Честит ми проблем с охладителната система
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Честит ми проблем с охладителната система
сега не грее, но губи антифриз! всеки ден доливам по 3 пръста под линията.... ба си мамата!
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Честит ми проблем с охладителната система
Спри да и доливаш и ако не мърда по-надолу, значи това си ти е нивото. Трите пръста вероятно ги изпарява през капачката като стигне работна температура.
Re: Честит ми проблем с охладителната система
v
Последна промяна chu4081 на 26 Фев 2012, 13:40, променена общо 1 път
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Честит ми проблем с охладителната система
водна помпа задължително и термостат, и нямате грижа, а и се спестява от труд,
Re: Честит ми проблем с охладителната система
E39 520i
Здравейте колеги,
аз също имам подобен проблем, но с малко по-различни симптоми и реших да не отварям нова тема ами да се намеся в съществуващата. Прочел съм всички останали теми по въпроса, но про всяка от тях проблема е малко по-различен.
Преди около 2 седмици колата влезе в червеното (само за няколко секунди) докато карах в трафик. Не беше отворил термостата, защото долния маркуч беше студен.
1. Смених термостат
2. Смених водна помпа
3. Смених капачка на разширителен съд
От тогава няма проблем и си държи стрелката на 12 ама доколкото знам тя си седи там дори и ако двигателя работи на по-високи градуси, докато не почне да качва значително.
4. Тази седмица сменям виско и промивам радиаторите от вътре и от вън
Притеснението ми е, че държи маркучите доста твърди като загрее. Радиатора си е равномерно топъл навсякъде. Не губи антифриз, малко играе нивото нагоре надолу с 1-2 черти, но това може и да е от промените във външната температура. Или се съмнявам да не е от въздух в системата? Ако след като сменя виското и промия радиаторите продължи да надува маркучите, на какво може да се дължи? При проблем с глава или гарнитура, има ли такива симптоми? Ама щом не гори антифриз, не би трябвало да е това, но все пак да питам, защото съм чул, че при въздух в системата понякога показва, че има достатъчно антифриз, но всъщност няма.
Благодаря за мненията.
Здравейте колеги,
аз също имам подобен проблем, но с малко по-различни симптоми и реших да не отварям нова тема ами да се намеся в съществуващата. Прочел съм всички останали теми по въпроса, но про всяка от тях проблема е малко по-различен.
Преди около 2 седмици колата влезе в червеното (само за няколко секунди) докато карах в трафик. Не беше отворил термостата, защото долния маркуч беше студен.
1. Смених термостат
2. Смених водна помпа
3. Смених капачка на разширителен съд
От тогава няма проблем и си държи стрелката на 12 ама доколкото знам тя си седи там дори и ако двигателя работи на по-високи градуси, докато не почне да качва значително.
4. Тази седмица сменям виско и промивам радиаторите от вътре и от вън
Притеснението ми е, че държи маркучите доста твърди като загрее. Радиатора си е равномерно топъл навсякъде. Не губи антифриз, малко играе нивото нагоре надолу с 1-2 черти, но това може и да е от промените във външната температура. Или се съмнявам да не е от въздух в системата? Ако след като сменя виското и промия радиаторите продължи да надува маркучите, на какво може да се дължи? При проблем с глава или гарнитура, има ли такива симптоми? Ама щом не гори антифриз, не би трябвало да е това, но все пак да питам, защото съм чул, че при въздух в системата понякога показва, че има достатъчно антифриз, но всъщност няма.
Благодаря за мненията.
Re: Честит ми проблем с охладителната система
Аз да запитам ако е заминало виското включва ли се въобще , майстора ми каза , виското ми е заминало а като карам и като я държа на място то се включва и стрелката за температурата си е на 12




- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Честит ми проблем с охладителната система
Колега виското не се включва а се зацепва в зависимост от температурата. Колкото е по топло, по твърдо е зацепено и по силно върти и охлажда. Провери си го!

Re: Честит ми проблем с охладителната система
Колеги, моето лично мнение с което не искам да обидя никои, е че е невазможно почти да се спука глава на бензинов мотор. Които квото и да ми говори тожа са глупости на маисторите за да ни прибират парите. Аз също мислих, че това и е на колата, ама сега си се кефя на 12те лева които дадох за течност за затваряне на дупките в радятора, карам си и си свиркам.
И за да не бъда голословен само ще кажа, че когато стрелката отиде в червеното се включва и електрическата перка (както се нарича- НА КЛИМАТИКА)
Които ви говори че това било слаба черта на всички БМВ-та можете да ми го пратите на мен. АМАН ВЕЧЕ ОТ НЕКАДЪРНИ МАЙСТРОИ! Заради тия смотаняци вече всички станахме майстори!!!
Ако колата не загрява вече не се набутвайте за нови части и ремонти.
И за да не бъда голословен само ще кажа, че когато стрелката отиде в червеното се включва и електрическата перка (както се нарича- НА КЛИМАТИКА)

Които ви говори че това било слаба черта на всички БМВ-та можете да ми го пратите на мен. АМАН ВЕЧЕ ОТ НЕКАДЪРНИ МАЙСТРОИ! Заради тия смотаняци вече всички станахме майстори!!!
Ако колата не загрява вече не се набутвайте за нови части и ремонти.
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
Re: Честит ми проблем с охладителната система
При смяна на термостат на такава 520-ка е задължително да се смени и пластмасовия фланец зашото се измята от температурата и годинките.В моя случай като смених термостат ми губеше антифриз точно от него.
Re: Честит ми проблем с охладителната система
и колко точно трябва да са твърди маркучите,ако системата е на 2,0 бара? (на капачката пише 200 нищо повече) как да разберем нормалната твърдост коя е?
Re: Честит ми проблем с охладителната система
Аз имам познат който цял живот само бе ем ве та кара и ги ремонтира, като купих моята 39 ка ,въпреки че нямаше проблем с охлаждането ,реших да му се доверя за това което ми каза,ще ти видя виското ,а водната помпа,и термостата ги сменям обезателно,водн помпа е с пл мас перка,да не та боли главата и досега почти 2 год и половина слава богу нямам кахъри с охл система,не знам вярно ли е ама той вика живота на тая водна помпа с пл мас перка е 300 ,350 000 км ,а тия коли идват ,на толкова километри в българия даже и на повече,това му бяха думите ,кой както иска да приема нещата
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Честит ми проблем с охладителната система
GEORGBMW написа:Аз имам познат който цял живот само бе ем ве та кара и ги ремонтира, като купих моята 39 ка ,въпреки че нямаше проблем с охлаждането ,реших да му се доверя за това което ми каза,ще ти видя виското ,а водната помпа,и термостата ги сменям обезателно,водн помпа е с пл мас перка,да не та боли главата и досега почти 2 год и половина слава богу нямам кахъри с охл система,не знам вярно ли е ама той вика живота на тая водна помпа с пл мас перка е 300 ,350 000 км ,а тия коли идват ,на толкова километри в българия даже и на повече,това му бяха думите ,кой както иска да приема нещата



- IVORY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 520i benzin/ gaz 1997
Re: Честит ми проблем с охладителната система
ИИи аз като я купих преди 3 години имах същия проблем .уж всичко е наред -пък загряваше(имам пред до червено) когато си искаше,оказа се термостат.Знам че има много изписано по въпроса за обезвъздушаването на 520I нооо нищо неможе да се разбере само ""умни изказвания""-какъв е просто редът на смяна или доливане на антифриз,на топъл или студен мотор-БМВ 520I М52 мотор.
Re: Честит ми проблем с охладителната система
IVORY написа:ИИи аз като я купих преди 3 години имах същия проблем .уж всичко е наред -пък загряваше(имам пред до червено) когато си искаше,оказа се термостат.Знам че има много изписано по въпроса за обезвъздушаването на 520I нооо нищо неможе да се разбере само ""умни изказвания""-какъв е просто редът на смяна или доливане на антифриз,на топъл или студен мотор-БМВ 520I М52 мотор.
Е колко по нагледно да го напишат хората


Re: Честит ми проблем с охладителната система
Здравеите мом4ета моля ви ако можете да ми дадете савет за проблема ми,колата е бмв 520и е39,загрява нормално горния марку4 при казан4ето е топал а долния от ляво студен,перката варти силно при даване на гас но парно няма при температура 90 градуса.
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани