Шпер???
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Шпер???
Да, DTC-то ще ти позволи поднасяне, както и превъртане на гумите. При самото активиране на DTC, на iDrive изписва DTC activated, DSC restricted.
Всъщност da6ip е прав, защото DSC, също ограничава приплъзването (до 0
), DTC-то е по-oсвободения, вариант така да кажем, на DSC.
Всъщност da6ip е прав, защото DSC, също ограничава приплъзването (до 0


Re: Шпер???
DSC - Динамичен контрол на стабилността
Допринася за безопасното управление на автомобила, чрез улеснен контрол, дори и при неблагоприятни условия на шофиране или хлъзгави настилки.
DSC е ядрото на системите за контрол в автомобилите BMW. Тя осигурява възможно най-високо ново на стабилност при шофиране и това осигурява добро сцепление на всички колела. Тя е в състояние да открие първите признаци на поднасяне и помага на автомобила да запази треакторията на движение, дори и ако колелата са с различно сцепление с настилката. Многото сензори следят постоянно движението на автомобила. Информацията се събира от сензорите за оборотите на колелата, ъгъла на завиване, странични сили, степента на завъртане около вертиканата ос на автомобила. Системата разполага със стандартен модел и сравнява постъпващата информация от волана и газта, ако разликата е твърде голяма между модела и състоянието на автомобила в момента, DSC се намесва за да увеличи стабилността. Използват се системите за управление на двигателя и спирачната система. Намаляване или увеличаване на мощността на двигателя или спирачно усилие към некое или няколко колела за подобряване на стабилността.
DTC - Динамичен контрол на сцеплението
DTC дава възможност за спортен стил на шофиране дори когато DSC контролира стабилността.
DTC е под-програма на DSC, която може да се включва и изключва. DTC има основна цел да регулира сцеплението, като дава възможност за спортен стил на шофиране, като същевременно осигурява активен контрол настабилността. Ако предните колела са нагазили в сняг и немогат да се въртят нормално, това води до приплъзване на задните(задвижващи) колела и DSC, чрез управлението на двигателя намалява мощността. Активирането на DTC има положителен ефект в такава ситуация, като осигурява сцепление, без загуба на мощност.
Допринася за безопасното управление на автомобила, чрез улеснен контрол, дори и при неблагоприятни условия на шофиране или хлъзгави настилки.
DSC е ядрото на системите за контрол в автомобилите BMW. Тя осигурява възможно най-високо ново на стабилност при шофиране и това осигурява добро сцепление на всички колела. Тя е в състояние да открие първите признаци на поднасяне и помага на автомобила да запази треакторията на движение, дори и ако колелата са с различно сцепление с настилката. Многото сензори следят постоянно движението на автомобила. Информацията се събира от сензорите за оборотите на колелата, ъгъла на завиване, странични сили, степента на завъртане около вертиканата ос на автомобила. Системата разполага със стандартен модел и сравнява постъпващата информация от волана и газта, ако разликата е твърде голяма между модела и състоянието на автомобила в момента, DSC се намесва за да увеличи стабилността. Използват се системите за управление на двигателя и спирачната система. Намаляване или увеличаване на мощността на двигателя или спирачно усилие към некое или няколко колела за подобряване на стабилността.
DTC - Динамичен контрол на сцеплението
DTC дава възможност за спортен стил на шофиране дори когато DSC контролира стабилността.
DTC е под-програма на DSC, която може да се включва и изключва. DTC има основна цел да регулира сцеплението, като дава възможност за спортен стил на шофиране, като същевременно осигурява активен контрол настабилността. Ако предните колела са нагазили в сняг и немогат да се въртят нормално, това води до приплъзване на задните(задвижващи) колела и DSC, чрез управлението на двигателя намалява мощността. Активирането на DTC има положителен ефект в такава ситуация, като осигурява сцепление, без загуба на мощност.
- Yani_Stoichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 26.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D '04
Re: Шпер???
До тук всичко ми стана ясно, но имам един допълнителен въпрос. При по-бързо шофиране от нормалното в мокро време при завой, когато съм дал газ системите отчитат нестабилността и се включват, но при влизане в завой с голяма скорост без подаване на газ, системата не реагира така и колата съвсем по лесно се поднася, това е кофтито на тази система... Мненията и обясненията ги оставам на вас?!? 

Audaces Fortuna Iuvat
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани