Темата на един фен!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- FiFo_E_TyK
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: Лондон УК
- Кара: 523
Темата на един фен!
Зравейте на всички и за много години. Поради многото ми въпроси неискам всеки път да пускам нови теми тук ще питам какво ме интересува за моята е39 като гледам тук левела е дигнат много на високо и е трябвало да гедам малко повече преди да купувам колата както и да е. Да започнем с 1-вия въпрос нямам касета за cd-change-ra от къде мога да си набавя или най лесно акоо някой може да ми каже под какво име на енг. да го потърся в ebay? 2-рия ми въпрос е какво е имало пред задните седялки под въздухопроводите и дали е било за чаши както отпред и авентуално от къде мога да си закупя ново (kakто се досещате моето липсва)
П.С Ако смятате темата за неумесна или нейскате да ми помогнете значи не съм достатъчно голям маняк като вас и може да изтриете темата. Просто искам да си изхарча парите по моето е39 без да съжелявам после
П.С Ако смятате темата за неумесна или нейскате да ми помогнете значи не съм достатъчно голям маняк като вас и може да изтриете темата. Просто искам да си изхарча парите по моето е39 без да съжелявам после

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Темата на един фен!
За чейнджъра търси bmw cd changer magazine, въпреки че като им гледам цените в ebay, много се доближават до нов от дилър.
Под въздуховодите е имало или поставки за чаши или ето такъв тайник http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Armr ... s/ar14.jpg
Под въздуховодите е имало или поставки за чаши или ето такъв тайник http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Armr ... s/ar14.jpg
Re: Темата на един фен!
Касетката за чейнджъра може да вземеш и от чейнджър,който не е за БМВ.Трябва да е само за 6 диска.Това съм го пробвал и на 100% е така.
Re: Темата на един фен!
Това е цената при оторизиран дилър в България (за сравнение)
Номенклатурен номер : 65128364931
Описание : МАГАЗИН CD
Ед.цена (с ДДС) : 104.84 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 65128364931
Описание : МАГАЗИН CD
Ед.цена (с ДДС) : 104.84 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- FiFo_E_TyK
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: Лондон УК
- Кара: 523
Re: Темата на един фен!
Момчета бях в автокъща и взех нещатата, които исках, без пари. Нов пепелник и копче за климатика, но не пише 'RESET', а "MAX" и снежинка (и пак е яко). Вече е здраво
Беше от една емка, от която ще изкарам и още неща. Още се чудя от къде да намеря държачи за чашки за задните седалки. Всички коли, които видях бяха само с "чекмеджета". Bye
PS: Ако искате мога да качвам снимки след промените.
Мерси на всички, които ми помогнаха.

PS: Ако искате мога да качвам снимки след промените.

Мерси на всички, които ми помогнаха.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Темата на един фен!
Колега, функциите REST и MAX снежинката са напълно различни
REST-а вкарва остатъчния топъл въздух от системата в купето при загасен двигател и е много хубава екстра за зимата. Снежинката пък ти пуска климатроника на макс за да охлади възможно най-бързо купето, което е супер за лятото. Така, че да не се учудиш като натиснеш копчето какво се случва 


bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Темата на един фен!
Ivo_Borisov написа:Колега не се ли бъркаш? Рест и Макс не е ли една и съща функция
Абсолютно нищо общо даже нямат


rest се пуска при спряна кола ( изгасена ) и вкарва остатъчната топлина в купето ....
- Niko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 27.01.2011
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 е70 4.0d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Темата на един фен!
На мене тоя ресет не ми работи, какво трябва да се чува като се натисне за да разбера дали не ми е изгоряло само диодчето на копчето?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Темата на един фен!
Niko88 написа:На мене тоя ресет не ми работи, какво трябва да се чува като се натисне за да разбера дали не ми е изгоряло само диодчето на копчето?
На загряла кола като я изгасиш и цъкнеш копчето ( светва лампичката ) трябва почне водната помпа ако се не лъжа да върти и да духа леко в купето топло.
Работи докато не падне там температурата под определени градуси ( на охладителната течност ) и ако акумулатора падне под определен волтаж. Не помня точно стойностите .
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Темата на един фен!
А при фейса рест-а е заменен с мах, нали? Това означава ли че фейсовите нямат функция рест?

- Niko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 27.01.2011
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 е70 4.0d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Темата на един фен!
Ivo_Borisov написа:А при фейса рест-а е заменен с мах, нали? Това означава ли че фейсовите нямат функция рест?
Мойта е с ресет 2001ва е, ама ми се вижда ненужна екстра щом ще ми точи от акомулатора...

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Темата на един фен!
Niko88 написа:
Мойта е с ресет 2001ва е, ама ми се вижда ненужна екстра щом ще ми точи от акомулатора...
Тя и печката точи акумулатора, че и скъпата нафта, ама всеки иска да си я пусне зимата

По въпроса за РЕСТ (не РЕСЕТ) бутона и МАХ бутона, двете управления нямат нищо общо, нито като софтуер, нито като хардуер. Със сигурност нещо няма да работи както му е реда, след такава смяна, а не може и да се прекодира

Ivo_Borisov написа:А при фейса рест-а е заменен с мах, нали? Това означава ли че фейсовите нямат функция рест?
Ами нямат, но пък за сметка на това, зимата влизаш и директно пускаш МАХ, без да си играеш да въртиш двете температури и вентилатора до максимум. За лятото важи същото, но с обратен знак

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Темата на един фен!
mad_presley написа:Niko88 написа:
Мойта е с ресет 2001ва е, ама ми се вижда ненужна екстра щом ще ми точи от акомулатора...
Тя и печката точи акумулатора, че и скъпата нафта, ама всеки иска да си я пусне зимата![]()
По въпроса за РЕСТ (не РЕСЕТ) бутона и МАХ бутона, двете управления нямат нищо общо, нито като софтуер, нито като хардуер. Със сигурност нещо няма да работи както му е реда, след такава смяна, а не може и да се прекодираIvo_Borisov написа:А при фейса рест-а е заменен с мах, нали? Това означава ли че фейсовите нямат функция рест?
Ами нямат, но пък за сметка на това, зимата влизаш и директно пускаш МАХ, без да си играеш да въртиш двете температури и вентилатора до максимум. За лятото важи същото, но с обратен знак
С извинение ама и сега не се налага да въртиш температурите ...

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани