дано не съм прав...[/quote]Батка не плаши човека на 320-ката съединитела нема нищо общо с тоя на 324-ката неговия маховик е съвсем обикновен,при него демферните пружини са си на феродовия диск,докато при 324-ката пружините са на маховика за това е толко скъп.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 18 Май 2006, 16:52

Само на мокро ли го прави? И като си дал яко газ?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 18 Май 2006, 17:02

sambo написа:

:yes: и аз съм за съединителя, лошото е, че си е отишъл диска към маховика с тампоните и пружините. Нов е около 850 лв. Ма дано не съм прав...[/quote]Батка не плаши човека на 320-ката съединитела нема нищо общо с тоя на 324-ката неговия маховик е съвсем обикновен,при него демферните пружини са си на феродовия диск,докато при 324-ката пружините са на маховика за това е толко скъп.[/quote]
Извинявам се :uups: sambo :arrow: мерси, че ме подсети, съвсем бях изключил... То нали все ме е страх за моя, та затова съм почнал да плаша и другите, без да им гледам колите... :mhihi:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook