ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
spacepl написа:kamendc написа:след като се разбра проблема, може би няма нужда и от моето мнение, но нека все пак го кажа:
когато аз си проверявах ваноса, майстора (кольо архитекта) ползваше софтуер, с който може да му прави тест - тоест да подаде сигнал към клапана и да го включи. по принцип той се включва на високите обороти, но този тест го кара да се включи и на празен ход - тогава оборотите падат от 7-800 до 4-500. по това се познавало включва ли ваноса.
та при мен включваше и се отказах да ги сменям о-ринговете, макар че на диагностиката даваше грешка във ваноса, нещо от рода на vanos mechanical jamming.
Ваноса и в двата случая си работи, но в единия не работи както трябва, тоз "архитект" да извади една таблица и във движение със "софтуера" да провери какво е отместването на вала в градуси и какво трябва да бъде, а и след като дава грешка във ваноса защо мислиш, че всичко е ОК + това ваноса работи постоянно когато си във движение, не само след 3000 оборота, просто тогава се усеща разликата - това е все едно да кажеш че турбото се включва след определени обороти, а то всъщност си върти постоянно и след определени обороти започва да напомпва качествено.
колегата е много прав


- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
e39 FEN написа:абе знам че нещо ги бъркам двете, обаче хич не ми стана ясно защото веднъж показа Camshaft после показа Crankshaft... ела го разбери кое ми е преебано![]()
Аз трябваше да си отида при човек който найстина разбира, обаче сега покрай тия балове и матури толкова ми е пламнала главата че не ми се занимаваше да търся читави сервизи по София, накрая ще сменявам части докат не се опрай.. на тва ми мирише на мене![]()
![]()
То и аз много много не гледах какво показва компа вчера на диагностиката, просто мернах че показа и двете, накрая човека каза колянов вал
Сменяй и двата. Ако смениш единия скоро и другия ще замине. При мен беше така.
При заминал датчик са точно такива симптомите. Аз го бях докарал да гасне мотора в движение на скорост с 70-80, което си е неприятно.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Ваноса и в двата случая си работи, но в единия не работи както трябва, тоз "архитект" да извади една таблица и във движение със "софтуера" да провери какво е отместването на вала в градуси и какво трябва да бъде, а и след като дава грешка във ваноса защо мислиш, че всичко е ОК + това ваноса работи постоянно когато си във движение, не само след 3000 оборота, просто тогава се усеща разликата - това е все едно да кажеш че турбото се включва след определени обороти, а то всъщност си върти постоянно и след определени обороти започва да напомпва качествено.
колегата е много правслед като ти изкарва грешка във вануса , то със сигурност не е зацепен правилно
не споря дали ваноса ми работи на 100% и дали е зацепен правилно. просто казвам, че когато му подадеш сигнал на клапана, празния ход пада от 7-800 на 4-500 оборота, тъй като отмества валовете. това защото колегата се оплакваше от спадащи обороти.
иначе сигурно е добре да се презацепи и да изчезне грешката, ама засега не ми се занимава, колата ми върви добре, харчи си 8/100 на дълго (а се кара над 3000 оборота) и има мощност, задоволителна за мен - та не ми се занимава да я разглобявам, да го презацепвам, да му сменям ринговете, и т.н.
а на колегата със сензорите - веднъж като излезе грешка, хубаво е да се подготвиш за смяната, щото явно са на път. и при мен на коляновия (crankshaft) беше се показала грешка, после я изтрихме и изчезна, но след 2-3 месеца взе да ми гасне и грешката пак се показа, та го смених. camshaft е разпределителния.
вземи оригинални (да пише бмв или вдо/сименс) - по 150-180 лева са всеки. за 100 има и кучи марки, но нещо правели проблеми после. и 40-50 за смяната (общо за двата). може и сам, но си има известна играчка. за коляновия се сваля и виското/перката. трябва и да бръкнеш надълбоко под пластмасовия капак и то малко на сляпо, за да изключиш/включиш куплунзите.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
e39 FEN написа:абе знам че нещо ги бъркам двете, обаче хич не ми стана ясно защото веднъж показа Camshaft после показа Crankshaft... ела го разбери кое ми е преебано![]()
Аз трябваше да си отида при човек който найстина разбира, обаче сега покрай тия балове и матури толкова ми е пламнала главата че не ми се занимаваше да търся читави сервизи по София, накрая ще сменявам части докат не се опрай.. на тва ми мирише на мене![]()
![]()
То и аз много много не гледах какво показва компа вчера на диагностиката, просто мернах че показа и двете, накрая човека каза колянов вал
колега смени и двата с оригинални и ефекта ще е 100%
- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Колата вече е ТОК
вчера бях при колегата NAPSTERS който ми зацепи ваноса както трябва, смени датчика на разпределителния вал и клапана на картерните газове че бяха сдухали.. не мога да си позная колата сега.. ЕВАЛА му правя, разбира си от работата, даже мултито искаше да ми свърже но се оказа че волана си е прецакан, но пък копчетата вече ми светят ако не друго 



- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
e39 FEN написа:Колата вече е ТОКвчера бях при колегата NAPSTERS който ми зацепи ваноса както трябва, смени датчика на разпределителния вал и клапана на картерните газове че бяха сдухали.. не мога да си позная колата сега.. ЕВАЛА му правя, разбира си от работата, даже мултито искаше да ми свърже но се оказа че волана си е прецакан, но пък копчетата вече ми светят ако не друго
И има ли ефект от цялата работа. По добре ли е от както смени о-ринговете ? Да чуем още едно мнение ?
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Sesko написа:e39 FEN написа:Колата вече е ТОКвчера бях при колегата NAPSTERS който ми зацепи ваноса както трябва, смени датчика на разпределителния вал и клапана на картерните газове че бяха сдухали.. не мога да си позная колата сега.. ЕВАЛА му правя, разбира си от работата, даже мултито искаше да ми свърже но се оказа че волана си е прецакан, но пък копчетата вече ми светят ако не друго
И има ли ефект от цялата работа. По добре ли е от както смени о-ринговете ? Да чуем още едно мнение ?
Ми че добре е сякаш


- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Sesko написа:e39 FEN написа:Колата вече е ТОКвчера бях при колегата NAPSTERS който ми зацепи ваноса както трябва, смени датчика на разпределителния вал и клапана на картерните газове че бяха сдухали.. не мога да си позная колата сега.. ЕВАЛА му правя, разбира си от работата, даже мултито искаше да ми свърже но се оказа че волана си е прецакан, но пък копчетата вече ми светят ако не друго
И има ли ефект от цялата работа. По добре ли е от както смени о-ринговете ? Да чуем още едно мнение ?
сега остава да изминеш 200 - 300 км. за да улегнат О-пръстените и колата ще заспи съвсем


- miroslav_micov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.12.2011
- Пол: Мъж
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
някои знае ли от къде да си купя тези о пръстени на ваноса
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- miroslav_micov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.12.2011
- Пол: Мъж
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Колега мани я тая Америка, от тука няма ли от къде
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
miroslav_micov написа:Колега мани я тая Америка, от тука няма ли от къде
Не!
- miroslav_micov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.12.2011
- Пол: Мъж
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
как може тука никъде да не се продават при положение че това е проблем на всяко БМВ... Аз мисля да ги търся в някои магазин за уплътнители или нещо такова или в наи лошиа случаи да ги правя нА Струг
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
miroslav_micov написа:как може тука никъде да не се продават при положение че това е проблем на всяко БМВ... Аз мисля да ги търся в някои магазин за уплътнители или нещо такова или в наи лошиа случаи да ги правя нА Струг
... или в най-добрия случай си ги поръчай от сайта, който са ти го дали защото ако проявиш творчески характер може да стане и по-лошо отколкото е сега.

- miroslav_micov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.12.2011
- Пол: Мъж
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
за колко време ще ги доставят ако ги поръчам и най-важното как да ги поръчам???
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани