BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
От около 2 седмици имам въпросния баварец и като цяло не разбирам много от коли. Прочетох някъде във форума че като отвориш капачката за маслото при запален двигател не трябва да духа въпроса е че като я отворя колата направо изгасва
Колата е с газов инжекцион монтиран преди около 10х км ако естествено има някакво значение.
И другия въпрос ми е че има тропане отпред като карам по неравности чувам го и отляво и отдясно незнам може и да се изнася като се има предвид че няма нищо за смяна по окачването .
П.С. Предварително се извинявам ако вече има такива теми и не съм ги видял или ако немога да ви обясня като хората за какво става въпрос

И другия въпрос ми е че има тропане отпред като карам по неравности чувам го и отляво и отдясно незнам може и да се изнася като се има предвид че няма нищо за смяна по окачването .
П.С. Предварително се извинявам ако вече има такива теми и не съм ги видял или ако немога да ви обясня като хората за какво става въпрос

- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
че изгася е добре а отпред тропа или дранка?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Първо добре дошъл! Много безаварийни ти пожелавам и само хубави моменти с баварията.
Доколкото знам е нормално двигателя да влошава работата си когато му се отвори капачката. Все пак потърси из старите теми - има с тонове информация.
За тропането в предницата - има едно характерно тропане на биалетките примерно. Не знам как са ти правили диагностика на предницата, но по принцип една биалетка най-добре се разбира дали е заминала като се свали. Изключвам случаите, когато е толкова зле, че си тропа даже и като е напъната. Може да са тампоните на стабилизиращата щанга, и т.н. е39 има малко по-сложно окачване, така че ти препоръчвам обстоен преглед в добър сервиз, просто тук във форума няма как да ти помогнем специално за това.
Доколкото знам е нормално двигателя да влошава работата си когато му се отвори капачката. Все пак потърси из старите теми - има с тонове информация.
За тропането в предницата - има едно характерно тропане на биалетките примерно. Не знам как са ти правили диагностика на предницата, но по принцип една биалетка най-добре се разбира дали е заминала като се свали. Изключвам случаите, когато е толкова зле, че си тропа даже и като е напъната. Може да са тампоните на стабилизиращата щанга, и т.н. е39 има малко по-сложно окачване, така че ти препоръчвам обстоен преглед в добър сервиз, просто тук във форума няма как да ти помогнем специално за това.
- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Това хлопане по неравности може да е от много работи по предницата - носач, биалетка, кормилни накрайници, може и самата рейка да е направил луфт и да потропва - последното е по-честа причина
Качи я на подемник, за 1 минута ще се разбере кое е 


- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Притеснява ме повече работата на двигателя да не би да няма достатъчно компресия и също като работи на място се чува като мн леко щракане не че разбирам много , но дали е възможно да е клапан или нещо такова и ако е колко ще ми струва подмяната му. А що се отнася до рейката взех го от един приятел и знам че сменя водна помпа на скоро и рециклира рейка или взе втора ръка(не съм сигурен кое по-точно).
П.С. Мерси за пожеланието да ви се връща тъпкано
(каквото и да е е39 си е уникално возило)
П.С. Мерси за пожеланието да ви се връща тъпкано

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
За гасненето на двигателя при отворена капачка на маслото си смени клапан картерни газове (около 80лв. май беше) като за начало и пробвай пак на запален двигател дали ще изгасне като махнеш капачката! 

- Jeff Beck
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.07.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Здравей колега и честита придобивка. Аз също като теб минах през тези въпроси като взех колата преди години. Във форума има страшно много информация за тях. За капачката на маслото не се притеснявай, виж тази тема: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=118839&sid=f3f34f7b7b26f7ffd985d9a995ef0dc8 . За тропането отпред може да е абсолютно всичко от предницата. Най често се оказва (след като смениш цялата предница
), че тропането остава. Това значи единствено рейка. При рециклирането обират луфта, но това не значи че той няма да се увеличи с времето. Моята я рециклираха и след една година пак се разтропа. Това си е детска болест. За потркаването от мотора пак има доста варианти: повдигачи, ванос и т.н. Писал си че имаш инжекцион. Онзи ден гледахме една 520-ка с инжекцион, която си тракаше съвсем тихичко от него. Но немога да ти кажа какво точно е това, защото от гас не разбирам, но просто като вариант ти го казвам.
Давай гас и да не се плашиш. Здрава машина е. Ако имаш други въпроси може и на лични да питаш

Давай гас и да не се плашиш. Здрава машина е. Ако имаш други въпроси може и на лични да питаш

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Jeff Beck написа:Писал си че имаш инжекцион. Онзи ден гледахме една 520-ка с инжекцион, която си тракаше съвсем тихичко от него. Но немога да ти кажа какво точно е това, защото от гас не разбирам, но просто като вариант ти го казвам.
Мда, за това забравих да кажа. На газовия инжекцион в повечето случай му цъкат електромагнитните клапанчета.
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Днес го карах на един кадето има 325тдс е36 , също така си има и автосервиз и относно чукането като от клапан е само при работа на място и той ми каза че било нормално обясни там каза за повдигачите и клапана че разпускал като нямало налягане или нещо такова(може и да се бъркам , понеже не му хващам край
) и каза че най-вероятно тропането е от биалета щото се чува от двете страни по един и същи начин звука се предавал по стабилизиращата щанга , а още повече ако е рейка не би ли следвало да вие самата хидравлика като навиваш волан или да спада маслото на хидравликата ако има теч?

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
И още нещо
Ставам нахален вече
Взех го от приятел който също прави сервиз в момента до смяната на маслото имам още 1000км но сега като го проверявах на щеката беше под минимума и ми се струва че ще гори масло , но немога да съм сигурен докато не го сменя той ми каза че за 10000ь км е долял около 700гр. Маслото е Liqui Moli MoS2 полусинтетично 10W40


- exstasy
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.02.2010
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Това масло направо го махай и слагай Мотул X-cess 5w40. 

Understeer is when you hit the wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit the wall with the back of your car.
Horsepower is how fast you hit the wall with your car.
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the back of your car.
Horsepower is how fast you hit the wall with your car.
Torque is how far you take the wall with you.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
За рейката - чукането в нея и виенето на хидравликата нямат общо.
За маслото - 700мл. на 10 000км. е поносимо, дори някои го смятат за нормално. Това Лики Моли по принцип е хубаво, ако е истинско естествено. Иначе за тоя мотор го дават 5W40, както спомена колегата преди мен. Дали ще го гори повече не знам, без проба няма как да се каже. Следи хубаво дали пуши сиво-синьо от ауспуха и колко е разхода на масло (което ще разбереш като смениш това и минеш поне едно 3-4000км, за да се види реално какво е положението). Ако пропушва (и маслото е добро, защото от кофти масло също се случва да пуши), значи си за малко ремонти. Да се надяваме че при един малко над нормалния разход ще минеш само с гумички на клапани. Но засега не се панирай, а смени маслото с хубаво такова, проверете ходовата част добре (че съм карал е39 с тропащи биалета и е адски дразнещо за кола от такъв клас).
ПП: С две ръце за Мотул
За маслото - 700мл. на 10 000км. е поносимо, дори някои го смятат за нормално. Това Лики Моли по принцип е хубаво, ако е истинско естествено. Иначе за тоя мотор го дават 5W40, както спомена колегата преди мен. Дали ще го гори повече не знам, без проба няма как да се каже. Следи хубаво дали пуши сиво-синьо от ауспуха и колко е разхода на масло (което ще разбереш като смениш това и минеш поне едно 3-4000км, за да се види реално какво е положението). Ако пропушва (и маслото е добро, защото от кофти масло също се случва да пуши), значи си за малко ремонти. Да се надяваме че при един малко над нормалния разход ще минеш само с гумички на клапани. Но засега не се панирай, а смени маслото с хубаво такова, проверете ходовата част добре (че съм карал е39 с тропащи биалета и е адски дразнещо за кола от такъв клас).
ПП: С две ръце за Мотул

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
с 2 ръце за оригиналните БМВ масла 0/40 5/30 5/40 10/40 и т.н поне аз от години си ги ползвам и никакви оплаквания една кола като гори масло нито вискозитета нито марката ще те спаси от разхода може да има някаква минимална разлика в количеството изгоряло масло но пак ще си го гори
Барай шишарката Минкеее ....
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Добре този мотор го дават да се кара с масло 5w40 , но той е жсе пак уж на 210 000км малко или много според мен се износва и така съдя че му трява малко по гъстичко масло , поправете ме ако греша.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: BMW 520i e39 96г. ВЪПРОС
Ами зависи от състоянието на мотора. Има колеги с коли по над 250к и карат с предписаното масло без никакви проблеми. Но имай предвид, че харч на масло не се лекува с по-гъсто такова. Ако наистина маслото заминава, значи си за ревизия на мотора.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани