Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Здравейте колеги , имам доста странен проблем , на който от повече от година не мога да открия решение. Колата е 320д , 2003 , автоматик , 150к.с Проблемът е следния : доста често колата изпада в нещо като авариен режим , все едно е без турбо и когато натискам педала на газта не ускорява а само бучи. Не светят чекове , нищо по таблото не свети , просто не върви . Държа педала на газта докрай и след малко се оправя и пак заочва да върви. Пробвал съм да отпусна педала и пак да дам газ , пак не става.
Когато съм спрял и съм на Драйв , и отпусна спирачката , дам газ докрай има доста голямо замисляне колата тръгва леко да ускорява и след като мине 40 км, 2500 оборота започва да върви добре , но имам чувството че нещо много леко или прекъсва или глъхне на 120км и после пак се отпушва . Трудно вдигам 200 , не знам как са другите колеги с автоматиците и с този мотор.
По колата са проверени вакумите , но имам доста странен проблем с тях . Маркучите които влизат в ел.клапана за регулиране на турбото , когато са поставени както ги дават по схема , колата не надува до край налягане към турбото , пак върви но на диагностика колегата Димитров каза , че надува на около 80% или нещо такова , спряхме , разменихме местата на маркучите и колата тръгна . тук вече се появи проблема че понякога пренадува , а понякога няма грам надув ! в порядъка на 2 седмици и ходене до плевен от моя страна беше записала 37 пъти пренадув и около 10 пъти никакво надуване.
Вчера изолирах егр-а с винче, изолирах и вакум резервоара ( скъсени вакум пътища) и днеска пак го направи тва с липсата на вървене . проверих другите вакуми да не са объркани , по каталог ги дават така както са сложени, сменил съм дебитомер-а преди 2 месеца с Бош (купен от ауто плюс) адаптиран при колегата , на живи данни дюзите са наред , рейл-а също , дава само че е изгоряла 1 свещ , другото всичко било наред , само надуването и липсата на надуване
Много е странно защо с разменени маркучи към ел клапана колата върви по добре....
Имаме съмнение , че остава да се свали турбото , да не би да е там проблема нещо по геомерията , защото дълго време колата е карана с вакуми сложени по нормалния начин и не е надувала до край .
Вчера като легнах под колата , от дясната страна (Като лежа под колата) или от ляво ако съм пред колата , маркуча които влиза в интеркулера е много омаслен , личи си , че тече масло и е прясно . уж го пипах но не ми се видя спукан , а има доста масло , което е текло някъде от горе , сигурно от турбото или от свръзката на двата маркуча .трябва да видя някой по компетентен да погледне , дали някоя връзка не е заминала или уплътнение , де да знам вече и аз .... и от там да губи налягане.Според вас може ли този маркуч да е проблема , защото ако не е той остана нещо по турбото .....
Някой да се е сблъсквал с такъв проблем ?
Благодаря ВИ !
Когато съм спрял и съм на Драйв , и отпусна спирачката , дам газ докрай има доста голямо замисляне колата тръгва леко да ускорява и след като мине 40 км, 2500 оборота започва да върви добре , но имам чувството че нещо много леко или прекъсва или глъхне на 120км и после пак се отпушва . Трудно вдигам 200 , не знам как са другите колеги с автоматиците и с този мотор.
По колата са проверени вакумите , но имам доста странен проблем с тях . Маркучите които влизат в ел.клапана за регулиране на турбото , когато са поставени както ги дават по схема , колата не надува до край налягане към турбото , пак върви но на диагностика колегата Димитров каза , че надува на около 80% или нещо такова , спряхме , разменихме местата на маркучите и колата тръгна . тук вече се появи проблема че понякога пренадува , а понякога няма грам надув ! в порядъка на 2 седмици и ходене до плевен от моя страна беше записала 37 пъти пренадув и около 10 пъти никакво надуване.
Вчера изолирах егр-а с винче, изолирах и вакум резервоара ( скъсени вакум пътища) и днеска пак го направи тва с липсата на вървене . проверих другите вакуми да не са объркани , по каталог ги дават така както са сложени, сменил съм дебитомер-а преди 2 месеца с Бош (купен от ауто плюс) адаптиран при колегата , на живи данни дюзите са наред , рейл-а също , дава само че е изгоряла 1 свещ , другото всичко било наред , само надуването и липсата на надуване
Много е странно защо с разменени маркучи към ел клапана колата върви по добре....
Имаме съмнение , че остава да се свали турбото , да не би да е там проблема нещо по геомерията , защото дълго време колата е карана с вакуми сложени по нормалния начин и не е надувала до край .
Вчера като легнах под колата , от дясната страна (Като лежа под колата) или от ляво ако съм пред колата , маркуча които влиза в интеркулера е много омаслен , личи си , че тече масло и е прясно . уж го пипах но не ми се видя спукан , а има доста масло , което е текло някъде от горе , сигурно от турбото или от свръзката на двата маркуча .трябва да видя някой по компетентен да погледне , дали някоя връзка не е заминала или уплътнение , де да знам вече и аз .... и от там да губи налягане.Според вас може ли този маркуч да е проблема , защото ако не е той остана нещо по турбото .....
Някой да се е сблъсквал с такъв проблем ?
Благодаря ВИ !
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
А самия ел. клапан на турбото работи ли правилно ? Ако е прецакан или мръсен турбото не работи правилно . Ако пък е на обратно свързан оправлението не работи и самия уест гайт не се отваря и от там пренадува. Земи сложи този ел. клапан от егр на мястото на другия и виж дали ще се промени нещо. Ако греша някой да ме поправи
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Ако беше от маркуча нямаше ли да го прави постоянно.Имаше преди време тука такъв проблем с една 330д оказа се геометрията,беше спекла и не работеше открай до край.Мап сензора наред ли е-сензора за налягане който стой в задният край на колектора?

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
olegvn написа:А самия ел. клапан на турбото работи ли правилно ? Ако е прецакан или мръсен турбото не работи правилно . Ако пък е на обратно свързан оправлението не работи и самия уест гайт не се отваря и от там пренадува. Земи сложи този ел. клапан от егр на мястото на другия и виж дали ще се промени нещо. Ако греша някой да ме поправи
И аз съм за него,въпреки че при мене беше той и скапан ЕГР

- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
благодаря ви за отговорите колеги !
точно тази тема bmwland я гледах , но в реал оем-а не ми излиза че имам такова нещо . Може да има някаква грешка или и аз не знам ..... мислех си че това е DPF и за това не обърнах голямо внимание
ще се обадя в дарукар утре да видя дали ще излезе по рам-а и каква му е цената.
относно ел.клапана е чисто нов купун преди 4 месеца . много странно защо с разменени маркучи върви сякаш по добре .
точно тази тема bmwland я гледах , но в реал оем-а не ми излиза че имам такова нещо . Може да има някаква грешка или и аз не знам ..... мислех си че това е DPF и за това не обърнах голямо внимание

относно ел.клапана е чисто нов купун преди 4 месеца . много странно защо с разменени маркучи върви сякаш по добре .
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
iliikata_3 написа:благодаря ви за отговорите колеги !
точно тази тема bmwland я гледах , но в реал оем-а не ми излиза че имам такова нещо . Може да има някаква грешка или и аз не знам ..... мислех си че това е DPF и за това не обърнах голямо вниманиеще се обадя в дарукар утре да видя дали ще излезе по рам-а и каква му е цената.
относно ел.клапана е чисто нов купун преди 4 месеца . много странно защо с разменени маркучи върви сякаш по добре .
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45 номер 1 .
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45 номер 1 И двата са еднакви.
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Много не стана ясно кое нямаш но ако е сензора за налягане ето го http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Номер 16-попринцип излиза на диагностика ако е от него
Номер 16-попринцип излиза на диагностика ако е от него

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
колеги мислех , че нямам мап сензор , но на диагностика не го показа .....
относно ел.клапаните , знам че са еднакви на турбото и на егр-а ,но аз си купих само 1 и го смених с този които е до турбото и се сменя лесно , а този на егр-а не съм го пипал , че трудно се стига до него.
относно ел.клапаните , знам че са еднакви на турбото и на егр-а ,но аз си купих само 1 и го смених с този които е до турбото и се сменя лесно , а този на егр-а не съм го пипал , че трудно се стига до него.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Разбира се, че имаш мап 
И работи акуратно - той дава инфото за надува на турбината при диагностика

И работи акуратно - той дава инфото за надува на турбината при диагностика

- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
за малко да се изложа с незнанието за мап-а 
щом казваш , че е акуратно няма да го пипам.
вчера рових из нета и видях една много добра тема :
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18 ... ed-t77474/
и се чудя дали да не пробвам тест-а от това клипче :
http://www.youtube.com/watch?v=GAZVInHlIZ4
май нещата овиват към сваляне на турбото ... само не знам защо с разменени маркучи е по добре
Благодаря Ви за отговорите !

щом казваш , че е акуратно няма да го пипам.
вчера рових из нета и видях една много добра тема :
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18 ... ed-t77474/
и се чудя дали да не пробвам тест-а от това клипче :
http://www.youtube.com/watch?v=GAZVInHlIZ4
май нещата овиват към сваляне на турбото ... само не знам защо с разменени маркучи е по добре

Благодаря Ви за отговорите !
- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
много странно колеги ,
онзи ден като си карах и реших да пусна климатика (снежинката) , че не я бях пускал известно време .
реших да видя как ще върви колата и дадох газ до край . Има разлика във вървенето и аз я усещам , към по зле , но странното е че стигна до 160 някъде и колата заби , не сменя предавка , седи на 4500 оборота , бучи и не набира ..... , после изключих климатика и колата малко по добре завървя , но пак ми направи мизерията на 120 км/ч , качи над 3000 оборота и се отпуши до към 170 .....
направих обратен на Практикера на цариградско накрая и газ до ламарината , и на нанагорното съм горе долу на 120 и почти винаги ми забива на тази скорост и после се пооправя , но до 200 така и не стига ....
междодругото , сериозното омасляване е от маркуч н.1 от схемата ...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... _air_duct/
има много масло , и мисля че уплътнението горе към турбото е заминало
онзи ден като си карах и реших да пусна климатика (снежинката) , че не я бях пускал известно време .
реших да видя как ще върви колата и дадох газ до край . Има разлика във вървенето и аз я усещам , към по зле , но странното е че стигна до 160 някъде и колата заби , не сменя предавка , седи на 4500 оборота , бучи и не набира ..... , после изключих климатика и колата малко по добре завървя , но пак ми направи мизерията на 120 км/ч , качи над 3000 оборота и се отпуши до към 170 .....
направих обратен на Практикера на цариградско накрая и газ до ламарината , и на нанагорното съм горе долу на 120 и почти винаги ми забива на тази скорост и после се пооправя , но до 200 така и не стига ....
междодругото , сериозното омасляване е от маркуч н.1 от схемата ...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... _air_duct/
има много масло , и мисля че уплътнението горе към турбото е заминало
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
Нормално е като пуснеш компресора на климатика и колата да се спъва малко,но пък в твоя случай това няма нищо общо така че вземи си оправи течовете и тогава виж как ще е 

- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
сега отидох и откачих дебитомера , тръгнах и колата започна да си върви в ниските обороти , покарах малко , давах газ , колата си върви ... и след около 5 мин , дадох газ и пак никаква тяга , никакво ускорение все едно в авариен режим без турбо , без нищо . няма лампички на таблото просто не върви .спрях , изгасих , запалих , дадох газ и колата пак тръгна , след още каране пак решавам да дам газ и няма никой .....
пак гася , паля , газ и колата пак върви ..... бааааси
без да съм закачил дебитомера реших да разменя маркучите които влизат в ел клапана както са си по схема ( защото както споменах им бях разменил местата) сложиш ги както са по схема и пак същата работа , колата върви и в един момент спира да върви , гася , паля и пак върви



без да съм закачил дебитомера реших да разменя маркучите които влизат в ел клапана както са си по схема ( защото както споменах им бях разменил местата) сложиш ги както са по схема и пак същата работа , колата върви и в един момент спира да върви , гася , паля и пак върви


- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Колеги здравейте , имам доста интересен проблем с е46-цата
хм интересно е с твоята кола
според мен е клапана на турбото и/или самото турбо може да има проблем с геометрията (лопатките)... за дебитомера щом сте го гледали с Ванката и е бил в норми сигурно му няма нищо.
Незнам помпи налягане ддали сте гледали...

Незнам помпи налягане ддали сте гледали...
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани