ел.инсталация парно
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- IMMORTAL
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.05.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: разни е30-ки
ел.инсталация парно
ситуацията е следната: наскоро станах собстеник на една е30-ка touring,която се оказа,че е с почти изгоряла инсталация. Набързо реших,че е безмислено да оправям проблемите в многобройните жици и заедно с едни авречета разглобихме колата до скелет за да мога да освободя и измъкна цялата инсталация. Следващата стъпка беше да трансплантирам инсталацията от старата ми е30-ка (coupe m20b20) вкарах снопа кабели в купето,оттам се започна накичване не куплунзите като идеята ми беше да си подкарам двувратата инсталация и въобще да не се замимавам с излишните врати,дотук добре,но като дойде момента за пробата на всички тия кабеляци се оказа че някои от нещата не сработват.Едно от тези неща е парното. След кратко проследяване на схемата установих че липсва захранващия + от клема 21 оттам се оказа,че тази клема взима + от едно реле,което пък не иска да сработи при завъртане на контактния ключ.Чувставам се затруднен да се справя с проблема и ще съм благодарен на хора,които биха могли да ми помогнат с полезен съвет
bmw killer
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: ел.инсталация парно
Ако правилно съм те разбрал не ти сработва основното реле, то получава маса от ЕКУ-то, не знам какво точно сте сътворили при трансплантацията, но прегледайте кое къде отива и дали въобще имате връзка на ЕКУ-то с новата инсталация, че има разлики при различните мотори и инсталации на купета.
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- IMMORTAL
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.05.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: разни е30-ки
Re: ел.инсталация парно
bmw-то е с изваден агрегат а заедно с него и еку-то му го няма но някак си колкото и профан да съм в тази област ми се струва,че инсталациите на двигателя и купето не би трябвало да имат общо и въпреки това след мненията тук докато м40-та си беше още в коша му закачих компа заедно с двата кабела "маса" на двигателната инсталация и въпреки това парното пак не тръгна.Накрая пуснах директна маса на въпросното реле и плюса си дойде на мястото но 40 сантиметровата жица е скрита някъде в оригиналната инсталация,опитвам се да разбера къде
bmw killer
- IMMORTAL
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.05.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: разни е30-ки
Re: ел.инсталация парно
IMMORTAL написа:заключвай!
Да и решнията както в повечето случаи си остават в тайна...

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани