Уникален Проблем BMW e39 523i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Уникален Проблем BMW e39 523i
Честито Рождество Христово колеги!
Проблемът е следният:
BMW E39 523i
В купето нещо издава странни звуци.
От централната конзола отдолу под бутоните за Климатроника, където са двете малки решетки, точно над поставките за чашки.
Оттам идва странен звук.
От около 3 седмици го издава, наподобява включен малко електрическо моторче и електрическо жужене почти като на ток преминаващ през жица.
Доловимо е на изключен двигател и каквото и да е, явно то ми точи акумулатора.
Гася двигателя, Махам ключовете, заключвам - продължава да жужи.
Нещо, някой?
Благодаря.
Проблемът е следният:
BMW E39 523i
В купето нещо издава странни звуци.
От централната конзола отдолу под бутоните за Климатроника, където са двете малки решетки, точно над поставките за чашки.
Оттам идва странен звук.
От около 3 седмици го издава, наподобява включен малко електрическо моторче и електрическо жужене почти като на ток преминаващ през жица.
Доловимо е на изключен двигател и каквото и да е, явно то ми точи акумулатора.
Гася двигателя, Махам ключовете, заключвам - продължава да жужи.
Нещо, някой?
Благодаря.

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Уникален Проблем BMW e39 523i
Колега...тва не е проблем.Така си е след няколко минути изгася.Потърси е търсачката преди да пишеш УНИКАЛЕН ПРОБЛЕМ.




Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Уникален Проблем BMW e39 523i
Колега, има писано много за този проблем.
В самия панел на климатроника има малко вентилаторче което изсмуква въздух от интериора и го прекарва през температурен датчик, така климатроника следи дали е достигнал зададената тампература и от какво има нужда.
Този вентилатор работи още като отключиш колата, и продължава да работи 16 минути след като изкараш ключа от патрона.
С времето в панела се натрупва прах и вентилатора започва да шуми, решението е: сваляш панела на климатроника и го разглобяваш, вадиш перката на вентилатора с издърпване нагоре и почистваш всичко с компресиран въздух или мека четка, след което смазваш оста на перката с финна грес и сглобяваш.
В самия панел на климатроника има малко вентилаторче което изсмуква въздух от интериора и го прекарва през температурен датчик, така климатроника следи дали е достигнал зададената тампература и от какво има нужда.
Този вентилатор работи още като отключиш колата, и продължава да работи 16 минути след като изкараш ключа от патрона.
С времето в панела се натрупва прах и вентилатора започва да шуми, решението е: сваляш панела на климатроника и го разглобяваш, вадиш перката на вентилатора с издърпване нагоре и почистваш всичко с компресиран въздух или мека четка, след което смазваш оста на перката с финна грес и сглобяваш.
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Уникален Проблем BMW e39 523i
Бях се притеснил да не би да е електрически проблем.
Прочетох цялата книжка на колата e39 manual, но това явно ми е убягнало.
Благодаря ви и Весели празници.
Прочетох цялата книжка на колата e39 manual, но това явно ми е убягнало.
Благодаря ви и Весели празници.

- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Уникален Проблем BMW e39 523i
Ако решиш да го разглобиш и почистваш сложи някоя друга снимка да се пообразовам как точно става и при мен скоро ще се наложи да върша тая манипулация 
Весели празници!!!

Весели празници!!!
Re: Уникален Проблем BMW e39 523i
Елементарно е почистването, скоро го правих. Управлението на климатроника се изкарва с една кредитна карта отстрани или още по-лесно ако са ти изкарани поставките за чаши или радиото просто се избутва напред. След това се разкачат буксите. И после идва малко пипкавата работа разкачане на щипките, които са по средата свързващи двете части на модула. Просто трябва да се изкарат едновременно или поне така си спомням. Аз използвах клечки кибрит за да държа пластмасата повдигната от зъбчетата и се отваря. Като се отвори вече се вижда моторчето и както колегата садекс беше описал има вълна за един пуловер




Re: Уникален Проблем BMW e39 523i
vanioboy написа:Ако решиш да го разглобиш и почистваш сложи някоя друга снимка да се пообразовам как точно става и при мен скоро ще се наложи да върша тая манипулация
Весели празници!!!

P.S До автора на темата. Вземи си редактирай заглавието , че с този ` Уникален Проблем ` ставаш смешен
Последна промяна ivoo на 25 Дек 2011, 17:40, променена общо 1 път

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Уникален Проблем BMW e39 523i
колега само такива уникални проблеми да имаш по колата ти пожелавам 

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Уникален Проблем BMW e39 523i
Хехе, радвам се че моя снимка е станала като учебник 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани