Въпрос за колегите с газови уредби

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от GEORGBMW » 16 Яну 2012, 23:10

След поставянето на газовата,майсторът ми каза ,че е нормално да превключва на газ,на 40 градуса ,иначе отпадала гаранцията на дюзите.Ще се запушат ли ако превкл на по ниски градуси?Според мен в градски условия ,през зимата се обезсмисля карането на газ,на разстояния от ,15 ,20 км,то докато превключи и ти вече си пристигнал,до целта,а пък и то няма градуси на прибора на таблото,а и не е гаранция че ми показва точно,някой може ли да ми каже,в края на синия сектор, това на колко градуса отговаря?Малко се съмнявам някой да ми даде отговор на този въпрос но да попитам.Благодаря ви

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от latrel » 16 Яну 2012, 23:12

ползвай си скритите менюта :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от mishoval » 17 Яну 2012, 0:01

Колега, на мене превключва на газ точно като излезе от синята зона - настроена е на 30 гр.,предполага, там е 30 гр. При мен загрява за 2 - 3 км., разбира се, работи 3-4 мин. на място.
Вярно, всяка седмица сипвам бензин за по 10 лв, но това е зимата, няма как :dunno: ! А повишение в разхода на газ не отчитам, вероятно точно по причина, че превключва на газ на 30 гр.
Карай си спокойно, разхода ти е по-нисък и от на дизелаците, и от бензинките! :bchug:
P.S.
А, и още съвет от моя газаджия - дръж в резервоара си поне 15 л. бензин - и за бензиновата помпа, и за охлаждане на газовата рейка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от GEORGBMW » 17 Яну 2012, 0:12

моята превключва,доста над синия сектор ,това не ми харесва,2 пъти ходих в сервиза ,а той казва 40 градуса ,нормално било ,ама май е доста над 40

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от omegaart » 17 Яну 2012, 0:16

А не мислиш ли че може да е я от темормостат проблема , я от температурен датчик ? Това кво показва на таблото не винаги е много показателно.

Да не говорим че ебати загряването има колегата ... 3-4 минути на място и после 2-3 км , нещо множко ми се струва.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92 2.5d, E46 Coupe 330i

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от svetli_amg » 17 Яну 2012, 0:28

При мен също е нагласено да превключва точно над синия сектор, и е настроена над 30 градуса, но много бързо загрява.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от GEORGBMW » 17 Яну 2012, 0:43

Имам приятел ремонтира само бе ем ве та и ми смени ,термостата ,барабар с виското и водн помпа ,,стрелката си показва 12 часа не мърда независимо дали си минал 50км или 500км

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от krasi_bmw » 17 Яну 2012, 2:37

темперетурата на газовия редуктор в никакъв случай не може да бъде калкото е на мотора - датчика е на главата ,винаги има загуби по тръбите и затоплянето на газовата става по-бавно а точно редуктора трябва да се загрее на определена темп. примерно 40г. По бързо загряване се постига ако е изключено парното.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от badsharki » 17 Яну 2012, 9:06

При мен газовата е настроена на 60 градуса (по мое искане) и превключва точно на междинната чертичка межу синята зона и средата. Понеже сутрин карам много малки разстояния - около 5 км. и може да ми се смеете, но пускам парното на 2-3 чертички да духа и газта превключва някъде на 2-я км, като не я държа повече от половин минута на място след като запаля, просто чакам да паднат оборотите до нормалното и потеглям. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е39 523i Touring

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от ERNEST » 17 Яну 2012, 10:23

нормално е да е настроена на 30 градуса. тя реално превключва на 45-50градуса на мотора. примерно за 0 градуса навън загрява до превключването на газ (което е на границата на синята лента) за около 2-3км. дори и на старата си кола го карах да превключва след като загрее малко защото като е замръзнала газта се прецаква изпарителя
Във Форума на ФОРД има 2 теми - ПРОБЛЕМИ и ПРОДАВА!!!

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от nikolae » 17 Яну 2012, 11:55

Аз принципно ги сменях - лято 30 зима 50,
но тази зима си останах на 50 градуса - много рядко правеше проблем, едно хълцане първия път и нищо повече.
Понеже ползвам гараж и много не ми пречи /паля на +18 градуса по борд/ та горе-долу и аз забелязах следното -
точно след като излезе от синьото - минава на газчица. Когато колата е преспала на улицата /-5 -10 примерно/ прехвърля чак когато стрелката е на 22-23 часа.

Като цяло наистина е хубаво зимата да ти е на обръща на малко повече. Все пак не забравяй, че
в България зимата е почти половин година.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от spacepl » 17 Яну 2012, 13:01

И аз го имах този проблем, скъсих маркучите от инжекторите към колекторите и за сега само лекичко претрепва при първата смяна, а другите не се усещат изобщо. Нагласил съм я на 40 градуса, границата на синьото е това.

krasi_bmw написа:темперетурата на газовия редуктор в никакъв случай не може да бъде калкото е на мотора - датчика е на главата ,винаги има загуби по тръбите и затоплянето на газовата става по-бавно а точно редуктора трябва да се загрее на определена темп. примерно 40г. По бързо загряване се постига ако е изключено парното.


Температурата на редуктора се измерва от датчик на самия редуктор, колкото показва, толкова си е. Има загуби от около 5-8 градуса максимум, по показание от борда и показание от софта на газовата.

mishoval написа:................... разбира се, работи 3-4 мин. на място.
.......................


Това е обсъждано, вредно е за мотора, в упътването за Е39 също пише, че не трябва да се прави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от krasi_bmw » 18 Яну 2012, 22:50

колега не ме разбра ,естествено че има датчик за редуктора ,при мен разликата е около 20 градуса в зависимост от напъването на колата.Написах горното за да не се заблуждават и сравняват тем. на борда и на изпарителя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от kluna_ » 19 Яну 2012, 9:24

температурата на газовия редуктор и тази на водата на двигателя нямат нищо общо при не загрял и студен двигател.
Не гледайте какво показва стрелката - тези температури се мерят на различни места (при мен разликата е 25 градуса).
Който иска да му включва на по-ниска температура може да го направи с програмата.
Виждал съм модификации с принудително подгряване на охл. течност с подгревни дюзи, като на дизела...и овиване на изпаритела с вълнен пуловер... :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: e60 M5
Детайли за колата: M пакет

Re: Въпрос за колегите с газови уредби

Мнение от marin_rangelov » 21 Яну 2012, 9:00

моята сутрин работи на място около 10-15мин. и точно на излизане от синъото прехварля,газаджията каза че е настроена да прехвърля на 35 градуса.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook