E46 320i - Air Induction Kit
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
E46 320i - Air Induction Kit
Колеги, какво мислите за това Pipercross-Performance-Induction Kit:
http://www.amazon.co.uk/Pipercross-Perf ... 480&sr=8-5
От известно време искам да си сложа K&N филтърче и за това ми е интересно, ако някой може да сподели мнение.

http://www.amazon.co.uk/Pipercross-Perf ... 480&sr=8-5
От известно време искам да си сложа K&N филтърче и за това ми е интересно, ако някой може да сподели мнение.

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: E46 320i - Air Induction Kit
Средна работа-много противоречиви мнения има-едни ги харесват,други не.
Ориентирай се към К&N или BMC не са кой знае колко по-скъпи
Ориентирай се към К&N или BMC не са кой знае колко по-скъпи
- fozio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 7.03.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колъо
- Мечтае да кара: Е46 М3 CSL
- Детайли за колата: lowrider
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: E46 320i - Air Induction Kit
Аз съм с панелен k&n на същия мотор М52B20TU. Не очаквай чудеса, просто колата "диша" по-леко,малко звука се промени.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: E46 320i - Air Induction Kit
fozio написа:Аз съм със Simota от колегата babuna и съм много доволен
Панелен ли е колега? И има ли промяна някаква в звука?
Re: E46 320i - Air Induction Kit
от панелните много не можеш да извлечеш, но все пак има ефект
три дена карам с к&н разлика има !
Не казвам, че колата лети, но по-лекичко работи.
тук има не малко изписано ако искаш виж
viewtopic.php?f=11&t=225888
три дена карам с к&н разлика има !
Не казвам, че колата лети, но по-лекичко работи.
тук има не малко изписано ако искаш виж
viewtopic.php?f=11&t=225888
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E46 320i - Air Induction Kit
Runnaway написа:...
230лв за тая тъпотия - там?!

!съвет
- купуваш си K & N конус за твоята машина (около 120-30лв. чисто нов)
- купуваш си 20-25см (40-50лв) силиконов маркуч за да изведеш филтъра по-напред до фара
- правиш си хийт шийлд от ламарина/пвц или там каквото ти е удобно и си намериш (има чертежи в нета)
и се радваш на ефекта - хубав звук и 2-3 коня
успех!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E46 320i - Air Induction Kit
Или даваш 230 лв за един резервоар 100 октанов и даваш газ цяла седмица.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E46 320i - Air Induction Kit
ifcho написа:Или даваш 230 лв за един резервоар 100 октанов и даваш газ цяла седмица.
"гениална идея" и като колата ти е настроена за 95 бензин ще усетиш к*рец с тоя 100 октанов


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E46 320i - Air Induction Kit
Жорка - според мен няма много смисъл - както Вичо ти е казал по-добре един K&N.
Si non confectus, non reficiat.
Re: E46 320i - Air Induction Kit
vicho написа:ifcho написа:Или даваш 230 лв за един резервоар 100 октанов и даваш газ цяла седмица.
"гениална идея" и като колата ти е настроена за 95 бензин ще усетиш к*рец с тоя 100 октанов![]()
Ще усетиш същото както и с новия филтър, но ще си карал бая повече. 230 лв са горе долу точно едно ходене на Калояново - един резервоар, таксата и две три гуми, а кефа е сто пъти по голям
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E46 320i - Air Induction Kit
ifcho написа:Ще усетиш същото както и с новия филтър, но ще си карал бая повече. 230 лв са горе долу точно едно ходене на Калояново - един резервоар, таксата и две три гуми, а кефа е сто пъти по голям
бате, колегата си има пари за бензин, темата е за филтър, а не за гориво, а и може да не му се кара на Калояново
не може всички да са състезатели

п.с. и за филтъра вс. бензина си в грешка, ама ме мързи да ти обяснявам, чети из нета

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E46 320i - Air Induction Kit
Чел съм достатъчно аз. Повечето ми коли са със такива филтри по една или друга причина, но на непипан мотор няма почти никакъв смисъл.
За бензина - с повишаване на октановото число, по принцип калоричността на бензина пада. Та даже би трябвало да усетиш понижаване на мощността от по високооктанов бензин, при еднакви други условия.
Разбира се, всички производители на бензин ръгат в висооктановите си "спортни" бензини, добавки, които повишават калоричността, и за едно и също количество получаваш повече мощност -> вървеж. + че от 95та насам рядкост са колите "настроени" за 95. Картите на колите,са динамични и предверението се регулира в зависимост от анти-детонационните качества на бензина.
Ако OP-то е решил да си купува филтър, най-добре да си вземе панелен. С конусния, трудно ще направи добър щит и подходящо вкарване на студен въздух и в никой случай няма да стане красиво. Ако се държи на не-ОЕМ вида, то най-добре някой CAIкит, който си пасва добре на местата.
п.с. то не че в една друга тема, един колега не убеждаваше, как двигателите искали топъл въздух..

За бензина - с повишаване на октановото число, по принцип калоричността на бензина пада. Та даже би трябвало да усетиш понижаване на мощността от по високооктанов бензин, при еднакви други условия.
Разбира се, всички производители на бензин ръгат в висооктановите си "спортни" бензини, добавки, които повишават калоричността, и за едно и също количество получаваш повече мощност -> вървеж. + че от 95та насам рядкост са колите "настроени" за 95. Картите на колите,са динамични и предверението се регулира в зависимост от анти-детонационните качества на бензина.
Ако OP-то е решил да си купува филтър, най-добре да си вземе панелен. С конусния, трудно ще направи добър щит и подходящо вкарване на студен въздух и в никой случай няма да стане красиво. Ако се държи на не-ОЕМ вида, то най-добре някой CAIкит, който си пасва добре на местата.
п.с. то не че в една друга тема, един колега не убеждаваше, как двигателите искали топъл въздух..



- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E46 320i - Air Induction Kit
ти кво написА
направо всички ни убеди

направо всички ни убеди

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: E46 320i - Air Induction Kit


Не знам 320ките дали имаха клапа на 2рата цев на ауспуха - ако има я махни и ефекта ще е по-добър , особено при студен старт когато загрява

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]