Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от svetlioxxx » 17 Яну 2012, 20:56

Здравейте колеги търсих, но никъде не намерих нищо за моя проблем. Значи преди 3 месеца си взех нов акумулатор, защото старият едвам едвам въртеше и не палеше всеки път,а когато палеше беше с доста въртене на стартера, слагам новия BANNER 80ah 700a покарах колата 1-2 месеца и падна и новия акумулатор. Отидох при един Ел. майстор (уж добър бил според мой познат) замерваше акумулатора колата му я оставих 1 час да стой при него да направи пълно замерване уж.След час се върнах и той ми каза: Проблема е в акумулатора слаб е за тази кола....Купих пак нов акумулатор този път 100ah 900a стартов ток , взех го преди месец и половина и днес пак ме предаде искам да допълня, че когато заредя акумулатора колата пали веднага без замисляне и топла и студена..И когато падне акумулатора студена пали винаги макар и малко по трудно, а топла не пали....Поне кажете добър майстор който си разбира от работата да отида при него :yes: :yes: Извинете за дългия пост :oops: Колата е е46 320д 150кс

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от S7 » 17 Яну 2012, 22:05

Първо отиваш на една диагностика на колата и ако не покаже грешки отиваш при добър електричар да търси оттечки....и първия акумулатор си е бил 6,все пак няма да палиш самолет :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от NikVanov » 17 Яну 2012, 23:12

Диагностиката безусловно е на първо място, но почети и форума, имаше доста писано защо не палят топли.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от Zagy » 18 Яну 2012, 0:24

Със сигурност имаш отечка някъде - по книжка М47N е за 77Ah акумулатор. Ако си с афтърмаркет аларма пробвай да не я пускаш и да видиш дали пак така ще се държи.

Както вече ти казаха - бягай на жичкаджия да ти намери отечката. Ако имаш мултицет можеш и сам да я намериш - не е трудно :yes:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от S7 » 18 Яну 2012, 0:30

Едва ли може сам да я намери,просто може да констатира че има ама къде е...трудна работа за неопитен човек ;)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от Zagy » 18 Яну 2012, 0:37

Не е толкова трудно ако знае как се бачка с мултицет - наглася го на акумулатора и гледа колко ток харчи колата в покой (ще е доста - 99%). След това почва да маха бушоните един по един и вижда къде харча изчезва и воала - ще знае къде е проблема :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от S7 » 18 Яну 2012, 0:41

Aaaa винаги съм се радвал нещо като става лесно и всеки може да го направи....а ти пуловер можеш ли да плетеш,много е лесно хващаш 2 куки и едно кълбо вълна и вреш куките в него :mhihi:
Електричар 2-30 лв в джоба,че да не пита после кой бушон къде беше и що това не работи след ваденето на бушоните :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от Zagy » 18 Яну 2012, 0:43

Винаги съм искал да мога да плета.... найш ли къф пуловер ще изплета на акумулатора ми? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от S7 » 18 Яну 2012, 0:47

Абе тука няма ли модове че само спамери се събраха в тази тема :bchug:
Ако ще плетеш аз искам шушони за амортисьорите ми ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от Benord » 18 Яну 2012, 1:28

Колега,не ти трябва майстор.Студено е и акумулаторите се ебават.Замери напрежението на клемите при работещ мотор,пуснати къси светлини и парно на 3!По ниско ли е от 13.80,проблемът е в генератора или някъде си с късо.Движи ли се в границите от 13.80 нагоре,провери си връзките на акумулатарните обувки за хлабини.Ако дотук всичко ти е наред помисли си дали всеки ден си зад волана,ако стои повече от седмица и акумулатора вече е умрял,причината си е в него.За утечки има вероятност,но ако ги има,няма и ефективно зареждане и ще ги хванеш по напрежението на работещ двигател.При изключен мотор напрежението между клемите трябва да е над 12 волта и така след ден,два и т.н.Скапано е качеството на акумулаторите.От пет купени за 2 години досега,сега ползувам само един и то сменен.Вземи си Бош от сините за 130лв.с три години гаранция и забрави за него въобще!Дано да съм ти дал разумни съвети,ако има нещо пиши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от svetlioxxx » 18 Яну 2012, 10:11

здравейте колеги..колата е ходила на диагностика и тя показва ниско налягане в рейла(датчик/клапан в рейла) но според мен и др. хора това се дължи на дългото въртене на стартера, когато отслабне акумулатора...Ходих и на жичкаджия, той върза мултицета така че ампеража да минава през него..мултицета казва, че след изгасянето на колата ампеража е 1.32А, след 30секунди става 0.5А и след още 10сек.става 0.01А и майстора казва всичко е точно от акумулатора е проблема :dunno: И все пак днес пак ще отида на жичкаджия(препоръчайте ми някой добър) :bowdown: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от Shamanek » 18 Яну 2012, 12:30

Искам само да попитам по колко км изминаваш на ден и всеки ден ли я караш :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от mitaka7 » 18 Яну 2012, 12:33

За да скапеш нов акумулатор за един месец, значи проблема не е в акумулатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от svetlioxxx » 18 Яну 2012, 12:47

колата се кара всеки ден от овча купел до студентски град...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от JTD » 18 Яну 2012, 12:59

Дай едно клипче с това как върти но не пали.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook