схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 26.03.2010

схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от BKD » 02 Яну 2012, 2:24

търся схема на вкумните маркучи на тдс ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от vladobate » 02 Яну 2012, 19:46

Ей тука ги има http://bmwfans.info/parts/catalog/ . Той ТДС-а няма кой знае колко , един от вакуум помпата влиза в сервото ( дебел и твърд :mhihi: , ами така си е ) , на него има клапан от който излизат щуцери и там се включват евентуално един маркуч за захранване с вакум на управлението на ЕГР-а и един ( може и да нямаш ) за захранване на управлението на жалюзите , ако имаш такива . Други вакум-маркучи нема .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от cls6666 » 02 Яну 2012, 20:33

Има и за мап сензора едно мъркуче и за тампоните на мотора ,но нека каже каква е историята и кое му трябва аз ще помогна с картинки :bchug:
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от vladobate » 02 Яну 2012, 20:47

Мапа няма нищо общо с вакуум и маркуча му не излиза от вакуумния , а от всмукателните колектори . Не знам за тампоните ама и там май не става идея за вакуум , а за налягане както е и при мапа.ПС:На тампоните вакумни ги дават сега прочетох .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от cls6666 » 02 Яну 2012, 20:59

vladobate написа:Мапа няма нищо общо с вакуум и маркуча му не излиза от вакуумния , а от всмукателните колектори . Не знам за тампоните ама и там май не става идея за вакуум , а за налягане както е и при мапа.

все пак имаме и малко вакуум преди надналягането от турбото(поне на коли с буустметър така се вижда) вярвам ще се съгласиш,а тампоните работят с вакуум и на снимката се вижда от къде черпят,предполагам на колегата са му излязли,изолирани,или липсват някой маркучи с това сечение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 26.03.2010

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от BKD » 03 Яну 2012, 12:55

благодаря за снимковия материал! при мен са разкачени и ме дразнят!
проблема ми е че колата е мудна и понякога тръгва но изпушва яко черно, и след спиране няма тяга за тръгване , има и голям разход! не е мапната , нямам пробив по маркучите след турбото и кулера, с дебитомер или без няма разлика! ще го замеря да вида как е! но едва ли е от там проблема!не съм се занимавал с бмв но мисля че трябва да се насоча към Мап сенсора да проверя как е! колата е автомат четох че на колеги им забивала защото не бил обслужен автомата , не му знам историята на моя, но мисля че проблема не е в кутията!
приемам всякъкви съвети !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от cls6666 » 03 Яну 2012, 19:00

Почисти маркучето на мапа и щуцера в колектора като за начало,закарай я на диагностика да я видят на живи данни да не работи в голямо предварение или с малко гориво , кажи как гори иначе ,върви ли добре поне до 150,сравни с друга е39....пиши след тия работи :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 26.03.2010

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от BKD » 03 Яну 2012, 19:14

взех инпа 5 днес и мисля да я разцъкам тия дни! гори много , не върви! странно се държи като и забия газта се чуди и тръгва , после припушва като е на 100% настъпан педала , и забива ще започна от мапа !да видим ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от Пресиян Василев » 03 Яну 2012, 21:02

BKD написа:взех инпа 5 днес и мисля да я разцъкам тия дни! гори много , не върви! странно се държи като и забия газта се чуди и тръгва , после припушва като е на 100% настъпан педала , и забива ще започна от мапа !да видим ....

Варианти има ,но не са много.Вероятно абдалски е ровена колата та за туи не вьрви.Ако мотора работи нормално ,търси причината около МАП-а и настроиката на ГНП.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 26.03.2010

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от BKD » 10 Яну 2012, 20:57

разкачих вакумчето от егра, затапих го и колата тръгна спря да пуши ! след ден пак заби , след проверка видях че кабелите в буксата на дебитомера са оксидирали зачистих и пак тръгна ! мисля да проверя и МАПа ! в аутодата не дават подробност и къде се намира и къкво генерира напрежение ли съпротивление ли ?
забелязах че има и неква кутийка с размерите на кибрит с 3 кабела , не съм ги проверявал но предполагам че е повер бокс, или за лесно палене !
сега с разкачен вакум на егра клапана е затворен и свеж въздух смуче или греша ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от cls6666 » 11 Яну 2012, 8:41

Като тример се мери(мапа), има го в секцията на е36 в аутодата,мери се и при запалена кола с волтметър като е закачен,виж дали имаш 5 волта
мапа стои на горивния филтър отгоре
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от I.V.G. » 12 Яну 2012, 8:36

Kолега,можеш ли да обясниш малко по подробно къде се закачат кабелите за да се премери напрежението,че и мен се съмнява този МАП.Благодаря.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от cls6666 » 12 Яну 2012, 8:46

http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... t-m41.html
тук се обяснява за мапа и как се мери ,само си пуснете страницата през преводача
довечера ще мога да пиша повече ако има нужда
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от I.V.G. » 15 Яну 2012, 12:58

Значи ако всичко е нормално трябва да дава 5В от 1и2 букса?Ако има проблем продължаваме нататък с измерването.Тези 5В на контакт ли трябва да е колата или без контакт

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: схема на вакумните маркучи на 2,5ТДС

Мнение от cls6666 » 15 Яну 2012, 13:53

На контакт естествено
сваляш буксата и на 3пин към маса (трябва да е първи като погледнеш насреща буксата и двата жлеба трябва да сочат нагоре)трябва да има около 5 волта,ако е добре следва друга проверка буксата сложена и между 1 пин и маса трябва да има ...
на контакт -1,75волта
на празен ход-1,78волта
на обороти(изрично пише за кратко)-2,7волта
те това е от аутодата
май има някакво разминаване на пиновете спрямо френския сайт ,но на мен ми отговаряше
с мултицета ще се види кой пин е с 5 волта
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook