проблем с инжекциона

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

проблем с инжекциона

Мнение от nightdriver » 17 Яну 2012, 5:52

Здравейте колеги ,
преди малко прибирайки се по магистралата с 140км/ч на автопилот , колата изгасна изведнъж изписвайки на борда *sistem injection* и след това изписа втори надпис за автоматика , който не го запомних предполагам защото е угаснала на скорост...
Пуснах я по инерция около 500м и като спря , върнах ключа и запалих все едно нищо не е станало , мотора работи равномерно , ряз има , надписа за инжексиона изчезна временно и се прибрах .
Помпата под седалката е на година и половина , датчика на гърбичния вал и той е на година и половина , имам 50л гориво , нямам идеи ... само да добавя , че това се случи на мига в който пуснах дългите светлини /китайски ксенон допълнително слаган/ мина ми през ума че може да смущава компютъра , но може и глупости да си мисля ...имате ли идея какво може да се е случило ?
благодаря !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: проблем с инжекциона

Мнение от Ivo_Borisov » 17 Яну 2012, 9:59

Колегата harko77 има същия проблем, абсолютно същите симптоми. В тази тема viewtopic.php?f=35&t=281815 колегата Balflear описва същия проблем. И всичко това след слагане на китайски ксенон :roll: И на мен ми е интересно къде ще излезе проблема.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: проблем с инжекциона

Мнение от tsb_bg » 17 Яну 2012, 10:46

Виж дали има записана грешка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: проблем с инжекциона

Мнение от nightdriver » 17 Яну 2012, 13:10

благодаря ви колеги , дано излезе от ксенона...странно , защото го имам от три години вече и никога не ми е правил номера...снощи беше доста студено , може и да е повлияло на баластите ?
В събота ще включа инпата да видим каква грешка е записала :wave:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 520d

Re: проблем с инжекциона

Мнение от popov_chris » 17 Яну 2012, 14:25

Както писах вече всичко се дължи на лоша екранировка или нарушена такава с течение на времето на китайските баласти. Просто електромагнитните излъчвания от баласта побъркват електрониката на колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: проблем с инжекциона

Мнение от nightdriver » 17 Яну 2012, 15:03

popov_chris написа:Както писах вече всичко се дължи на лоша екранировка или нарушена такава с течение на времето на китайските баласти. Просто електромагнитните излъчвания от баласта побъркват електрониката на колата.

\
ще ги хвана директно за каросерията или ще ги увия във фолио , дано ми се реши проблема и без това ми смущават радиото като пусна дългите...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 520d

Re: проблем с инжекциона

Мнение от popov_chris » 17 Яну 2012, 15:48

Колега за да се реши проблема качествено трябва не фолио, а желязна ламарина, за точна дебелина трудно мога да кажа, но по-дебела - по-добре. Проблема е с изработката на достатъчно дебела плътно затваряща кутия от желязо, ако беше лесно досега нямаше толкова хора да се оплакват, а и производителя макар и китайски щеше да ги прави директно такива. Ако можеш се консултирай преди да пристъпиш към действие със някой физик, моите познания далеч не са достатъчни за да ти реша проблема напълно. Надявам се поне съм дал насока за решаването му.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: проблем с инжекциона

Мнение от NAPSTERS » 17 Яну 2012, 21:18

popov_chris написа:Както писах вече всичко се дължи на лоша екранировка или нарушена такава с течение на времето на китайските баласти. Просто електромагнитните излъчвания от баласта побъркват електрониката на колата.

решението е повече от просто.... смени бластите, един нов бласт струва 20-25 лв.
самият бласт е просто един инвертор на напрежение, няма електромагнитни инпулси или извънземни честоти. напрежението е високочестотно и когато има проблем в самия бласт (като вътрешно пробил) започва да ошашква електрониката в колата. предполагам на повечето от вас се е случвало да го удари ток от кабел на свещ или бубина, не е много приятно :mhihi: , същото се случва с модулите в колата като пробие бласта ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: проблем с инжекциона

Мнение от nightdriver » 17 Мар 2012, 13:07

реших си проблема с два нови баласта и този път ги хванах за купето /за метал/ с оригиналните им стойки и за сега нямам проблеми , даже и радиото ми спря да шуми ... мерси за предложенията и съветите :yes:
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook