Поправка на гума RunOnFlat?
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Сега видях ,че си писал за хънтърмашина,но БГ засега такава няма или поне в големите гумаджийници.Има слухове,че има такава в Камор,ама и там никой нищо не знае.Така че рънфлата в БГ се слага като конвенционална гума с обрущане с налягане на ръба
OPASNO LUD написа:ZR + индекс "Y"
е по-висока от 240 км/ч. , но не надвишава 300 км/ч.
всъщност преди години когато излязоха У гумите ZR беше различно от У- съгласен. но в момента повечето У гуми се подразбират че са ZR.. и обратното...
ето какво пишат по въпроса...
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/ ... ?techid=35
While a Z-speed rating still often appears in the tire size designation of these tires, such as 225/50ZR16 91W, the Z in the size signifies a maximum speed capability in excess of 149 mph, 240 km/h; the W in the service description indicates the tire's 168 mph, 270 km/h maximum speed.
225/50ZR16 in excess of 149 mph, 240 km/h
205/45ZR17 88W 168 mph, 270 km/h
285/35ZR19 99Y 186 mph, 300 km/h
Most recently, when the Y-speed rating indicated in a service description is enclosed in parentheses, such as 285/35ZR19 (99Y), the top speed of the tire has been tested in excess of 186 mph, 300 km/h indicated by the service description as shown below:
285/35ZR19 99Y 186 mph, 300 km/h
285/35ZR19 (99Y) in excess of 186 mph, 300 km/h
също какво пишат за налягането в гумите като функция от скороста:
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/ ... entpage=72
The rule of thumb is for every 10° Fahrenheit change in air temperature, your tire's inflation pressure will change by about 1 psi (up with higher temperatures and down with lower).
един бар = 14 паунда. от там за да се качи налягането два пъти, трябва от 2.5 бара (примерно) да се качи на 5 бара.. значи 35 паунда (2.5 бара).. за което пък трябва температурата да се качи със 350 градуса по фаренхайт = 175 градуса по целзии.. сам разбираш че такава температура няма - ф1 гумите са на 100 градуса а те са направени да се загряват.. и това е за да се качи 100% налягането.. а за повече звучи още по-невероятно...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Къде написах,че моята гума увеличава налягането си 2 пъти-аз написах,че при лоши условия-тя увеличава налягането си с 0.3,04 пси,което е 15-20%.Тези 200-300 процента идват при разлика с нормални гуми-Н,V,T индекс,които рядко се помпат над 1,8-2.Относно Y индекса-той според производителите-Мишлен,Континентал и Дънлоп е до 300 км-няма кола с максимална над 300,която да е с Y гуми-всичко е ZR
Високоскоростни гуми също не се правят поради това,че налягането в една спортна гума е от 200 до 300% по-голямо от конвенционалното по-време на движение
освен ако не съм те разбрал правилно... "конвенционалното" разбирам налягане, ако беше "конвенционалната" щях да разбера гума?
за У и ЗР мисълта ми беше че когато излезе У-рейтинга той беше за да уплътни между 240 и 300км, но последната една година виждам че са вазимно заменяеми.. повечето хубави гуми които за зр във скоби след това пише и у... това е типичен пример как производителите поради политически, юридически или други причини си нареждат някаква схема и след това започват да я нарушават по кой-знае-кви причини.. примерно забелязал ли си че по дефиниция една vr гума (радиална със v-рейтинг е за неограничени скорости? ми тогава zr и y за какво са? аз мога като факт да ти кажа че у-гумите стават за скорости над 340км.. темата е мътна и мисля че е преди всичко както казах юридическа..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
След като си прочетох мнениет-наистина има малко двусмислие.Относно гумите ZR(Y) си много прав.Наистина по новия кодекс дават ZR(Y) за скорости по-големи или равни от 300км/ч.Но като трудолюбивата пчеличка мая се разтърсих и общо взето нещата седят така-объркани са до незнай къде-и всичко е като тъмна Индия.Общо взето нещата седят така по-бързина-W,ZR(W),Y,ZR(Y) i ZR.Но всичко зависи от производителя-това колко нагоре от 300 да покрие-обикновенно 5-10 километра-за справка новия Корвет,но когото измисляха нови Гудиъри,защото нямаха толкова бързи в гамата.Имаше едно сравнение в Аутобилд на 19ки-при 300 Кумхото просто се разпадна,но другите държаха.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Момчета,мисля,че доста се отплеснахте от темата в спора помежду си.
Все пак на доста от нас колите не вдигат повече от 220-230 и много
не ни касае кой индекс е за над 300+.Иначе темата е доста интересна,
и се надявам да споделите още интересни факти около гумите Runflat,
тъй като и аз карам с такива,па макар и скромния индекс V
Все пак на доста от нас колите не вдигат повече от 220-230 и много
не ни касае кой индекс е за над 300+.Иначе темата е доста интересна,
и се надявам да споделите още интересни факти около гумите Runflat,
тъй като и аз карам с такива,па макар и скромния индекс V

OPASNO LUD написа:Ето какво става при висока скорост
по-скоро това е резултат от мека гума засилена много бързо.. забележи как се е разпорила по края- типично за недонапомпани гуми и високи скорости... ако пък е свръх напомпана се цепи по-средата...
а може и тоз да е ударил нещо.. кой знае.. много фактори играят..
за гумите и рейтинга- мисля че нарочно са така объркани.. за да има разни тъмни юридически ниши във които да се крият производителите като някои се омаже заради.. кой знае кво ама .. винаги гумите виновни..

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
OPASNO LUD написа:Сега видях ,че си писал за хънтърмашина,но БГ засега такава няма или поне в големите гумаджийници.Има слухове,че има такава в Камор,ама и там никой нищо не знае.Така че рънфлата в БГ се слага като конвенционална гума с обрущане с налягане на ръба
а за хънтър ти имаш напредвид балансера- хънтър дсп 9700 е общо взето единствения балансер които може да балансира 18" и нагоре гуми качествено... това си е факт..
аз говоря за хънтър машината за инсталиране на гуми- механиката така е направена че рънфлат-а влиза много лесно и почти не трябва да се изпъва .. просто помпаш и в един момент "захапва" и почва да се помпа нормално до там колкото ти трябва..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София






- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
OPASNO LUD,ако искаш ела да ти залепя една високоскоростна гума,и ако докато и свърши грайфера направи проблем от ремонта-подарявам ти колата си.И този твой приятел от ДИАНА,не е много в час,да знаеш



в
гумите рън флат
са абсолутно като другите гуми само че имат усилен борд
който държи все едно е напомпана затова не могат да се слагат на коли без датчици за налягането.
това са глупости, че като я спукаш и я фърляш
някой ако има някви питания може да ме пита на лс
по принцип мога да намеря т.н. dsst система на dunlop
са абсолутно като другите гуми само че имат усилен борд
който държи все едно е напомпана затова не могат да се слагат на коли без датчици за налягането.
това са глупости, че като я спукаш и я фърляш
някой ако има някви питания може да ме пита на лс
по принцип мога да намеря т.н. dsst система на dunlop
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани