Добавка за масло ,препоръки!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Добавка за масло ,препоръки!?
Темата е за да се разбере какво наистина става с маслата
Добре, аз се надявам да се включи някой колега който наистина е имал проблем с горенето и сподели какво е станало при смяна на маслата. Защото такива има. Всички са чували за по тънки и по гъсти масла и според мен в това има известна истина.

Добре, аз се надявам да се включи някой колега който наистина е имал проблем с горенето и сподели какво е станало при смяна на маслата. Защото такива има. Всички са чували за по тънки и по гъсти масла и според мен в това има известна истина.

- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
Re: Добавка за масло ,препоръки!?
Ivo_Borisov написа:Темата е за да се разбере какво наистина става с маслата![]()
Добре, аз се надявам да се включи някой колега който наистина е имал проблем с горенето и сподели какво е станало при смяна на маслата. Защото такива има. Всички са чували за по тънки и по гъсти масла и според мен в това има известна истина.
И на мен точно това ми беше идеята, колега! Някой наистина да каже и кое масло като марка е най - удачния вариант!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Добавка за масло ,препоръки!?
Един мотор, който гори масло не можеш да го спреш с промяна на вискозитета. Може да се намали горенето при преминаване от 5W- към 10W- единствено и само, ако колата се кара предимно студена (сравнително кратки разстояния градско, с голям престой между тях). Това се получава от това, че двигателят загрявайки до работната си температура (примерно 87 градуса по Целзий), на маслото му трябват още няколко минути (дори десетки минути), за да достигне своята работна температура (100 градуса Целзий). Тогава 10W- стои по-дълго време по-гъстичко и му трябва повече време за да достигне реалния си вискозитет от 14,2 mm2/s, както се вижда в по-горната ми картинка. Ще се намали горенето, но няма да спре.
Другото е, както е казал колега по-горе, евентуално менте масло 5W-40, а свястно 10W-40 го заменя и колата "по чудо" спира да гори.
Другото е, както е казал колега по-горе, евентуално менте масло 5W-40, а свястно 10W-40 го заменя и колата "по чудо" спира да гори.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Добавка за масло ,препоръки!?
Сложно им го обяснявате за това не разбират
Нека опитам и аз, до тук всичко ясно, маслата са различни само като са студени, обяснявам защо 5-40 се гори повече от 10-40. Студения двигател има по големи хлабини в буталоцилндровата група, наи вече сегментите, демек студения сегмент не е уплътнил луфта си и през тези луфтове по рядкото масло преминава към горивната камера и изгаря, 10-40 е по гъсто като е студено и съответно по малко количество преминава през тези хлабини. Когато мотора загрее хлабините са обрани и маслото се обира добре от цилиндрите. Това е с максимално думи прости
При една нормална експлоатация на мотора наи високия разхода на масло е на студен мотор. От тук идва разликата защо едното го гори а с другото нещата се оправят. Нещо неясно???? 



Re: Добавка за масло ,препоръки!?
здравеите колеги,видях че темата започва със теч м/у скоростната кутия и двг.
ходих на сервиз и забелязахме че имам теч точно там м/у ск.кутия и двг.Искам да попитам някои знае ли сервиз във Варна където може да го отстраня,понеже в този сервиз ми казаха че било мн сложно,махал се целия двг и било мн сложно.
ходих на сервиз и забелязахме че имам теч точно там м/у ск.кутия и двг.Искам да попитам някои знае ли сервиз във Варна където може да го отстраня,понеже в този сервиз ми казаха че било мн сложно,махал се целия двг и било мн сложно.
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани