Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
svtln написа:Здравей колега, имам подобен проблем с е39tds 1997автомат.
При движение на автомобила се получава нещо, като спиране на горивото за стотна от секундата. Това се получава при скорост около 40, 60 и 90-95км/h, като се кара с една постоянна скорост при обороти 1550-1800 по мои наблюдения при движение по наклон нагоре.
При компютърна диагностика не показва грешки.
На място съм я форсирал като задържам на 2000 и след това на 3000 оборота за около 8 минути, но прекъсване или глъхнене нямаше.
В БМВ сервиза във Варна ми казаха, че 99% е ГНП, но за съжаление предлагат само нови и не отремонтирали или поправяли стари като моята.
Кажи ми, ако обичаш, докъде си стигнал с тази одисея.
Благодаря.
Колега оправи ли проблема , че и при мен има нещо такова сякаш горивото спира ,но при мен е може би около за секунда най - често от 2ра на 3та като вкючвам ... и понякога в ниски губи мощност и гасна при тръгване ако е с малко гас ... Топла ,студена колата пали що годе лесно , топла по трудно от студена , но не фрапантно
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
И аз това се интересувам, а при мен това бяха началните симптоми, които казваш 

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
doomy525 написа:И аз това се интересувам, а при мен това бяха началните симптоми, които казваш
А продължението какво е , защото май е имало или има още

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
Предлагам ти да започнеш да се интересуваш що е ГНП и смяната му, защото не искаш да разбираш какво е продължението, повярвай ми

Излишни нерви


Излишни нерви

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
Напиши с две думи за задрало бутало в ли говориш , защото хич не съм в час с дизелите от скоро карам такива ? До колкото съм чел другото е поправимо ? Напиши 2 реда за проблема си , че аз винаги съм по приключенията поне този път като разглобя помпата да я видя да знам какво да правя да сменям или да ремонтирам 

- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
Пресиян Василев написа:anzak написа:ми щото по малко се чупи от на бензиновите колега че и малко по различен е по устройство и защото няма 1 метър кабел до буксата на инсталацията на колата
Taka e ,имам 10 броики и никои не ми потьрсва .Значи са читави.
Що ми се струва ,че колегата дето му сменили датчика пак ще ревне.
Ако ме стигне това пожелание,ти ше ми плащаш помпата

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
и аз имах същите проблеми с ГНП-то тресеше на място не палеше топла и т.н. срещу 200лв.сега няма проблеми ако някой иска на л.с. ще дам координати на сервиза.
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
Колеги насочете ме към някой който разбира найстина от помпи да ми погледне колата и евентуално да ми почисти плочката , че си мисля ,че там е проблема (което не е сигурно) за предпочитане от Пловдив в краен случаи може и от София ... Бях се решил сам да я правя , но в града ми няма дори читав майстор за диагностика и затова се отказах 

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
В Пловдив може да отидеш при Любака (сервиза му е в кичука) той ми смени уплътненията и направи почистването, иначе ако искаш др сервиз БОШ дизел до Бриколаж или Авел на кукленско, но някой колега ако знае др нека каже 

- nikolai4eff
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
Здравейте колеги аз също имам проблем с Гнп-то,преди два дена смених гарнитурата на хидравличната глава един о пръстен,и сега пак протече като загре е спира, но проблема е в зацепването,колата работи на предварение а всъщност няма място да я върна към калника на закъснение иначе проблема с топлият старт изчезна но мотора работи много остро и гори повече ще съм благодарен на някакви идеи как да зацепя помпата овътре където е хидравличната глава,за да имам място отгоре да си я донастроя.
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
nikolai4eff написа:Здравейте колеги аз също имам проблем с Гнп-то,преди два дена смених гарнитурата на хидравличната глава един о пръстен,и сега пак протече като загре е спира, но проблема е в зацепването,колата работи на предварение а всъщност няма място да я върна към калника на закъснение иначе проблема с топлият старт изчезна но мотора работи много остро и гори повече ще съм благодарен на някакви идеи как да зацепя помпата овътре където е хидравличната глава,за да имам място отгоре да си я донастроя.
Ти ли си сменя уплътнението. Помпата сваля ли я , ако да търси проблема в зацепването на остта й със шпонката към двойното зъбно колело ( често срещана грешка ). Помпата отвътре не се бара , единствената промяна момент впръскване вътре го прави един "клапан" механично-електрически командван от ДДЕ . И как всъщност установи че бачка на предварение ( на слух или на телевизора ) и колко аджеба е то .
- nikolai4eff
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
Помпата я свалях аз,но забравихме да бележим от вътре мисля че всичко е точно,защото пали перфектно върви,обаче много трака не е както педи свалянето и също така бързо загрява,за около 7мин.апреди 20 мин.вътре където е пъпката на хидравличната глава,каква трябва да е позицията спрямо шпуонката,аз съм ги дал в един ред на горе.
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
nikolai4eff написа:Помпата я свалях аз,но забравихме да бележим от вътре мисля че всичко е точно,защото пали перфектно върви,обаче много трака не е както педи свалянето и също така бързо загрява,за около 7мин.апреди 20 мин.вътре където е пъпката на хидравличната глава,каква трябва да е позицията спрямо шпуонката,аз съм ги дал в един ред на горе.
Нагоре е да обаче прочети ли това за шпонката щото лесно се мачка като не се нагласи добре в канала на зъбното колело и оттам бега предварението. Нали зачопихте кол. вал и тогава правихте квото правихте. И в крайна сметка една диагностика да прочете предварение и кол. гориво мисля това е верния път преди друга интервенция. Всичко ли е навързано след монтажа на ГНП , буксата на клапана дет мени момента на впръскване включена ли е ( отзад и отдолу на ГНП ) .
- nikolai4eff
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
Всички букси са включени относно шпонката преди да завием гайката за оста на шпонката видяхме че е в улея утре ще видя каква е позицията в ГМТ ще махна горния капак ище видя гърбиците в каква позиция са,а също така застопорихме с един клин маховика.
Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds
nikolai4eff написа:Всички букси са включени относно шпонката преди да завием гайката за оста на шпонката видяхме че е в улея утре ще видя каква е позицията в ГМТ ще махна горния капак ище видя гърбиците в каква позиция са,а също така застопорихме с един клин маховика.
Гърбиците защо ще гледаш , съмняваш се в избягала центровка на газоразпределението , надали , от какво . Иначе смисъла да отваряш е да имаш шаблона дет центрова горе вала , ако го нямаш има един трик за проверка пак. Позиция ГМТ на първи цилиндър , зклинваш кол. вал , горе разпр. вал има една засечка точно до гърбицата на първи като за ключ та стените й трябва да са перпендикулярни на равнината обусловена от оскостта дет ляга ганитурата на капака , дано си ме разбрал щот е елементарно ама обяснението понякога не

36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Candy man