BMW M5 - 2012 г.

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от ///Явор » 15 Дек 2011, 10:01

6inlinepower написа:И като тръгнеш до морето с X5M с Eisenmann, Magnaflow, Supersprint и т.н., 'ше ти се иска от първата железария един френски ключ и от някой по-висок кей, аидеее :mrgreen:
Те хората от BMW са си го сметнали, хем ръмжи, хем не ти гръмва главата.
Принципно и аз харесвам гръмотевици, а и съм си направил колата с басов звук, ама писва, не е много приятно на дълъг път.

И за да не съм офф, 'тва си звучи доволно :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=p8ribfffxS8

малко си в грешка колега :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от DrivinGGoD » 15 Дек 2011, 10:55

Всеки уважаващ себе си сериозен производител на генерации прави продукти съобразно изикванията на TUV и не би си позволил клиентите му да останат недоволни от неспособността на даден продукт да вземе съответния сертификат след поставяне в автомобила :winky: А в Германия доста сериозно се следят всички вграждани следпроизводствено компоненти при регулярните TUV-ове на колите ;)

Та всяка генерация, която е вградена в улична кола отговаря на всички изисквания. Това изключва състезателните генерации, които въпреки всичко обаче са задължително с катализатори ;)

Meistershaft например имат електрически клапи, които променят режимите на работа и звука от генерацията...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 27.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от 6inlinepower » 15 Дек 2011, 11:21

Добре, пак да питам, тези в предишният ми пост според вас отговарят ли на някакви изискавания, били те европейски или американски.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от DrivinGGoD » 15 Дек 2011, 11:28

Аз пак да кажа - Meistershaft-a е с променливи характеристики, това очевидно е "шумния" режим...

Eisenmann-a съдейки по звука най-вероятно е "Race" версията, която може и да не е разрешена за пътищата...

Все пак всеки сам си преценява каква генерация да си сложи и колко шумна да е тя нали така ;)

6inlinepower написа:И като тръгнеш до морето с X5M с Eisenmann, Magnaflow, Supersprint и т.н., 'ше ти се иска от първата железария един френски ключ и от някой по-висок кей, аидеее :mrgreen:


Но такива генерални заключения без познаване на различните следпроизводствени генерации са неуместни ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 27.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от 6inlinepower » 15 Дек 2011, 11:45

Разбира се, че всеки си решава, то и за това съществуват, различни перформънс производители.
Мисълта ми беше, че на ежедневна кола като X5M, не ми се връзва по-шумна от сток генерация, освен ако, някой го кара два пъти в месеца и се радва на мощен звук.Нещо не ми се връзва кола за извращения, писти и т.н. X5M, то има такива пичове зад океана много, ама питай ги ако ползват X-са всеки ден по 100-300 мили, дали няма да разкачи перформънса след макс 2-3 месеца.

За следпроизводствени и къстъм генерации имам достатъчо информация ;)

Извинявам се за офф-а, спирам да пиша на тема звук, колега ако искаш Л.С.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от msi200 » 15 Дек 2011, 12:47

Eisenmann не са ли подизпълнители на АМГ?
I love the sound of V8 in the morning...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от DrivinGGoD » 15 Дек 2011, 12:53

Eisenmann e самостоятелна компания произвеждаща генерации за много марки и модели автомобили:

http://www.eisenmann-sportauspuff.de/EN/
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от msi200 » 15 Дек 2011, 16:13

Това го знам, но май имаха договор с АМГ да им правят техните ауспуси... Примерно при мерцедес S55 ауспухът на айзенман е същия, като оригиналния, само дето е по-евтин. А може и да се бъркам...
I love the sound of V8 in the morning...

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от alx » 15 Дек 2011, 18:08

http://www.youtube.com/watch?v=eqSphrFyFy8

вярно, че е мокро ама...
алекс
трабант 601с
разни други возила

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от alx » 15 Дек 2011, 18:11

msi200 написа:Това го знам, но май имаха договор с АМГ да им правят техните ауспуси... Примерно при мерцедес S55 ауспухът на айзенман е същия, като оригиналния, само дето е по-евтин. А може и да се бъркам...


ейсенман правят стоковите генерации на амг, порше, брабус, келенерс, г-пауър... така наизуст...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от BMW_RIDER » 16 Дек 2011, 11:15

alx написа:http://www.youtube.com/watch?v=eqSphrFyFy8

вярно, че е мокро ама...


Е сори ама тоя с мотора кара като баба ми. Вярно мокро ама завойте направо по инерция ги зима без hangoff и с някакъв смешен leanangle.

Тука що не се получи така?
http://www.youtube.com/watch?v=VPNs3v4m7TA
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от vicho » 16 Дек 2011, 15:39

BMW_RIDER написа:Тука що не се получи така?
http://www.youtube.com/watch?v=VPNs3v4m7TA


защото е сухо на барут и кара един от най-добрите :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от OPASNO LUD » 16 Дек 2011, 23:39

Пистите са коренно различни.Моторите губят адски много време при 2 близки завоя особено ако са в противоположна посока.На писти с единични завои и последващи ги прави автомобилите нямат шансове

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от alx » 16 Дек 2011, 23:43

мотора губи основно на едно място- намаляването преди завоя и първата 1/4 от завоя.

като има смесено каране на писта (мотори и коли) като съм на мотор там ме настигат а като съм с кола- там настигам.

последните 3/4 от завоя и правите мотора дръпва.

мислете го така- мотора е на минус когато трябва да спира- защото това става като е перпендикулярен на пътя... никога не се спира и завива едновремено освен ако не е оидел коньо у реката и си спасяваш кожата... :ok:

... всъщност то това важи и за колите, но при тях ако го правиш просто ще недовзавиваш ако избуташ достатъчно, докато при мотора последиците са доста по-грозни...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от acho.rs » 17 Дек 2011, 0:28

Изображение

Струва ми се че това дукати ще е удобно само за джуджета :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook