Въпрос за колегите с газови уредби
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за колегите с газови уредби
След поставянето на газовата,майсторът ми каза ,че е нормално да превключва на газ,на 40 градуса ,иначе отпадала гаранцията на дюзите.Ще се запушат ли ако превкл на по ниски градуси?Според мен в градски условия ,през зимата се обезсмисля карането на газ,на разстояния от ,15 ,20 км,то докато превключи и ти вече си пристигнал,до целта,а пък и то няма градуси на прибора на таблото,а и не е гаранция че ми показва точно,някой може ли да ми каже,в края на синия сектор, това на колко градуса отговаря?Малко се съмнявам някой да ми даде отговор на този въпрос но да попитам.Благодаря ви
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Колега, на мене превключва на газ точно като излезе от синята зона - настроена е на 30 гр.,предполага, там е 30 гр. При мен загрява за 2 - 3 км., разбира се, работи 3-4 мин. на място.
Вярно, всяка седмица сипвам бензин за по 10 лв, но това е зимата, няма как
! А повишение в разхода на газ не отчитам, вероятно точно по причина, че превключва на газ на 30 гр.
Карай си спокойно, разхода ти е по-нисък и от на дизелаците, и от бензинките!
P.S.
А, и още съвет от моя газаджия - дръж в резервоара си поне 15 л. бензин - и за бензиновата помпа, и за охлаждане на газовата рейка!
Вярно, всяка седмица сипвам бензин за по 10 лв, но това е зимата, няма как

Карай си спокойно, разхода ти е по-нисък и от на дизелаците, и от бензинките!

P.S.
А, и още съвет от моя газаджия - дръж в резервоара си поне 15 л. бензин - и за бензиновата помпа, и за охлаждане на газовата рейка!
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
моята превключва,доста над синия сектор ,това не ми харесва,2 пъти ходих в сервиза ,а той казва 40 градуса ,нормално било ,ама май е доста над 40
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
А не мислиш ли че може да е я от темормостат проблема , я от температурен датчик ? Това кво показва на таблото не винаги е много показателно.
Да не говорим че ебати загряването има колегата ... 3-4 минути на място и после 2-3 км , нещо множко ми се струва.
Да не говорим че ебати загряването има колегата ... 3-4 минути на място и после 2-3 км , нещо множко ми се струва.
- svetli_amg
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 2.5d, E46 Coupe 330i
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
При мен също е нагласено да превключва точно над синия сектор, и е настроена над 30 градуса, но много бързо загрява.
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Имам приятел ремонтира само бе ем ве та и ми смени ,термостата ,барабар с виското и водн помпа ,,стрелката си показва 12 часа не мърда независимо дали си минал 50км или 500км
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
темперетурата на газовия редуктор в никакъв случай не може да бъде калкото е на мотора - датчика е на главата ,винаги има загуби по тръбите и затоплянето на газовата става по-бавно а точно редуктора трябва да се загрее на определена темп. примерно 40г. По бързо загряване се постига ако е изключено парното.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
При мен газовата е настроена на 60 градуса (по мое искане) и превключва точно на междинната чертичка межу синята зона и средата. Понеже сутрин карам много малки разстояния - около 5 км. и може да ми се смеете, но пускам парното на 2-3 чертички да духа и газта превключва някъде на 2-я км, като не я държа повече от половин минута на място след като запаля, просто чакам да паднат оборотите до нормалното и потеглям. 

- ERNEST
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523i Touring
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
нормално е да е настроена на 30 градуса. тя реално превключва на 45-50градуса на мотора. примерно за 0 градуса навън загрява до превключването на газ (което е на границата на синята лента) за около 2-3км. дори и на старата си кола го карах да превключва след като загрее малко защото като е замръзнала газта се прецаква изпарителя
Във Форума на ФОРД има 2 теми - ПРОБЛЕМИ и ПРОДАВА!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
Аз принципно ги сменях - лято 30 зима 50,
но тази зима си останах на 50 градуса - много рядко правеше проблем, едно хълцане първия път и нищо повече.
Понеже ползвам гараж и много не ми пречи /паля на +18 градуса по борд/ та горе-долу и аз забелязах следното -
точно след като излезе от синьото - минава на газчица. Когато колата е преспала на улицата /-5 -10 примерно/ прехвърля чак когато стрелката е на 22-23 часа.
Като цяло наистина е хубаво зимата да ти е на обръща на малко повече. Все пак не забравяй, че
в България зимата е почти половин година.
но тази зима си останах на 50 градуса - много рядко правеше проблем, едно хълцане първия път и нищо повече.
Понеже ползвам гараж и много не ми пречи /паля на +18 градуса по борд/ та горе-долу и аз забелязах следното -
точно след като излезе от синьото - минава на газчица. Когато колата е преспала на улицата /-5 -10 примерно/ прехвърля чак когато стрелката е на 22-23 часа.
Като цяло наистина е хубаво зимата да ти е на обръща на малко повече. Все пак не забравяй, че
в България зимата е почти половин година.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
И аз го имах този проблем, скъсих маркучите от инжекторите към колекторите и за сега само лекичко претрепва при първата смяна, а другите не се усещат изобщо. Нагласил съм я на 40 градуса, границата на синьото е това.
Температурата на редуктора се измерва от датчик на самия редуктор, колкото показва, толкова си е. Има загуби от около 5-8 градуса максимум, по показание от борда и показание от софта на газовата.
Това е обсъждано, вредно е за мотора, в упътването за Е39 също пише, че не трябва да се прави.
krasi_bmw написа:темперетурата на газовия редуктор в никакъв случай не може да бъде калкото е на мотора - датчика е на главата ,винаги има загуби по тръбите и затоплянето на газовата става по-бавно а точно редуктора трябва да се загрее на определена темп. примерно 40г. По бързо загряване се постига ако е изключено парното.
Температурата на редуктора се измерва от датчик на самия редуктор, колкото показва, толкова си е. Има загуби от около 5-8 градуса максимум, по показание от борда и показание от софта на газовата.
mishoval написа:................... разбира се, работи 3-4 мин. на място.
.......................
Това е обсъждано, вредно е за мотора, в упътването за Е39 също пише, че не трябва да се прави.
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
колега не ме разбра ,естествено че има датчик за редуктора ,при мен разликата е около 20 градуса в зависимост от напъването на колата.Написах горното за да не се заблуждават и сравняват тем. на борда и на изпарителя.
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
температурата на газовия редуктор и тази на водата на двигателя нямат нищо общо при не загрял и студен двигател.
Не гледайте какво показва стрелката - тези температури се мерят на различни места (при мен разликата е 25 градуса).
Който иска да му включва на по-ниска температура може да го направи с програмата.
Виждал съм модификации с принудително подгряване на охл. течност с подгревни дюзи, като на дизела...и овиване на изпаритела с вълнен пуловер...
Не гледайте какво показва стрелката - тези температури се мерят на различни места (при мен разликата е 25 градуса).
Който иска да му включва на по-ниска температура може да го направи с програмата.
Виждал съм модификации с принудително подгряване на охл. течност с подгревни дюзи, като на дизела...и овиване на изпаритела с вълнен пуловер...

- marin_rangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: e60 M5
- Детайли за колата: M пакет
Re: Въпрос за колегите с газови уредби
моята сутрин работи на място около 10-15мин. и точно на излизане от синъото прехварля,газаджията каза че е настроена да прехвърля на 35 градуса.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани