относно 4ерен пу6ек
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- acheto
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.11.2009
- Местоположение: london
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: x3
Re: относно 4ерен пу6ек
здравеите мом4ета аз писах но никои ни6то не каза за моя проблем не знам колко сте дали за поправки но на мен ми писна само да кихам!смених дебитомера сега турбото фу4и пове4е и го 4увам много пове4е има разлика в варвеза но сега пак след 2.300 оборота ми се почвчва едно реване странно все едно на нагорне6те карам на 4 а не на 3
пак си варви каруцата напавам я нчма проблеми разхода ми падна даже имам глоба за скорост хахаха !не знам за какав маистор говорите но ако се прибера до година с колата 6те трябва да ида да го вида този димитров!кажете какво мойе да е според вас


[album]
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: относно 4ерен пу6ек
И аз да се жалвам
.. Май изобщо без да си въобразявам, след смяна на дефектирала подкачваща помпа при едни юнаци , колата (320C.real) започна да пуши повече - дима си е нормален, но в осезаемо по-големи количества когато я по настъпя (при кикдаун изчезвам в дима) ... В сервиза ми казаха, че са и правили диагностика и са проверявали токовете . Наскоро я гледахме с ДИС (но без живи данни за съжаление) и нямаше грешки. И така, си мисля дали не са прецакали нещо, че да им искам сметка .
Само да добавя, че изключвам нафтата и Т-пътищата, които би следвало да са проверени

Само да добавя, че изключвам нафтата и Т-пътищата, които би следвало да са проверени

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: относно 4ерен пу6ек
acheto написа: 6те трябва да ида да го вида този димитров!
Този Димитров ще бъде една идея по-доволен ако му пишеш името с главна буква

The Edge написа:И аз да се жалвам.. Май изобщо без да си въобразявам, след смяна на дефектирала подкачваща помпа при едни юнаци , колата (320C.real) започна да пуши повече - дима си е нормален, но в осезаемо по-големи количества когато я по настъпя (при кикдаун изчезвам в дима) ... В сервиза ми казаха, че са и правили диагностика и са проверявали токовете . Наскоро я гледахме с ДИС (но без живи данни за съжаление) и нямаше грешки. И така, си мисля дали не са прецакали нещо, че да им искам сметка .
Само да добавя, че изключвам нафтата и Т-пътищата, които би следвало да са проверени
Обади се и ще я погледнем дали всичко е наред (в движение) + проверка на дебитомера - дали е адптиран

П.с. И тук пак да кажа - дизелова Е46ца НЕ ТРЯБВА да пуши...ИЗОБЩО!

- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: относно 4ерен пу6ек
Привет,а възможно ли е ако колата е била с чип,след махането на чипа да припушва при настъпване.
П.с ако да речем електрониката на колата се е адаптирала към "чипосването"?.Трябва ли да се върнат нормалните настройки на електрониката и компонентите.?Извинявам се ако е малко глупав въпрос,просто ми е интересно.Поздрави
П.с ако да речем електрониката на колата се е адаптирала към "чипосването"?.Трябва ли да се върнат нормалните настройки на електрониката и компонентите.?Извинявам се ако е малко глупав въпрос,просто ми е интересно.Поздрави
- acheto
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.11.2009
- Местоположение: london
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: x3
Re: относно 4ерен пу6ек
здравеите момчета смених дебитомера,адаптирах го,турбопатиштата са добре проверени са филтара за подкартерните газове сам го сменил и пак си пуши!!!
помогнете ми моля ви мн се разочаровах от тази кола










[album]
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: относно 4ерен пу6ек
Аз да се похваля за една 150-ка след 2-3 месеца ходене по мъките вече е перфектна
Колата пушеше много.Всичко приключи след смяна на температурен датчик и изолиране на ЕГР.
Огромни благодарности и на Dimitroff

Огромни благодарности и на Dimitroff

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: относно 4ерен пу6ек
acheto написа:здравеите момчета смених дебитомера,адаптирах го,турбопатиштата са добре проверени са филтара за подкартерните газове сам го сменил и пак си пуши!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
помогнете ми моля ви мн се разочаровах от тази кола
![]()
![]()
Пробвай да смениш и бензиностанцията.... може да е от калпава нафта

Si non confectus, non reficiat.
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: относно 4ерен пу6ек
acheto написа:S7 написа:По скоро ми изглежда като ГНПопитвал ли си да смениш бензиностанцията иначе?
само в BP и в SHELL зареждам
едва ли е от нафта предполагам ,че в Англия нафтата не е като тук.
acheto сигурен ли си,че ЕГР-а ти е изолиран?
- acheto
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.11.2009
- Местоположение: london
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: x3
Re: относно 4ерен пу6ек
да сигурен сам и се 4удч дали да не ч махам ве4е тая кола какво ли не смених ве4е
[album]
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: относно 4ерен пу6ек
Вземи та я карай тая кола,стига си сменял само това и онова.



- niki_eeeo
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320D 150hp
- Мечтае да кара: M3
Re: относно 4ерен пу6ек
За съжаление моята Е46 320д 150, като й натисна малко повече газта и зад мен е димна завеса
Събота мисля да пробвам с откачването на дебитомера, както и проверката на турбопътищата. Някой от колегите беше споменал, че можело да се проверят с вода и веро. Въпроса ми е дали когато колата не е в движение нещо ще си проличи?

Събота мисля да пробвам с откачването на дебитомера, както и проверката на турбопътищата. Някой от колегите беше споменал, че можело да се проверят с вода и веро. Въпроса ми е дали когато колата не е в движение нещо ще си проличи?

- niki_eeeo
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320D 150hp
- Мечтае да кара: M3
Re: относно 4ерен пу6ек
Събота пробвах да откача дебитомера, но леко се влоши работата на двигателя, и като че ли малко повече взе да пуши. Това до колкото разбирам означава не не е проблема в него.
Колата пуши само когато двигателя се понатовари, иначе на празен ход почти нищо не се забелязва. Възможно ли е от много замърсен ЕГР да пуши толкова?
Колата пуши само когато двигателя се понатовари, иначе на празен ход почти нищо не се забелязва. Възможно ли е от много замърсен ЕГР да пуши толкова?

- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: относно 4ерен пу6ек
Здравейте колеги,да споделя и аз за моя проблем: Преди десттина дни ми чипосаха колата е46 136 коня автомат,и вчера вечерта ми направи впечетление това изпушване за секунда на черен пушек при кикдаун по време на движение,та днес ходих при момчетата които правиха тунинга, почистихме дебитомера но разлика май нямаше,и после излезнах на околовръстното уж да я продухам от градското каране,наемаше си нормално вървешие си но на няколко пъти при около 80 км като и дам рязко газ до дупка както се вика и никаква реакция все едно не съм дал газ стои си на 80 км и не мърда като подавам постепенно си наема нормално и после се оправи!Та ако имате идеи помагайте!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]