Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от SammY » 09 Яну 2012, 22:31

svtln написа:Здравей колега, имам подобен проблем с е39tds 1997автомат.

При движение на автомобила се получава нещо, като спиране на горивото за стотна от секундата. Това се получава при скорост около 40, 60 и 90-95км/h, като се кара с една постоянна скорост при обороти 1550-1800 по мои наблюдения при движение по наклон нагоре.
При компютърна диагностика не показва грешки.
На място съм я форсирал като задържам на 2000 и след това на 3000 оборота за около 8 минути, но прекъсване или глъхнене нямаше.
В БМВ сервиза във Варна ми казаха, че 99% е ГНП, но за съжаление предлагат само нови и не отремонтирали или поправяли стари като моята.

Кажи ми, ако обичаш, докъде си стигнал с тази одисея.
Благодаря.

Колега оправи ли проблема , че и при мен има нещо такова сякаш горивото спира ,но при мен е може би около за секунда най - често от 2ра на 3та като вкючвам ... и понякога в ниски губи мощност и гасна при тръгване ако е с малко гас ... Топла ,студена колата пали що годе лесно , топла по трудно от студена , но не фрапантно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от doomy525 » 09 Яну 2012, 22:46

И аз това се интересувам, а при мен това бяха началните симптоми, които казваш :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от SammY » 09 Яну 2012, 22:52

doomy525 написа:И аз това се интересувам, а при мен това бяха началните симптоми, които казваш :)

А продължението какво е , защото май е имало или има още :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от doomy525 » 09 Яну 2012, 22:55

Предлагам ти да започнеш да се интересуваш що е ГНП и смяната му, защото не искаш да разбираш какво е продължението, повярвай ми :lol: :mhihi:

Излишни нерви :yes:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от SammY » 09 Яну 2012, 23:17

Напиши с две думи за задрало бутало в ли говориш , защото хич не съм в час с дизелите от скоро карам такива ? До колкото съм чел другото е поправимо ? Напиши 2 реда за проблема си , че аз винаги съм по приключенията поне този път като разглобя помпата да я видя да знам какво да правя да сменям или да ремонтирам :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от sambeto » 10 Яну 2012, 12:10

Пресиян Василев написа:
anzak написа:ми щото по малко се чупи от на бензиновите колега че и малко по различен е по устройство и защото няма 1 метър кабел до буксата на инсталацията на колата

Taka e ,имам 10 броики и никои не ми потьрсва .Значи са читави.
Що ми се струва ,че колегата дето му сменили датчика пак ще ревне.


Ако ме стигне това пожелание,ти ше ми плащаш помпата :mrgreen:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 26.01.2010

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от marin.com » 15 Яну 2012, 10:42

и аз имах същите проблеми с ГНП-то тресеше на място не палеше топла и т.н. срещу 200лв.сега няма проблеми ако някой иска на л.с. ще дам координати на сервиза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от SammY » 16 Яну 2012, 16:19

Колеги насочете ме към някой който разбира найстина от помпи да ми погледне колата и евентуално да ми почисти плочката , че си мисля ,че там е проблема (което не е сигурно) за предпочитане от Пловдив в краен случаи може и от София ... Бях се решил сам да я правя , но в града ми няма дори читав майстор за диагностика и затова се отказах :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от latrel » 17 Яну 2012, 2:08

В Пловдив може да отидеш при Любака (сервиза му е в кичука) той ми смени уплътненията и направи почистването, иначе ако искаш др сервиз БОШ дизел до Бриколаж или Авел на кукленско, но някой колега ако знае др нека каже :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от nikolai4eff » 17 Яну 2012, 15:11

Здравейте колеги аз също имам проблем с Гнп-то,преди два дена смених гарнитурата на хидравличната глава един о пръстен,и сега пак протече като загре е спира, но проблема е в зацепването,колата работи на предварение а всъщност няма място да я върна към калника на закъснение иначе проблема с топлият старт изчезна но мотора работи много остро и гори повече ще съм благодарен на някакви идеи как да зацепя помпата овътре където е хидравличната глава,за да имам място отгоре да си я донастроя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от vladobate » 17 Яну 2012, 23:58

nikolai4eff написа:Здравейте колеги аз също имам проблем с Гнп-то,преди два дена смених гарнитурата на хидравличната глава един о пръстен,и сега пак протече като загре е спира, но проблема е в зацепването,колата работи на предварение а всъщност няма място да я върна към калника на закъснение иначе проблема с топлият старт изчезна но мотора работи много остро и гори повече ще съм благодарен на някакви идеи как да зацепя помпата овътре където е хидравличната глава,за да имам място отгоре да си я донастроя.

Ти ли си сменя уплътнението. Помпата сваля ли я , ако да търси проблема в зацепването на остта й със шпонката към двойното зъбно колело ( често срещана грешка ). Помпата отвътре не се бара , единствената промяна момент впръскване вътре го прави един "клапан" механично-електрически командван от ДДЕ . И как всъщност установи че бачка на предварение ( на слух или на телевизора ) и колко аджеба е то .

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от nikolai4eff » 18 Яну 2012, 1:01

Помпата я свалях аз,но забравихме да бележим от вътре мисля че всичко е точно,защото пали перфектно върви,обаче много трака не е както педи свалянето и също така бързо загрява,за около 7мин.апреди 20 мин.вътре където е пъпката на хидравличната глава,каква трябва да е позицията спрямо шпуонката,аз съм ги дал в един ред на горе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от vladobate » 18 Яну 2012, 1:23

nikolai4eff написа:Помпата я свалях аз,но забравихме да бележим от вътре мисля че всичко е точно,защото пали перфектно върви,обаче много трака не е както педи свалянето и също така бързо загрява,за около 7мин.апреди 20 мин.вътре където е пъпката на хидравличната глава,каква трябва да е позицията спрямо шпуонката,аз съм ги дал в един ред на горе.

Нагоре е да обаче прочети ли това за шпонката щото лесно се мачка като не се нагласи добре в канала на зъбното колело и оттам бега предварението. Нали зачопихте кол. вал и тогава правихте квото правихте. И в крайна сметка една диагностика да прочете предварение и кол. гориво мисля това е верния път преди друга интервенция. Всичко ли е навързано след монтажа на ГНП , буксата на клапана дет мени момента на впръскване включена ли е ( отзад и отдолу на ГНП ) .

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от nikolai4eff » 18 Яну 2012, 1:36

Всички букси са включени относно шпонката преди да завием гайката за оста на шпонката видяхме че е в улея утре ще видя каква е позицията в ГМТ ще махна горния капак ище видя гърбиците в каква позиция са,а също така застопорихме с един клин маховика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с ГНП,центровка,стоиности Е39 tds

Мнение от vladobate » 18 Яну 2012, 1:46

nikolai4eff написа:Всички букси са включени относно шпонката преди да завием гайката за оста на шпонката видяхме че е в улея утре ще видя каква е позицията в ГМТ ще махна горния капак ище видя гърбиците в каква позиция са,а също така застопорихме с един клин маховика.

Гърбиците защо ще гледаш , съмняваш се в избягала центровка на газоразпределението , надали , от какво . Иначе смисъла да отваряш е да имаш шаблона дет центрова горе вала , ако го нямаш има един трик за проверка пак. Позиция ГМТ на първи цилиндър , зклинваш кол. вал , горе разпр. вал има една засечка точно до гърбицата на първи като за ключ та стените й трябва да са перпендикулярни на равнината обусловена от оскостта дет ляга ганитурата на капака , дано си ме разбрал щот е елементарно ама обяснението понякога не :mhihi: . Ам за пак настоявам за диагностика с живи данни ама всеки си знае.Успех.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Candy man

Последни теми
Facebook