.Смяна гарнитура глава. Къде? Заслужава ли си?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Смяна гарнитура глава. Къде? Заслужава ли си?
UBAH5 написа:Предложения има. Остава да реша какво да правя и къде. Благодаря на отзовалите се
Предполагам, вече си свикнал с тази задача, за смяна на гарнитурата, не е чак толкова страшно, даже е полезно (подмяна на гумички клапани, подмяна на всички гарнитури покрай блока)! Гарнитурите с времето стареят и идва един момент, като твоя- смяна. Един съвет всички гарнитури и уплътнения- ОРИГИНАЛНИ, за да няма после течове! Успех, каквото и да решиш.

Re: Смяна гарнитура глава. Къде? Заслужава ли си?
Лятото го правех това упражнение и аз. Сменях всички гарнитури включитело итази на главата. Знам,че след смяната трябва да се настройва нещо по двигателя,така че за мен беше важно да знам,че работата няма да се прави през пръсти.Сервиза се намира на симеоновско шосе,много съм доволен от момчетата, разликата в цената за труда в сравнение с други сервизи не беше огромна,но все пак ти отварят двигателя и после го затварят,упражнение ,за което немога да се доверя на всеки .ако не си я сменил още ми пиши лс ще ти кажа къде е сервиза, много ги усещат Bmw-тата ,а и имат добра техника.
Роден съм изморен,живея за да почивам
- Jimmy_ns
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150HP (M47N) 2004г
Re: Смяна гарнитура глава. Къде? Заслужава ли си?
Здравейте!
При моята е46-ца 320D 150HP, се получи следния проблем. Започна да държи постоянни 100-110 градуса и при малко по-бързо каране(120-130км/ч) вече отива в червеното и нещата загрубяват. Перката си върти нормално и при спиране на колата и пускане на парното за 2-3 минути нещата се нормализират. Губи антифриз, литър и нещо на 100 км някъде. Направи ми впечатление и нещо друго, че при изгасен мотор от ауспуха излизат горещи газове (най-вероятно пара). Прочетох доста из форума и като си гледам симптомите вече започвам да си мисля за ремонт на глава, та въпросът ми е къде и на каква цена си заслужава да се прави подобно упражнение?
При моята е46-ца 320D 150HP, се получи следния проблем. Започна да държи постоянни 100-110 градуса и при малко по-бързо каране(120-130км/ч) вече отива в червеното и нещата загрубяват. Перката си върти нормално и при спиране на колата и пускане на парното за 2-3 минути нещата се нормализират. Губи антифриз, литър и нещо на 100 км някъде. Направи ми впечатление и нещо друго, че при изгасен мотор от ауспуха излизат горещи газове (най-вероятно пара). Прочетох доста из форума и като си гледам симптомите вече започвам да си мисля за ремонт на глава, та въпросът ми е къде и на каква цена си заслужава да се прави подобно упражнение?

- milas_7777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 25.10.2013
- Пол: Мъж
Re: Смяна гарнитура глава. Къде? Заслужава ли си?
И на мен ми предстой смяна на гарнитурата на главата някой може ли да ми предложи майстор в Варна. Имам е46 320д 136к.с. горе долу колко ще ми легне цялата работа?
Последно избутване UBAH5 от 04 Сеп 2014, 14:49
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани