BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: BMW M5 - 2012 г.
6inlinepower написа:И като тръгнеш до морето с X5M с Eisenmann, Magnaflow, Supersprint и т.н., 'ше ти се иска от първата железария един френски ключ и от някой по-висок кей, аидеее![]()
Те хората от BMW са си го сметнали, хем ръмжи, хем не ти гръмва главата.
Принципно и аз харесвам гръмотевици, а и съм си направил колата с басов звук, ама писва, не е много приятно на дълъг път.
И за да не съм офф, 'тва си звучи доволно![]()
http://www.youtube.com/watch?v=p8ribfffxS8
малко си в грешка колега


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Всеки уважаващ себе си сериозен производител на генерации прави продукти съобразно изикванията на TUV и не би си позволил клиентите му да останат недоволни от неспособността на даден продукт да вземе съответния сертификат след поставяне в автомобила
А в Германия доста сериозно се следят всички вграждани следпроизводствено компоненти при регулярните TUV-ове на колите 
Та всяка генерация, която е вградена в улична кола отговаря на всички изисквания. Това изключва състезателните генерации, които въпреки всичко обаче са задължително с катализатори
Meistershaft например имат електрически клапи, които променят режимите на работа и звука от генерацията...


Та всяка генерация, която е вградена в улична кола отговаря на всички изисквания. Това изключва състезателните генерации, които въпреки всичко обаче са задължително с катализатори

Meistershaft например имат електрически клапи, които променят режимите на работа и звука от генерацията...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
Добре, пак да питам, тези в предишният ми пост според вас отговарят ли на някакви изискавания, били те европейски или американски.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Аз пак да кажа - Meistershaft-a е с променливи характеристики, това очевидно е "шумния" режим...
Eisenmann-a съдейки по звука най-вероятно е "Race" версията, която може и да не е разрешена за пътищата...
Все пак всеки сам си преценява каква генерация да си сложи и колко шумна да е тя нали така
Но такива генерални заключения без познаване на различните следпроизводствени генерации са неуместни
Eisenmann-a съдейки по звука най-вероятно е "Race" версията, която може и да не е разрешена за пътищата...
Все пак всеки сам си преценява каква генерация да си сложи и колко шумна да е тя нали така

6inlinepower написа:И като тръгнеш до морето с X5M с Eisenmann, Magnaflow, Supersprint и т.н., 'ше ти се иска от първата железария един френски ключ и от някой по-висок кей, аидеее![]()
Но такива генерални заключения без познаване на различните следпроизводствени генерации са неуместни

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
Разбира се, че всеки си решава, то и за това съществуват, различни перформънс производители.
Мисълта ми беше, че на ежедневна кола като X5M, не ми се връзва по-шумна от сток генерация, освен ако, някой го кара два пъти в месеца и се радва на мощен звук.Нещо не ми се връзва кола за извращения, писти и т.н. X5M, то има такива пичове зад океана много, ама питай ги ако ползват X-са всеки ден по 100-300 мили, дали няма да разкачи перформънса след макс 2-3 месеца.
За следпроизводствени и къстъм генерации имам достатъчо информация
Извинявам се за офф-а, спирам да пиша на тема звук, колега ако искаш Л.С.
Мисълта ми беше, че на ежедневна кола като X5M, не ми се връзва по-шумна от сток генерация, освен ако, някой го кара два пъти в месеца и се радва на мощен звук.Нещо не ми се връзва кола за извращения, писти и т.н. X5M, то има такива пичове зад океана много, ама питай ги ако ползват X-са всеки ден по 100-300 мили, дали няма да разкачи перформънса след макс 2-3 месеца.
За следпроизводствени и къстъм генерации имам достатъчо информация

Извинявам се за офф-а, спирам да пиша на тема звук, колега ако искаш Л.С.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: BMW M5 - 2012 г.
Eisenmann не са ли подизпълнители на АМГ?
I love the sound of V8 in the morning...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Eisenmann e самостоятелна компания произвеждаща генерации за много марки и модели автомобили:
http://www.eisenmann-sportauspuff.de/EN/
http://www.eisenmann-sportauspuff.de/EN/
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: BMW M5 - 2012 г.
Това го знам, но май имаха договор с АМГ да им правят техните ауспуси... Примерно при мерцедес S55 ауспухът на айзенман е същия, като оригиналния, само дето е по-евтин. А може и да се бъркам...
I love the sound of V8 in the morning...
Re: BMW M5 - 2012 г.
msi200 написа:Това го знам, но май имаха договор с АМГ да им правят техните ауспуси... Примерно при мерцедес S55 ауспухът на айзенман е същия, като оригиналния, само дето е по-евтин. А може и да се бъркам...
ейсенман правят стоковите генерации на амг, порше, брабус, келенерс, г-пауър... така наизуст...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:http://www.youtube.com/watch?v=eqSphrFyFy8
вярно, че е мокро ама...
Е сори ама тоя с мотора кара като баба ми. Вярно мокро ама завойте направо по инерция ги зима без hangoff и с някакъв смешен leanangle.
Тука що не се получи така?
http://www.youtube.com/watch?v=VPNs3v4m7TA
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: BMW M5 - 2012 г.
BMW_RIDER написа:Тука що не се получи така?
http://www.youtube.com/watch?v=VPNs3v4m7TA
защото е сухо на барут и кара един от най-добрите

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: BMW M5 - 2012 г.
Пистите са коренно различни.Моторите губят адски много време при 2 близки завоя особено ако са в противоположна посока.На писти с единични завои и последващи ги прави автомобилите нямат шансове
Re: BMW M5 - 2012 г.
мотора губи основно на едно място- намаляването преди завоя и първата 1/4 от завоя.
като има смесено каране на писта (мотори и коли) като съм на мотор там ме настигат а като съм с кола- там настигам.
последните 3/4 от завоя и правите мотора дръпва.
мислете го така- мотора е на минус когато трябва да спира- защото това става като е перпендикулярен на пътя... никога не се спира и завива едновремено освен ако не е оидел коньо у реката и си спасяваш кожата...
... всъщност то това важи и за колите, но при тях ако го правиш просто ще недовзавиваш ако избуташ достатъчно, докато при мотора последиците са доста по-грозни...
като има смесено каране на писта (мотори и коли) като съм на мотор там ме настигат а като съм с кола- там настигам.
последните 3/4 от завоя и правите мотора дръпва.
мислете го така- мотора е на минус когато трябва да спира- защото това става като е перпендикулярен на пътя... никога не се спира и завива едновремено освен ако не е оидел коньо у реката и си спасяваш кожата...

... всъщност то това важи и за колите, но при тях ако го правиш просто ще недовзавиваш ако избуташ достатъчно, докато при мотора последиците са доста по-грозни...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани