Tрудно палене сутрин
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Tрудно палене сутрин
Още миналата година при по дълъг престой колата ми палеше от 2-3 път. След като запали за около 3-4 сек. Работи неравномерно и след това няма проблеми. Когато махах пеперудките видях, че една свещ не ми работи, но не я смених, защото нямах в наличност. Сега обаче вече като е стояла без да се пали 12-15 часа пали по трудно от 4-5 път. Днес смених свещите и утре ще видиме дали ще си запали както трябва. Това по трудно палене го прави само когато е доста под нулата и е престояла поне 12 часа без да се пали. Утре ще пиша какъв е резултата.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Tрудно палене сутрин
ами колега то е нормално като е студено-под нулата да си върти малко повече,чакаш ли свещите да подгреят добре,това че лампата на свещите на таблото гасне,неозначава че е готова за старт

- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Tрудно палене сутрин
В никакъв случай не е нормално да ти пали колата от 3-тия 4-тия път!Даже и да е на минусови температури!Аз моята кола от миналия петък не съм я палил и чак днес след 1 седмица престой ми се наложи да пътувам и на -3 градуса ми запали от първия път и то без допълнително подгряване(до сега никога не съм подгрявал повече от 1 път)!Вариантите са свещи,некачествена нафта,акумулатор или влиза въздух в системата ако има нещо друго някой колега да допълни!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Tрудно палене сутрин
shark1986 написа:В никакъв случай не е нормално да ти пали колата от 3-тия 4-тия път!Даже и да е на минусови температури!Аз моята кола от миналия петък не съм я палил и чак днес след 1 седмица престой ми се наложи да пътувам и на -3 градуса ми запали от първия път и то без допълнително подгряване(до сега никога не съм подгрявал повече от 1 път)!Вариантите са свещи,некачествена нафта,акумулатор ако има нещо друго някой колега да допълни!
Aкумулатора ми е нов - миналата зима го купих. Нафтата си сипвам само на лукоил. Според мене са свещите. Говоря за палене при минус 7 - 10 градуса. Като завъртя не въртя до като не запали ами давам контакт изгасва лампата за подгряването и въртя 1-2 сек. и ако не запали спирам и пак от ново. Пали на 3 - 4 път.
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Tрудно палене сутрин
adovet написа:shark1986 написа:В никакъв случай не е нормално да ти пали колата от 3-тия 4-тия път!Даже и да е на минусови температури!Аз моята кола от миналия петък не съм я палил и чак днес след 1 седмица престой ми се наложи да пътувам и на -3 градуса ми запали от първия път и то без допълнително подгряване(до сега никога не съм подгрявал повече от 1 път)!Вариантите са свещи,некачествена нафта,акумулатор ако има нещо друго някой колега да допълни!
Aкумулатора ми е нов - миналата зима го купих. Нафтата си сипвам само на лукоил. Според мене са свещите. Говоря за палене при минус 7 - 10 градуса. Като завъртя не въртя до като не запали ами давам контакт изгасва лампата за подгряването и въртя 1-2 сек. и ако не запали спирам и пак от ново. Пали на 3 - 4 път.
Защо не пробваш да въртиш докато запали!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Tрудно палене сутрин
Meжду другото някой знае ли на какъв интервал се сменяват подгревните свещи и имат ли износване или просто или работят или не работят?
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Tрудно палене сутрин
adovet написа:Meжду другото някой знае ли на какъв интервал се сменяват подгревните свещи и имат ли износване или просто или работят или не работят?
Или работят или не работят!
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Tрудно палене сутрин
Колега като временен вариант мога да ти дам съвет да пробваш да я подгрееш няколко пъти преди да почнеш да въртиш. Т.е. като ти изключи лампата за подгрева да не палиш ами да дадеш пак на контакт и да подгрееш отново. Примерно общо 3 пъти да подгряваш и тогава пробваи да палиш. Целта е ако има свещи, които загряват по-бавно да могат на 3тия път да успеят да подгреят, както трябва.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Tрудно палене сутрин
Те свещите са като крушките - или работят, или не.
Si non confectus, non reficiat.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Tрудно палене сутрин
adovet написа:shark1986 написа:В никакъв случай не е нормално да ти пали колата от 3-тия 4-тия път!Даже и да е на минусови температури!Аз моята кола от миналия петък не съм я палил и чак днес след 1 седмица престой ми се наложи да пътувам и на -3 градуса ми запали от първия път и то без допълнително подгряване(до сега никога не съм подгрявал повече от 1 път)!Вариантите са свещи,некачествена нафта,акумулатор ако има нещо друго някой колега да допълни!
Aкумулатора ми е нов - миналата зима го купих. Нафтата си сипвам само на лукоил. Според мене са свещите. Говоря за палене при минус 7 - 10 градуса. Като завъртя не въртя до като не запали ами давам контакт изгасва лампата за подгряването и въртя 1-2 сек. и ако не запали спирам и пак от ново. Пали на 3 - 4 път.
Точно това,че не е нормално 1-2 секунди да върти и да не пали така 3-4 пъти!Аз днес ми запали от раз както си пали и в топло време без допълнително подгряване,а е стояла 1 седмица без да се пали!Само да поясня и аз зареждам само от ЛУКОЙЛ и,че имам добавка в нафтата и на диагностиката ми излезе,че свещите са здрави и дюзите са наред(защото всяка година преди зима карам колата да и правят диагностика) и акумулатора ми е 100Ам на 3г..Според мен утре след като си сменил свещите няма да имаш проблеми със паленето!А да те питам сега в студено време като дадеш на контакт при първо палене сутрин колко време ти свети лампата за подгряване на свещите защото попринцип когато е топло свети за около 1 секунда при зимно време трябва да свети около 3-4 секунди??!!
- icobavareca
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28.12.2011
- Пол: Мъж
Re: Tрудно палене сутрин
Дамм и аз имах същия проблем както на колегата след като си купих колата миналата година нямаше никакъв проблем сас паленето от раз все едно е бензинка но почна да се ебава по същия начин въртях по 1-2 наи много 3 и една вечер пали без проблем прибирам се на сутринта вътртя непали и непали акумолатора падна и няма братче и в следствие се оказа че 5 от 6-те свещи бяха издали багажа а при положение че на по малко от 3 свещи е невъзможно да запали
А до колкото за износването на свещите разбирасе че нищо не е вечно ако сравним стара свещ с нова разликата е поне 0.8-0.7мм в предния и краи
А до колкото за износването на свещите разбирасе че нищо не е вечно ако сравним стара свещ с нова разликата е поне 0.8-0.7мм в предния и краи
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Tрудно палене сутрин
Дори и с 2 неработещи свещи на тези температури трябва да пали от раз - казвам го от опит ,миналата година при -12 и повече сутрин,понеже деня ми започва към 6 всеки ден
(за съжаление мн студ амаа) старата Е46-ца палеше от 1-я път,леко претрисаше - но е нормално в предвид 2-те неработещи свещи.
На първо място бих сменил шибаната нафта на Лукой
После една читава диагностика - профилактично преди големите студове,другото е акумулатора - от опит се убедих,че на старата бях с Бош С5 или С6 ако не греша 100А 960 mAh стартов ток - бах тоя акумулатор - железен,той ме изкара 100% през зимата,на сегашната при всичко работещо,пак пали от раз но усещам ,че е малко тока а акумулатора е нов но е 80А,за мен за дизел минимум 90А и сме чук,освен ако няма вторичен проблем

На първо място бих сменил шибаната нафта на Лукой

После една читава диагностика - профилактично преди големите студове,другото е акумулатора - от опит се убедих,че на старата бях с Бош С5 или С6 ако не греша 100А 960 mAh стартов ток - бах тоя акумулатор - железен,той ме изкара 100% през зимата,на сегашната при всичко работещо,пак пали от раз но усещам ,че е малко тока а акумулатора е нов но е 80А,за мен за дизел минимум 90А и сме чук,освен ако няма вторичен проблем

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Tрудно палене сутрин
Виж и релето на подгревните свещи.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Tрудно палене сутрин
mitaka7 написа:Виж и релето на подгревните свещи.
Да има предвид,че реле не излиза като грешка,просто при 4 нови свещи - показва 4 неработещи

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Tрудно палене сутрин
Тази сутрин си запали без никакви проблеми - на половин оборот. Явно проблема е бил в свеща.А иначе лампата за свещите ми е направила впечатление, че и зимата и лятото свети едно и също време - 2-3 секунди.
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани