BMW X3 с фейслифт през септември

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Е53 Фанатик
Аватар
Мнения: 1260
Регистриран на: 18.04.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: xDrive

Мнение от BMW-X5 » 16 Май 2006, 21:13

Извинявам се ,че ще го кажа ама Х3 е кошник :mhihi: :mhihi:
То е за жени които си мислят ,че карат джип :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 16 Май 2006, 21:24

BMW-X5 написа:Извинявам се ,че ще го кажа ама Х3 е кошник :mhihi: :mhihi:
То е за жени които си мислят ,че карат джип :winky:



И кое му е женското?

Аз съм виждал повече жени да карат Х5ци отколкото Х3ки, даже в Пловдив има една която кара 4.8is :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 16 Май 2006, 21:34


Е53 Фанатик
Аватар
Мнения: 1260
Регистриран на: 18.04.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: xDrive

Мнение от BMW-X5 » 16 Май 2006, 21:51

MaXimal написа:
BMW-X5 написа:Извинявам се ,че ще го кажа ама Х3 е кошник :mhihi: :mhihi:
То е за жени които си мислят ,че карат джип :winky:



И кое му е женското?

Аз съм виждал повече жени да карат Х5ци отколкото Х3ки, даже в Пловдив има една която кара 4.8is :winky:


Еми женско е бате таблото едно такова малко вътре въобще не ми харесва определено липсва нещо ...
Тук по Варна Х3-ките от жени се карат предимно...
Явно в Пловдив жените знаят какво искат за което им правим евала, пък тая къде кара 4.8iS мога да дойда лично да я поздравя :lol: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 12.08.2004
Пол: Мъж

Мнение от blqsu4ko » 17 Май 2006, 9:00

bam-bam написа:абе грозничко е и то доста ама става ... само немога да разбера каква им е мисалта при положение че разликата с Х-5 е огромна ... за кфо сте борят с тфа грозно гаврошче :roll:

Борят се с Голф 2 кънтри :mhihi: Иначе аз виждам разлика само в бронята и задната част малко/колкото се вижда?/
Live it like you Love it

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 17 Май 2006, 10:54

GIORCETO написа:Абе аз принципно харесвам новите модели ама това си е направо Анти СУВ. Хората са измислили Х5 за кво тряяя се правят още поростотии ;)


..защото тази кола, въпросните хора, които са измислили Х5, я наричат self-seller.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 17 Май 2006, 11:24

Turturelo написа:
GIORCETO написа:Абе аз принципно харесвам новите модели ама това си е направо Анти СУВ. Хората са измислили Х5 за кво тряяя се правят още поростотии ;)


..защото тази кола, въпросните хора, които са измислили Х5, я наричат self-seller.


Което ще рече ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 17 Май 2006, 12:13

Истинският ценител на БМВ не може да го интересува дали фирмата ще си вдига продажбите с новия фейс-лифт. Мен ме интересува БМВ колите да запазят уникалността, перформанса и незабравимия си чар, както откъм външен вид, така и като преживяване и удоволствие от шофирането им, а не да се "сливат" със и да заприличват на другите марки, за да си повишат продажбите. Определено това х3 не ме впечатлява, даже предизвиква леко възмущение в мен...
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 17 Май 2006, 12:22

Бе то хуу тва за "Истинския ценител на БМВ" дето го боли за продажбите ма ако не продават новите си идеи Фосфагените ще ни изкупят кат топъл леб и тогава ше има ///Мповер с предно :mhihi:Тва ше ти хареса ли :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 17 Май 2006, 12:27

krika написа:Бе то хуу тва за "Истинския ценител на БМВ" дето го боли за продажбите ма ако не продават новите си идеи Фосфагените ще ни изкупят кат топъл леб и тогава ше има ///Мповер с предно :mhihi:Тва ше ти хареса ли :?:

Бате, иди пийни кафенце некъде, та да се събудиш, че още май не си се разсънил и не виждаш добре постовете... :mhihi:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 17 Май 2006, 16:00

kam_tod написа:Истинският ценител на БМВ не може да го интересува дали фирмата ще си вдига продажбите с новия фейс-лифт. Мен ме интересува БМВ колите да запазят уникалността, перформанса и незабравимия си чар, както откъм външен вид, така и като преживяване и удоволствие от шофирането им, а не да се "сливат" със и да заприличват на другите марки, за да си повишат продажбите. Определено това х3 не ме впечатлява, даже предизвиква леко възмущение в мен...

Истинският ценител на BMW абсолютно трябва да го интересува дали се вдигат продажбите на BMW Group, защото ако няма продажби - няма пари. Като няма пари, няма развитие, няма изледователски дейности да се изобретяват HiTech технологий, които да държат фирмата на върха. Няма пари за обучения на персоанала на фирмата и вносителите, няма пари за тестове, няма пари за финансиране на нови заводи, няма награди за двигатели и дизайн, няма пари да се строят музей, където да се излага историята на фирмата, няма пари за реставриране на 2002tii. Its all about the Benjamins! Точно тези пари са платили заплатите на хората, които са седнали и са нарисували Е21, Е30 и Е34 и са създали двигатели на тези модели, където според много "ценители на марката" спира развитието на BMW. Точно заради продажбите е имало пари, за да се създадат рекламни клипове и да седнат отделите на Маркетинга на BMW да мислят .. аджаба как да направим тази купчина ламарина да я харесват хората и какво да им кажем точно, че да си я купят. Същото нещо става и в момента и то по начин в пъти по-добър от продажбите, които са правили по времето на Е30 примерно, което означава, че спечелените пари от Е30ски са реинвестирани по възможно най-добрия начин, за да се умножат и фирмата да се развива по най-добрия начин от нейното създаване до сега!
Колкото по-скоро закоравяли "ценители на марката" или по-скоро коне с капаци като теб го разберат, толкова по-добре за самите тях. Останалото е въпрос на вкус! Аз подозирам, че може би съм по-голям ценител на марката и от теб, стоях и гледах 30 мин BMW М1 и ми се разтрепераха краката като седнах вътре за първи път в живота си, така знам кои модели ме хранят в момента.

Ако за теб новите модели се сливат с останалите марки, може би значително по-образовани и талантливи хора от BMW разбират нещата по-добре .. Не знам?! Факт е, че тези автомобили се продават по-добре, защото пазара ги възприема по-добре, което означава, че освен "ценители на марката", може би населението на Земята е видоизменило вкуса и потребностите си?
Относно уникалността, пърформънса, незбравимия чар и удоволствието от шофирането смея да твърдя, че явно не си сядал в достатъчно автомобили и не си притежавал такива, за да го конкретизираш по този начин и да отсечеш така рязко. Питай собствениците посещаващи този форум с Е87, Е90, Е83 ... или те не разбират от автомобили, а ти разбираш? Дали фирма, на която девиза и е "Удоволствие от шофирането" лъже своите милиони клиенти, а "ценителите на марката" знаят по-добре от всички служители, които са успявали дълги години да задържат и развиват една фирма, която е на върха в много области или сред тези, които са на върха в други?!
Много се забавлявам като прочета или разговарям с хора, които така отсичат думите си .. С голямо желание бих те развел по местата, които BMW са изградили - ултра хай тек заводи, изобретателски центрове, центрове за обучение и трейнинг на персонала, интернет сайтове за вътрешно ползване с литература, каталози и медия за продуктите си, с голяма радоста бих ти показал хотелите и съоръженията, където се провеждат конференциите за представяне на новите модели и прототипите. Гарантирам ти, че ще ти падне шапката! Това нещо се прави с много пари, многото пари идват от модели като X3!
Сигурен съм, че ще има някой авторитет, които ще напише сега някоя умнотия след мен .. въпроса е ентусиастите пак да си харесват моделите, които обичат, но да знаят, че света не е само черно и бяло (в стил твоя пост), освен, че е триизмерен .. е и цветен!

Последно ще ти дам една още по-абстрактна аналогия, ако я разбере някой ще бъда щастлив - Човекът навремето измислил огъня, пекъл си там разни месенца, топлил се, горил си разни неща на него .. гледал го като заспива .. сега обаче си печем месенцата на фурна с обдухване и канали за циркулация на горещия въздух, топлим си водица в микровълнова печка, пак си правим барбекю, но ползваме големи барбекюта, палим огъня със сух спирт, топлим се с котлета на твърдо гориво .. пак използваме огъня, но има таймер кога да се включва и изключва, каква температура да поддържа .. пак гледаме огъня като заспиваме, но овладяването му се е развило през вековете! Най-голямо удоволствие е да запалим сами огън на полето и да си препечем едно 'кифте, но трудно палим огън в средата на кухнята или поне после идват едни с жълти каски! Чудесно е да заспиш до огъня сред природата, но трудно топлиш къщата с огън от мазето ..
Не переш в леген, а си купуваш пералня. Гледаш обаче за пералня от Клас А или АА .. Да е Whirlpool - made in Germany, а не AhmedTech, Made in Bangladesh.

Може и да не съм прав .. не знам?!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 17 Май 2006, 16:24

Turturelo написа:


мда. много точно казано :)

само ще си позволя да те поправя за едно нещо..

Дали фирма, на която девиза и е "Удоволствие от шофирането" лъже своите милиони клиенти


всъщност "удоволствие от шофирането" е по-скоро мотото на волксваген ("фарвегнуген" или там както се пише).. мотото на бмв- "the ultimate driving machine" на мене ми звучи като "върховната кола за каране"..

иначе- квото си написал- самата истина. за да съществуват 4.8ис, е60 м5, з8 и тн.. трябва да се продават много 320, 325, 528, 535, х3, 3 литра х5 и тн.. щото там са парите- а без пари няма развитие. а липсата на развитие = пазарна смърт..

единственото което леко ме дразни е че х3 го направиха чисто по пазарни съображения, но явно това е модата щото щом порше решиха че има "пазарна ниша" между бокстера и карерата та свряха там каймана... кво остава за другите... ма.. друга тема..

а за пича дето каза по-горе че имало мадама дето кара 4.8ис... и аз познавам една, ама я помляха лошо и сега кара мл55 амг.. та- изключения винаги има..
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 17 Май 2006, 16:28

Turturelo написа:Истинският ценител на BMW абсолютно трябва да го интересува дали се вдигат продажбите на BMW Group, защото ако няма продажби - няма пари. Като няма пари, няма развитие, няма изледователски дейности да се изобретяват HiTech технологий, които да държат фирмата на върха. Няма пари за обучения на персоанала на фирмата и вносителите, няма пари за тестове, няма пари за финансиране на нови заводи, няма награди за двигатели и дизайн, няма пари да се строят музей, където да се излага историята на фирмата, няма пари за реставриране на 2002tii.


Да направим една каса, дето да събираме помощи за БМВ ли, че да заслужим да сме ентусиасти? Или Камора и ти не папате от тия парички? Аре по - скромно де :idea:

Turturelo написа:Аз подозирам, че може би съм по-голям ценител на марката и от теб, стоях и гледах 30 мин BMW М1 и ми се разтрепераха краката като седнах вътре за първи път в живота си, така знам кои модели ме хранят в момента.


Често срещано във тийн форумите. Обикновенно на п***** им се разтреперват краката по повод космати мъже.

Turturelo написа:С голямо желание бих те развел по местата, които BMW са изградили - ултра хай тек заводи, изобретателски центрове, центрове за обучение и трейнинг на персонала, интернет сайтове за вътрешно ползване с литература, каталози и медия за продуктите си, с голяма радоста бих ти показал хотелите и съоръженията, където се провеждат конференциите за представяне на новите модели и прототипите.


Tи май си успял в тоя живот да стигнеш до Мюнхен ли? :D Ела да та разведем и в заводите на Мерцедес батка - същите неща ги има даже и при фолксваген, ама те БМВ или теб по - голям няма да те направят.

Като за последно - тъпо е (ама много) да парадираш със знанията си за обозначенията на БМВ, както и със позицията си, а също и със колекцията от брошурки, при положение, че си нямаш елементарни познания от техниката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София

Мнение от The Mravoiada » 17 Май 2006, 16:38

Диабло, пич, защо се заяждаш? При това доста елементарно и на ниско ниво. По-скоро ти звучиш злобно в тоя случай, отколкото Туртурело да демонстрира желание да се показва... :paranoid:
Ако критикуваш мнението му, поне извади някакви доводи. А не че той бил еди къв си и еди що си. За тези неща си има лични ;)
В целият ти пост нищо смислено не успях да прочета, докато в казаното от Туртурело и Алекс има страшно много верни неща.
There are moments
when the only thing that stands still
is time itself
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 17 Май 2006, 16:58

Alx всъщност май БМВ имат две мотота(бахти думата), едното е The Ultimate Driving Machine, а другото което го пише по разните каталози е Sheer Driving Pleasure.

Turturelo, много смислен пост.Евала ;)


P.S. Това горното да не се приема за заяждане.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook