Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
огледай клемите на акумулатора също минусовия кабел където се захваща на купето и масата на мотора някъде имаш проблем и ти пада централно тока
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Ами по принцип,на минусовата клема съм подложил малка почти тънка като вестник алуминиева пластина/от ребрата на охлаждане за лаптоп/,понеже минусовата клема не мога да я стегна до край и стои леко хлабава/върху клемата на акумулатора/,но гледам,че от тогава не мърда,а и не окислява по нея.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на 530D
Акумулатора ти не държи ток, явно имаш пробита клетка. Зареди го "до горе". И огледай масата по купето, щом централно се губи тока на толкова неща, причината е една, най-вероятно маса.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на
Значи,проблема е от допълнително поставен китайски ксенон.Махнах,го и всичко се оправи.
Последна промяна kalingk на 06 Фев 2013, 22:14, променена общо 1 път
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Малко помощ за DDE 4.0 или проблем по същата система на
Здравейте,
имам E46 330xd и в петък срещнах сходен проблем. Бях със 140 на магистралата към Пловдив, на 6-та скорост с около 2200 оборота. Светна DDE и колата загасна в движение.Чист късмет, че не се убих на пътя и успях да спра в аварийната лента.Колата не поиска повече да запали, независимо дали й давахме ток или опитвахме да я запалим на скорост. Темата ме накара да се замисля, защото точно предния ден ми смениха демферната шайба и колата стигна до сервиза с дърпане, тоест нямах грам ток. След смяната оставих колата да поработи около час, като част от времето я карах, а останалото работеше на място. На следващия ден запали без проблем и тръгнах на път, но на 75км от пътя се случи този проблем.
имам E46 330xd и в петък срещнах сходен проблем. Бях със 140 на магистралата към Пловдив, на 6-та скорост с около 2200 оборота. Светна DDE и колата загасна в движение.Чист късмет, че не се убих на пътя и успях да спра в аварийната лента.Колата не поиска повече да запали, независимо дали й давахме ток или опитвахме да я запалим на скорост. Темата ме накара да се замисля, защото точно предния ден ми смениха демферната шайба и колата стигна до сервиза с дърпане, тоест нямах грам ток. След смяната оставих колата да поработи около час, като част от времето я карах, а останалото работеше на място. На следващия ден запали без проблем и тръгнах на път, но на 75км от пътя се случи този проблем.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани