Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Ще се опитам да бъда максимално кратък и ясен:
След автомивка...паркирам пред блока - всичко е наред.
2 часа по-късно паля, за да я прибера в гаража...при подаването на контакт се включи парктроника - колата не е на задна - на първа е!
Подкарвам я и спира...отварям вратите на гаража и виждам, че задните ми светлини светят...ключа е изкаран от контакт!
Парктроника се включва когато си реши и пищи като на приближаващ обект - не като на изгорял сензор.
И сега най-интересното - вадя ключа - остават да светят задните светлини - без значение дали съм на свободна или на първа...в момента, в който включа на задна...се "емулира" подаден контакт - ако съм на фарове - светват, плафоните загасват...и вади на таблото 2 изгорели крушки отзад + включен автопилот
Eто едно кофти клипче, за да се добие представа (сори...мацката не е фокусирала, но пак става ясно за какво иде реч)
Дори и да извадя ключа - дам ли на задна - все едно давам на контакт!
При заключване на колата - всичко гасне...освен светлините за задна...а колата е на първа.
Разкачих акумулатора, но това не решава проблема - аз съм много слаб с тоците, така че вие сте на ред...
П.с. Ето го и клипа:
http://www.youtube.com/watch?v=pL6z02O7 ... SjO8O7MS4L
След автомивка...паркирам пред блока - всичко е наред.
2 часа по-късно паля, за да я прибера в гаража...при подаването на контакт се включи парктроника - колата не е на задна - на първа е!
Подкарвам я и спира...отварям вратите на гаража и виждам, че задните ми светлини светят...ключа е изкаран от контакт!
Парктроника се включва когато си реши и пищи като на приближаващ обект - не като на изгорял сензор.
И сега най-интересното - вадя ключа - остават да светят задните светлини - без значение дали съм на свободна или на първа...в момента, в който включа на задна...се "емулира" подаден контакт - ако съм на фарове - светват, плафоните загасват...и вади на таблото 2 изгорели крушки отзад + включен автопилот

Eто едно кофти клипче, за да се добие представа (сори...мацката не е фокусирала, но пак става ясно за какво иде реч)
Дори и да извадя ключа - дам ли на задна - все едно давам на контакт!
При заключване на колата - всичко гасне...освен светлините за задна...а колата е на първа.
Разкачих акумулатора, но това не решава проблема - аз съм много слаб с тоците, така че вие сте на ред...
П.с. Ето го и клипа:
http://www.youtube.com/watch?v=pL6z02O7 ... SjO8O7MS4L
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Според мен проблема е дошъл от автомивката сигурно се е намокрило някъде и ти прави мизерии като натоварва K-BUS шината закачи я с нещо на диагностика и виж дали в таблото няма да имаш точно такава грешка свързана с Шината, другото което си мисля е да провериш кабелите на багажника в маркуча който е между багажника и задния капак там обикнонно кабелите се оголват и правят мизерии защото това което си мисля е че проблема ти идва от задните светлини именно затова ти светят като грешка на таблото и пак като дадеш на задна ти се дава все едно на контакт а за да ти се бъзикат толкова модули гаранция проблеме е в информационния кабел между модулите демек шината, той на цвят е или бял с червена ивица и жълти точки или бял с лилава ивица.
Другия вариант е откачи буксата на лайтмодула и ако изчезне проблема значи сме познали един от кабелите за светлините за задна скорост се е протрил с информационната шина.
А може и като поизсъхне да се оправи ако само е влезнала вода и е замръзнала и намокрила оголените кабели.
Иначе за проблема това е шантава работа виждал съм всякакви проблеми с тия е46-ци ама такова нещо като при твоята Ванка за първи път
, те това е кола с характер.
Другия вариант е откачи буксата на лайтмодула и ако изчезне проблема значи сме познали един от кабелите за светлините за задна скорост се е протрил с информационната шина.
А може и като поизсъхне да се оправи ако само е влезнала вода и е замръзнала и намокрила оголените кабели.
Иначе за проблема това е шантава работа виждал съм всякакви проблеми с тия е46-ци ама такова нещо като при твоята Ванка за първи път

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Освен да търся някой да и направи диагностика?
Чиста е като сълза - само и единствено ЕГР- в мотора, и слабо напрежение на подгрева на седалките...
И аз предполагам, че е от тоци проблема...обаче е бахти хахавия проблем
- гася и заключвам - светят светлините на задната.
- отключвам и давам на контакт - пищи парктроника когато и както (като честота) си поиска - на скорост или не на скорост...пищи си чат пат...често...изобщо...чат-пат...луд
- вадя ключа - всичко освен светлините за задната гасне...давам на задна - хм...клипчето обяснява ясно какво се случва
Гледах меката връзка на багажника - опипвах, натисках...няма проблем уж.
Нито таблото, нито лайт модула, нито парктроника, нито ZKE имат запаметени грешки...нямах батерия и не съм задълбочавал - утре ще погледна дали на диагностика разпознава позицията на скоростния лост за задна скорост...обаче интересното е, че като дам на задна и все едно давам на контакт с ключа


Чиста е като сълза - само и единствено ЕГР- в мотора, и слабо напрежение на подгрева на седалките...
И аз предполагам, че е от тоци проблема...обаче е бахти хахавия проблем

- гася и заключвам - светят светлините на задната.
- отключвам и давам на контакт - пищи парктроника когато и както (като честота) си поиска - на скорост или не на скорост...пищи си чат пат...често...изобщо...чат-пат...луд

- вадя ключа - всичко освен светлините за задната гасне...давам на задна - хм...клипчето обяснява ясно какво се случва

Гледах меката връзка на багажника - опипвах, натисках...няма проблем уж.
Нито таблото, нито лайт модула, нито парктроника, нито ZKE имат запаметени грешки...нямах батерия и не съм задълбочавал - утре ще погледна дали на диагностика разпознава позицията на скоростния лост за задна скорост...обаче интересното е, че като дам на задна и все едно давам на контакт с ключа


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Точно тава ти казвам за да прави аномалии с свързани с четири модула това са ти:
-табло
- парктроник
- лайт модул
Значи проблема е в диагностичната шина тя се натоварила а те модулите се комуникират с нея ще трябва или да и се замери съпротивлението или напреженито то е нормално 11.5 волта ако не се лъжа ще трябва да я откачиш там под жабката се събира и да връзваш модулите един по един, там където ти напра проблем значи комуникацията от този модул е наружена именно по пътя на шината.
Сигурен съм, че там ти е проблема просто няма друго какво да стане за да прави всичките тези аномалии наведнъж.
П.П ако нямам кой да ти пусне една диагностика се обади имам един познат ще те пратя
-табло
- парктроник
- лайт модул
Значи проблема е в диагностичната шина тя се натоварила а те модулите се комуникират с нея ще трябва или да и се замери съпротивлението или напреженито то е нормално 11.5 волта ако не се лъжа ще трябва да я откачиш там под жабката се събира и да връзваш модулите един по един, там където ти напра проблем значи комуникацията от този модул е наружена именно по пътя на шината.
Сигурен съм, че там ти е проблема просто няма друго какво да стане за да прави всичките тези аномалии наведнъж.
П.П ако нямам кой да ти пусне една диагностика се обади имам един познат ще те пратя

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Ванка - незнам човек определено печелиш за най-шантави проблеми
като прибавим и това с бравата
сори за
според мен проблем идва от парктроника.. някъде бях чел че прави мизерии точно след мивка.. но това са само догадки 


сори за


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
xerial написа:Ванка - незнам човек определено печелиш за най-шантави проблемикато прибавим и това с бравата
![]()
сори заспоред мен проблем идва от парктроника.. някъде бях чел че прави мизерии точно след мивка.. но това са само догадки
Ако е от парктроника трябва да са намокрили цантралата вътре в багажника за да прави проблеми иначе аз съм виждал кабелити на датчиците омотани на куп и закъсили и е няма такива проблеми просто парктроника не работеше и пищеше но не бъзикаша един куп други модули.
Проблема е в К линията.
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Zdraweite kolegi!Shte me izvinite za latinskite bukvi pisha ot tel.
Spored men tuk ima druga mizeriq mislq si che celiq problem idwa ot edin ot dwata stopa otzad.Tuk po skoro ima zakysqwane mejdu shini w samiq stop i direktno podawane na +12 volata kym kabelcheto koeto zahranwa krushkite za zadnata i v sluchaq kolegata prosto zatwarq werigata prez izkliuchwatela za zadna skorost dolu na skorostite drugiq krai na koito se zahranva ot plius na kontakt(ne sym siguren no veroqtno e taka shtom svetva tabloto inache ako beshe kym masa nqmashe da dade kolata na kontakt) i zatova kato vkara na zadna stava taka vse edno si na kontakt.
Ogledai dobre shinite na dvata stopa izvadi poedinichno buksite na vseki stop i vij dali shte izchezne problema struva mi se che tam neshto e okislilo i razmazwa peizaja.A otnosno tova ot kyde vzema plius 12 volta pri polojenie che ne si slojil kliucha spored men vzema plius ot lampite za osvetlenie na bagajnika,i sym ubeden che ako ostavish kolata petnaisetina minuti da zaspi kogato vkarash zadna problema shte izchezne.
Kolega uspeh dano da e neshto elementarno
Spored men tuk ima druga mizeriq mislq si che celiq problem idwa ot edin ot dwata stopa otzad.Tuk po skoro ima zakysqwane mejdu shini w samiq stop i direktno podawane na +12 volata kym kabelcheto koeto zahranwa krushkite za zadnata i v sluchaq kolegata prosto zatwarq werigata prez izkliuchwatela za zadna skorost dolu na skorostite drugiq krai na koito se zahranva ot plius na kontakt(ne sym siguren no veroqtno e taka shtom svetva tabloto inache ako beshe kym masa nqmashe da dade kolata na kontakt) i zatova kato vkara na zadna stava taka vse edno si na kontakt.
Ogledai dobre shinite na dvata stopa izvadi poedinichno buksite na vseki stop i vij dali shte izchezne problema struva mi se che tam neshto e okislilo i razmazwa peizaja.A otnosno tova ot kyde vzema plius 12 volta pri polojenie che ne si slojil kliucha spored men vzema plius ot lampite za osvetlenie na bagajnika,i sym ubeden che ako ostavish kolata petnaisetina minuti da zaspi kogato vkarash zadna problema shte izchezne.
Kolega uspeh dano da e neshto elementarno

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Все пак преди да се пипат кабелите трябва да се почне от най-простото-топъл гараж. И без това в тоя студ не е работа да се рови в колата навън. Димитров е помогнал на много хора, да се надяваме, че има и някой с топъл гараж. Успех.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
StelllsKi написа:i sym ubeden che ako ostavish kolata petnaisetina minuti da zaspi kogato vkarash zadna problema shte izchezne.
Kolega uspeh dano da e neshto elementarno
Да, ама не изчезва...20 мин след като заключих колата...задните светлини все още светиха.
Смятам, че oci е прав, но и аз като теб си мислех за вариант с проблем в самите стопове...и все пак...твърде много мизрии от стоповете, баси...
NikVanov написа:Все пак преди да се пипат кабелите трябва да се почне от най-простото-топъл гараж. И без това в тоя студ не е работа да се рови в колата навън. Димитров е помогнал на много хора, да се надяваме, че има и някой с топъл гараж. Успех.
Благодаря за добрите думи, но надали ще се намери "топъл гараж" за мен


Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Аз имам, ама съм далечко
Сори за спама и успех в решението на проблема


Сори за спама и успех в решението на проблема


Real.Eyes.Realize.Real.Lies
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Погледни кабелите на капака, там където се пречупват при затваряне на багажника може даса оголени и укасили
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Когато пуснеш на задна и все едно даваш на контакт,без ключа да е вътре,остави колата изгасена на ЗАДНА,и излез от колата.След като излезеш плафоните изгасват ли от само себе си след няколко секунди? Сега цялата работа за какво е друже,ако помниш преди време ти бях звънял да дойда да закачим колата защото беше тотално полудяла и правеше неща доста подобни на твойте,светваха ми фаровете и халогените с врътването на габарити
При пускане на фаровете светеха и примигваха,само ако халогените бяха включени и такива необясними неща точно след автомивка..но това беше лятото и на другия ден на колата й нямаше нищо.... тогава беше жега,а и същата вечер не успяхме да се видим,и колата на другия ден явно от жегата се е оправила от само себе си,затова и не съм ти звъннал отново.Спомням си преди време ти се беше ошашавила колата пак и смени някакъв модул..моя съвет е да откачиш акумулатора и да оставиш колата да поисъхне и го закачи на сутринта,дано всичко си е дошло на местото 


"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Същия проблем онзи ден на един Хюндай купе само че не беше след автомивка, а от каране в голям дъжд и му беше замасила жицата на партроника която излиза от датчика на скоростите и колата беше полудяла откачих му партроника и всичко си заработи. Нищо не коства колега да пробваш само да го откачиш за пробата. 


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Най-вероятно е от парктроника,предполагам е вързан паралелно на задните светлини от там те остават да светят без значение дали си на задна скорост,просто са закъсили.Дори и при изгасена кола,предполагам като изсъхне няма да е така..а за топлия гараж просто си ми далече ,иначе да е изсъхнала бързо бързо 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Някой "навътре" с тоците да даде мнение, моля...
Оci дава единствения логичен и технически издържан отговор, аз се питам друго, има ли опция при миенето да сее намокрила колата зад таблото, сиреч като ти се напълни с листа легена отпред и почне да прелива към купето, от там као е влязла вода и е подлудила колата. Имаш опция за сушене в паркинга на някой мол на ниво -2 -3 там си е топло, остави я за един ден може и да има успех, аз мога да ти предложа следното, имам един компресор за сгъстен въздух, който се каня от месец 2 да му сменя маркуча, тия дни ще взема един нов и може да издухаме колата по фуги кадето може да е останала вода.
И на мен си помагал
, такаче не се притеснявай ако решиш да ме потърсиш
насреща съм
И на мен си помагал


33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани