Поправка на гума RunOnFlat?
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Баце ръгай крика и кръстачката у багажника бухаш си олдскуул гумета и да ти е мирна главата.За 800стни лева си цар с 4 перфектни гумета на цената на една от тия модерните.Мани ги тия педерастки изпълнения рън мън флат незнам си кво 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Tрадицията повелява :
1. Крик
2. Резервна гума
3. Гаечен ключ
Оттам нататък кой квото ще да ми говори
1. Крик

2. Резервна гума

3. Гаечен ключ

Оттам нататък кой квото ще да ми говори

Flat 6 написа:KaLoSoFt написа:Добре предлагате нормални гуми, но RunFlat не са ли по-сигурни в случай че се спукат при движение с висока скорост на магистрала например?
По-сигурни са, но и те си имат недостатъци... конкретно по-лоша управляемост и комфорт на движение.
За управляемостта не съм много сигурен,но за комфорта не е чак толкова голяма разликата,в смисъл малко по-твърдичко вози, но е в рамките на допустимото.
MaXimal написа:За управляемостта не съм много сигурен,но за комфорта не е чак толкова голяма разликата,в смисъл малко по-твърдичко вози, но е в рамките на допустимото.
повечето спортни автомобили със рънфлатс първия им "тунинг" е да се сменят гумите със обикновени. рънфлатс са със много твърд борд (стена) и от това страда сцеплението и возията... както каза флат6
задавал ли си въпроса защо м3 и м5 никога не са със рънфлатс?

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:MaXimal написа:За управляемостта не съм много сигурен,но за комфорта не е чак толкова голяма разликата,в смисъл малко по-твърдичко вози, но е в рамките на допустимото.
повечето спортни автомобили със рънфлатс първия им "тунинг" е да се сменят гумите със обикновени. рънфлатс са със много твърд борд (стена) и от това страда сцеплението и возията... както каза флат6
задавал ли си въпроса защо м3 и м5 никога не са със рънфлатс?
`Шот М3 кат е излязло не е имало серийно слагане на РънФлат

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Не просто отговора е много прост-няма гуми от този тип такъв размер особено зимни.За справка всичко над 18 в БМВ не се предлага с рънфлат.Втори отговор резервното колело е много по-добър вариант защот рънфлета е измислен повече да увеличава багажния обем.Трето рънфлата е много удачен вариант при висока гума при високоскоростно спукване(пръсване),но ако си 275 на 35 ти и без тва си караш направо на джанта.Четвърто много важно-рънфлата е по-тежък от конвенционална гума,което чувствително увеличава подресорната маса и затова при широките гуми се използва предимно от джипове,а не от спортни коли.И пето-не съм виждал рънфлат със скоростен индекс под V,а гуми с такъв индекс не се правят,поради простата причина ,че с каквото и да тия залепят и по какъвто и да е начин,никой гумаджия в Европа няма да ти даде гаранция,че гумата ще издържи продължително време на скорост над 160 км/ч-има си закон за това нещо-високоскоростни гуми не се правят.И накрая една гума рънфлат не струва толкова пари-около 30до 50 лева е отгоре и то само при широките модели
Благодаря ви много за помощта. В крайна сметка се оказа, че някой селтак ми е изпуснал гумите, просто две от тях е оставил 1,5 атмосфери, докато на едната почти нищо не беше оставил...
Май са били едни КАТаджии, на които пропуснах да спра и те тръгнаха да ме гонят... The Ultimate Driving Experience...
Е, поне за първи път усетих предимство на RunFlat. И с изпуснати гуми си върви.
Май са били едни КАТаджии, на които пропуснах да спра и те тръгнаха да ме гонят... The Ultimate Driving Experience...
Е, поне за първи път усетих предимство на RunFlat. И с изпуснати гуми си върви.
spookyy написа:Благодаря ви много за помощта. В крайна сметка се оказа, че някой селтак ми е изпуснал гумите, просто две от тях е оставил 1,5 атмосфери, докато на едната почти нищо не беше оставил...
Май са били едни КАТаджии, на които пропуснах да спра и те тръгнаха да ме гонят... The Ultimate Driving Experience...
Е, поне за първи път усетих предимство на RunFlat. И с изпуснати гуми си върви.
Сложи си секретни винтили



OPASNO LUD написа:Не просто отговора е много прост-няма гуми от този тип такъв размер особено зимни.За справка всичко над 18 в БМВ не се предлага с рънфлат.
не. рънфлатс се предлагат до 325/30/19 размер.. със У рейтинг. причината е че са компромисни като сцепление и не толкова че возят тяърдичко колкото не лягат добре на пътя.. за момента.. за зимни гуми- може и да си прав- но един много спортен автомобил не го продават със едни или други гуми със оглед на това със какви зимни ще го караш- повечето хора които си купуват тези коли имат друго возило за зимата- поне аз така го виждам

Трето рънфлата е много удачен вариант при висока гума при високоскоростно спукване(пръсване),но ако си 275 на 35 ти и без тва си караш направо на джанта
не мисля. опасноста от спуканата гума е че джантата започва да се пързаля върху спадналата гума и да се "гъне".. ефекта е все едно караш на лед.. поне аз така го усещам като ми се случи. височината на стената може да играе роля, но мисля че усещането е еднакво неприятно..
.Четвърто много важно-рънфлата е по-тежък от конвенционална гума,което чувствително увеличава подресорната маса и затова при широките гуми се използва предимно от джипове,а не от спортни коли
а? аз пък не знам един джип дето да идва със рънфлатс.. не ги бъркай със системите за помпане в движение.. ама може и да бъркам де... само знам че много коли са със рънфлатс и още повече ще ги има, но за момента нито един истински джип не е със такива фабрично...
И пето-не съм виждал рънфлат със скоростен индекс под V,а гуми с такъв индекс не се правят,поради простата причина ,че с каквото и да тия залепят и по какъвто и да е начин,никой гумаджия в Европа няма да ти даде гаранция,че гумата ще издържи продължително време на скорост над 160 км/ч-има си закон за това нещо-високоскоростни гуми не се правят
всъщност причината е чисто юридическа. защото като стане нещо при тая скорост почват да се търсят причини. ако гумата е залепена грамотно и поправката не е във стената- може би най-здравото място на гумата е дето е лепена... единствената причина е че няма регламент как се правят гумите- от там и по-добре да кажат "не може" вместо да трябва да обясняват как трябва да се прави за да държи.. и те като еврейте- не трябва да ядат свинско.. ама не за друго а защото едно време не са го готвили както трябва и са се тровили.. и вместо да обясняват как да се готви- не може да се яде и толкоз

аз до сега една гума не съм видял да е дефектирала където е била правена- ако е лепена грамотно

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Няма в момента гума рънфлат ,която да е Zr+,а БМВ М5 е именно такава кола,особено в Германия и Швейцария където повечето Мки са без ограничител-факт(най-бързите са с ZR или Y).Наскоро си купувах летни гуми,като желанието ми бе да закупя Адван,дори бях направил запитване,но кораба от Япония така и не идваше.И така бях принуден да търся други решения и реших да всимам Гудиър или Дънлоп,но изненадка Мотоксперт и Радиал нямаха моя размер.Разбира се от Радиал ми предложиха Тойо,но тъй като съм карал с подобни категорично отказах.Така,че остана само Диана,където за мен имаше цели 3 варианта,докато в цялата страна имаше само един.И сега трябваше да избирам между 3 гуми SP3 ZR+,Sp03 ZR i PS2 Y.От едната не бях доволен и категорично отпадна и останаха Мишлен и Бриджстоун.За да си имате представа и двете гуми са уникално меки на пипане и нямат много общо с Сп3,но за сметка на това издържат до макс 15000км,докато контито е 30.Избрах Мишлен ПС2 РР,поради простата причина ,че бриджа беше доста по-скъп,а и поради факта,че взимах и малко по-специален ПС2.Понеже имам приятел гумаджия в Диана,го попитах защо,не поправят високоскоростни гуми и рънфлати и той ми го обясни просто.Относно спукването всеки знае,че то представлява деформиране на гумата, при което настъпва пробив.Единствения начин да се запуши този пробив е да се залепи-а лепенето е процес при,който посредство някакво вещество(лепилото) се слепва деформираното изключаем случаите с лепенка,които не коментирам.Там където се слепва е всъщност най-слабото място на гумата,поради факта,че всички лепила променят структурата на това,което слепват(тоест висококачесвения каучук е вече някакво лайно).А рънфлат не се прави защото трябва да се надуе не до 4,а до 8+ атмосфери за да изпъне борда на джантата-никое лепило не издържа толкова.Високоскоростни гуми също не се правят поради това,че налягането в една спортна гума е от 200 до 300% по-голямо от конвенционалното по-време на движение,а ако ми дадеш линк ка някои лепи високоскоростна гума с гаранция или поне на лепило за високоскоростни гуми.Относно спукването на гума,то аз говорех за спраскване и там колкото ти е по-малко р толкова по-добре.Има модели серийно с Рънфлат-вярно СУВ и Сав,но и новата Гкласа е така,а тя си е джип
Последна промяна OPASNO LUD на 09 Май 2006, 0:08, променена общо 2 пъти
всъщност повечето ЕМТ (extended mobility tires) са У-рейтинг, където У е за над 300км и включва и ZR рейтинга които е за над 240км. У-рейтинга беше създаден наскоро за да обозначава гумите за коли които вдигат над 300км..
а за надуването при инсталацията - повечето такива гуми им дават макс. налягане около 45 паунда - което е 3 атмосфери. надуеш такава гума на 8 атмосфери.. надявам се да няма никои наоколо..
не знам дали си инсталирал рънфлат, но тя е много твърда гума- трудно влиза във джантата дори ако си със хънтър машина която има много дълъг водач и много плавна хидравлика.. но веднаж като влезе- гумата си седи все едно е напомпана- няма изпъване като при нормалните гуми..
за повишаването на налягането по време на бързо каране.. аз повече от 50% не съм виждал.. тез 200% не знам откъде си ги взел- 200% на 2 бара е 6 бара- няма гума която да оцелее на 6 бара особено при аутобанни скорости..
а за лепенето- всеки си има своята истина. аз моите като се спукат (на трабанта) си ги лепя. и не съм имал проблеми
а за надуването при инсталацията - повечето такива гуми им дават макс. налягане около 45 паунда - което е 3 атмосфери. надуеш такава гума на 8 атмосфери.. надявам се да няма никои наоколо..

за повишаването на налягането по време на бързо каране.. аз повече от 50% не съм виждал.. тез 200% не знам откъде си ги взел- 200% на 2 бара е 6 бара- няма гума която да оцелее на 6 бара особено при аутобанни скорости..
а за лепенето- всеки си има своята истина. аз моите като се спукат (на трабанта) си ги лепя. и не съм имал проблеми

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Y рейтинга е за гуми ненадвишаващи 300 км-Скоростен индекс
Предназначени за превозни средства,чиято макс.скорост:
"N"
не надвишава 140 км/ч.
"P"
не надвишава 150 км/ч.
"Q"
не надвишава 160 км/ч.
"R"
не надвишава 170 км/ч.
"S"
не надвишава 180 км/ч.
"T"
не надвишава 190 км/ч.
"U"
не надвишава 200 км/ч.
"H"
не надвишава 210 км/ч.
категория "VR"
е по-висока от 210 км/ч.
категория "ZR"
е по-висока от 240 км/ч.
"V"
не надвишава 240 км/ч.
"W"
не надвишава 270 км/ч.
"Y"
не надвишава 300 км/ч.
ZR + индекс "W"
е по-висока от 240 км/ч. , но не надвишава 270 км/ч.
ZR + индекс "Y"
е по-висока от 240 км/ч. , но не надвишава 300 км/ч.
Tова е от тунинг.бг,но са изпуснали ZR+ и ZR++,които са за скорости за над 300.Това,че ръба обръща на 8+ атмосфери съм го видял с очите си в Диана.Относно това,че спортните гуми са 200-300% по-натоварени е просто.Първо аз си помпам гумите на 3.2 атм с азот или хелий въпреки,че никъде не е написано в гумата,че трябва да си я помпам с инертен газ.Ако си я напомпам с въздух,температурата навънка е 30 градуса и слънцето свети с 800вата,то температурата на асфалта ще е около 70 градуса(топъл летен ден).Взимаме моята кола и я засилваме с около 250км/ч,според тебе,колко ще е налягането в гумата-над 3,5-2 пъти над нормална гума,колко ще е претоварването-2 пъти над нормална гума.В смисъл горе исках да кажа,че налягането на високоскоростна гума в сравнение с нормална по книжки е 2пъти по-голямо-бах тоя трабант дето го надуваш на 3 бара
Предназначени за превозни средства,чиято макс.скорост:
"N"
не надвишава 140 км/ч.
"P"
не надвишава 150 км/ч.
"Q"
не надвишава 160 км/ч.
"R"
не надвишава 170 км/ч.
"S"
не надвишава 180 км/ч.
"T"
не надвишава 190 км/ч.
"U"
не надвишава 200 км/ч.
"H"
не надвишава 210 км/ч.
категория "VR"
е по-висока от 210 км/ч.
категория "ZR"
е по-висока от 240 км/ч.
"V"
не надвишава 240 км/ч.
"W"
не надвишава 270 км/ч.
"Y"
не надвишава 300 км/ч.
ZR + индекс "W"
е по-висока от 240 км/ч. , но не надвишава 270 км/ч.
ZR + индекс "Y"
е по-висока от 240 км/ч. , но не надвишава 300 км/ч.
Tова е от тунинг.бг,но са изпуснали ZR+ и ZR++,които са за скорости за над 300.Това,че ръба обръща на 8+ атмосфери съм го видял с очите си в Диана.Относно това,че спортните гуми са 200-300% по-натоварени е просто.Първо аз си помпам гумите на 3.2 атм с азот или хелий въпреки,че никъде не е написано в гумата,че трябва да си я помпам с инертен газ.Ако си я напомпам с въздух,температурата навънка е 30 градуса и слънцето свети с 800вата,то температурата на асфалта ще е около 70 градуса(топъл летен ден).Взимаме моята кола и я засилваме с около 250км/ч,според тебе,колко ще е налягането в гумата-над 3,5-2 пъти над нормална гума,колко ще е претоварването-2 пъти над нормална гума.В смисъл горе исках да кажа,че налягането на високоскоростна гума в сравнение с нормална по книжки е 2пъти по-голямо-бах тоя трабант дето го надуваш на 3 бара

44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани