проблем с инжекциона
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
проблем с инжекциона
Здравейте колеги ,
преди малко прибирайки се по магистралата с 140км/ч на автопилот , колата изгасна изведнъж изписвайки на борда *sistem injection* и след това изписа втори надпис за автоматика , който не го запомних предполагам защото е угаснала на скорост...
Пуснах я по инерция около 500м и като спря , върнах ключа и запалих все едно нищо не е станало , мотора работи равномерно , ряз има , надписа за инжексиона изчезна временно и се прибрах .
Помпата под седалката е на година и половина , датчика на гърбичния вал и той е на година и половина , имам 50л гориво , нямам идеи ... само да добавя , че това се случи на мига в който пуснах дългите светлини /китайски ксенон допълнително слаган/ мина ми през ума че може да смущава компютъра , но може и глупости да си мисля ...имате ли идея какво може да се е случило ?
благодаря !
преди малко прибирайки се по магистралата с 140км/ч на автопилот , колата изгасна изведнъж изписвайки на борда *sistem injection* и след това изписа втори надпис за автоматика , който не го запомних предполагам защото е угаснала на скорост...
Пуснах я по инерция около 500м и като спря , върнах ключа и запалих все едно нищо не е станало , мотора работи равномерно , ряз има , надписа за инжексиона изчезна временно и се прибрах .
Помпата под седалката е на година и половина , датчика на гърбичния вал и той е на година и половина , имам 50л гориво , нямам идеи ... само да добавя , че това се случи на мига в който пуснах дългите светлини /китайски ксенон допълнително слаган/ мина ми през ума че може да смущава компютъра , но може и глупости да си мисля ...имате ли идея какво може да се е случило ?
благодаря !
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: проблем с инжекциона
Колегата harko77 има същия проблем, абсолютно същите симптоми. В тази тема viewtopic.php?f=35&t=281815 колегата Balflear описва същия проблем. И всичко това след слагане на китайски ксенон
И на мен ми е интересно къде ще излезе проблема.


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: проблем с инжекциона
благодаря ви колеги , дано излезе от ксенона...странно , защото го имам от три години вече и никога не ми е правил номера...снощи беше доста студено , може и да е повлияло на баластите ?
В събота ще включа инпата да видим каква грешка е записала
В събота ще включа инпата да видим каква грешка е записала

- popov_chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520d
Re: проблем с инжекциона
Както писах вече всичко се дължи на лоша екранировка или нарушена такава с течение на времето на китайските баласти. Просто електромагнитните излъчвания от баласта побъркват електрониката на колата.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: проблем с инжекциона
popov_chris написа:Както писах вече всичко се дължи на лоша екранировка или нарушена такава с течение на времето на китайските баласти. Просто електромагнитните излъчвания от баласта побъркват електрониката на колата.
\
ще ги хвана директно за каросерията или ще ги увия във фолио , дано ми се реши проблема и без това ми смущават радиото като пусна дългите...
- popov_chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520d
Re: проблем с инжекциона
Колега за да се реши проблема качествено трябва не фолио, а желязна ламарина, за точна дебелина трудно мога да кажа, но по-дебела - по-добре. Проблема е с изработката на достатъчно дебела плътно затваряща кутия от желязо, ако беше лесно досега нямаше толкова хора да се оплакват, а и производителя макар и китайски щеше да ги прави директно такива. Ако можеш се консултирай преди да пристъпиш към действие със някой физик, моите познания далеч не са достатъчни за да ти реша проблема напълно. Надявам се поне съм дал насока за решаването му.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: проблем с инжекциона
popov_chris написа:Както писах вече всичко се дължи на лоша екранировка или нарушена такава с течение на времето на китайските баласти. Просто електромагнитните излъчвания от баласта побъркват електрониката на колата.
решението е повече от просто.... смени бластите, един нов бласт струва 20-25 лв.
самият бласт е просто един инвертор на напрежение, няма електромагнитни инпулси или извънземни честоти. напрежението е високочестотно и когато има проблем в самия бласт (като вътрешно пробил) започва да ошашква електрониката в колата. предполагам на повечето от вас се е случвало да го удари ток от кабел на свещ или бубина, не е много приятно


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: проблем с инжекциона
реших си проблема с два нови баласта и този път ги хванах за купето /за метал/ с оригиналните им стойки и за сега нямам проблеми , даже и радиото ми спря да шуми ... мерси за предложенията и съветите 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани