Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
Най-високата температура на маслото, която съм стигал на кола с охладител, бензинов мотор с атмосферно пълнене и непрекъсната работа на ниска скорост на почти максимално натоварване е около 130 градуса... При турбо-дизелите как е?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
DrivinGGoD написа:Най-високата температура на маслото, която съм стигал на кола с охладител, бензинов мотор с атмосферно пълнене и непрекъсната работа на ниска скорост на почти максимално натоварване е около 130 градуса... При турбо-дизелите как е?
2.4 30В поддържаше 80-90 градуса на маслото при 3000 оборота на 5та . При ръчкане спокойно минаваше 130 градуса , но след това бързо пада .
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
v_V_v написа:Преди ръновете им казах, че няма да платя ако не изкара 150 коня И бат Венци пак включи с поредната магария - симулация на челен кулер Охладихме моя мини кулер с малко азот и резултатите бяха на лице - 157 коня и 375НМ!!!! и разбира се се наложи да платя
http://www.youtube.com/watch?v=G6TFve1lmsI
Вярно,че след едно положение прекалено обогатения с кислород въздух има отрицателно влияние за дизела...но все пак.
Магарията с азота в кулерите е много често използван трик за краткотрайно повишаване на мощността... Не случайно много от турбо рали бегачките имат водна инжекция на кулерите


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
acho.rs написа:alx написа:не това имах в предвид. имах в предвид че дори и да работеха на една температура (100 градуса? откъде го измисли? маслото при затоплен мотор е над тази стойност) дизела изисква по-малко охлаждаща система което се вписва добре във състезателния/ спортен дизайн на една кола... а и когато е поставен при лоши охлаждащи условия ефекта на прегряване е по-слаб.
При бензиновия мотор не е над тази стойност ...
маслото е над 100 градуса със сигурност
преди време карах една бензинова а4ка и тя има уред за температурата на маслото
който аз естествено в началото смятах, че е за водата
почваше от 80 градуса и беше до 120
при загряла кола ми се струваше около 104-5 градуса и се притеснявах да не изкипя

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
Баце , оправи си поста - хем това не съм го казал аз , хем по-горе ти писах за каква кола говоря .
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
acho.rs написа:Баце , оправи си поста - хем това не съм го казал аз , хем по-горе ти писах за каква кола говоря .
кое не си писал ти? с очите си видях, как си писал, че маШлото е под 100 градуса при загряла кола
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
опрАви си поста ...
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
DrivinGGoD написа:Значи не загряват и им трябва малко охлаждане, а пък предпочитат топъл входящ въздух, за да работят по-ефективно![]()
точно.
Най-ефективния режим на работа на всеки един двигател е максимално висока работна температура и максимално студен постъпващ въздух... независимо от принципа на работа и системата за пълнене...
за бензиновите- да. за дизела студения въздух разваля атомизацията която независимо от 1000000 бара налягане в рейката винаги е кът.
alx написа:И как така при една и съща температура единия ще изисква по-малко охлаждане?
ми така? помисли малко. дизела се затопля по-бавно (по-голяма ефективност) и съответно като си стигне работната температура изисква по-слаба охладителна система за да си подържа температурата защото грее по-малко и трябва да разсейва по-малко топлина.
100те градуса бяха на охлаждащата течност... това е признака по който се следи колко е загрял един мотор нали? (там където няма температура на маслото)
температурата на водата е без значение. температурата на маслото е това което се брои защото маслото е това което смазва частите. не случайно м-ките нямат температура на водата а на маслото- защото е по-показателна. и като говориме за масло- 110 градуса е нормална температура за маслото когато караш на писта или дълго време с висока скорост на магистрала.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
Много техничен стана спора...
Въпроса беше дали може да се извадят 380 коня от 3 литров турбо дизел и отговора е - ДА.
Има ли смисъл, спортно ли е това и други такива въпроси са строго индивидуални. За косата, всико което не е М-ка не е спортно
А относно чувството и т.н. не забравай спорта какво е Сашо и защо всеки се бори да е на първо място
Щото ти така го изкара се едно спорта е само удоволстие и т.н. без доказване
"Меренето на пишки" е една от ключовите концепции на всеки един спорт...
Въпроса беше дали може да се извадят 380 коня от 3 литров турбо дизел и отговора е - ДА.
Има ли смисъл, спортно ли е това и други такива въпроси са строго индивидуални. За косата, всико което не е М-ка не е спортно



- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
GaD написа:Много техничен стана спора...
Въпроса беше дали може да се извадят 380 коня от 3 литров турбо дизел и отговора е - ДА.
Има ли смисъл, спортно ли е това и други такива въпроси са строго индивидуални. За косата, всико което не е М-ка не е спортноА относно чувството и т.н. не забравай спорта какво е Сашо и защо всеки се бори да е на първо място
Щото ти така го изкара се едно спорта е само удоволстие и т.н. без доказване
"Меренето на пишки" е една от ключовите концепции на всеки един спорт...
Не съм изкарал спорта само за удоволствие - изкарах спортните коли за пътищата за удоволствие... Както казах меренето на пишки и спорта са за специалните за това трасета, пътищата не са място за това, а за придвижване и приятно прекарване по време на пътуването


И не, пак не си ме разбрал... не всичко, което не е Мка не е спортно, но дизелите съвсем не са такива, камоли джипка с дизелов мотор или 5ца комби с такъв - динамични да, както казват BMW в рекламата си - мощни, бързи, чисти, икономични може би, но не и спортни, особено с автоматична кутия, с каквато трябва да бъде един дизел


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
Абсолютно никаква логика няма в това дизела да иска топъл въздух. Колкото по-топъл, толкова по-малко кислород има в единица обем -> мощността пада.
А и в спортна кола, никой няма да слага мотор, който да не бил натоварен, нали затова е спортна.
А пък турбо дизел си грее яко, заради турбинката и изобщо не е "студен" мотор. Някой ако не вярва, да се пробва да пипне моя. Или пък да разгледа някой каталог за радиатори - турбо дизеловите са два пъти по-дебели от бензиновите.
Пежото съм го виждал и на 150 градуса на маслото, но гледам да го държа около 90-100 с големи кулери.
А и в спортна кола, никой няма да слага мотор, който да не бил натоварен, нали затова е спортна.
А пък турбо дизел си грее яко, заради турбинката и изобщо не е "студен" мотор. Някой ако не вярва, да се пробва да пипне моя. Или пък да разгледа някой каталог за радиатори - турбо дизеловите са два пъти по-дебели от бензиновите.
Пежото съм го виждал и на 150 градуса на маслото, но гледам да го държа около 90-100 с големи кулери.
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
ifcho написа:Абсолютно никаква логика няма в това дизела да иска топъл въздух. Колкото по-топъл, толкова по-малко кислород има в единица обем -> мощността пада.
А и в спортна кола, никой няма да слага мотор, който да не бил натоварен, нали затова е спортна.
А пък турбо дизел си грее яко, заради турбинката и изобщо не е "студен" мотор. Някой ако не вярва, да се пробва да пипне моя. Или пък да разгледа някой каталог за радиатори - турбо дизеловите са два пъти по-дебели от бензиновите.
Пежото съм го виждал и на 150 градуса на маслото, но гледам да го държа около 90-100 с големи кулери.
така е защото всичките дизели които си карал (извини ме ако бъркам) са били в тези купета с цел икономия и затова са били максимално дребни и натоварени. сложи един бензин с такива коне в това купе и гледай дали няма да му трябва по-голям радиатор.
аз мога съвсем отговорно да ти заявя че един тди в10 мотор в туарега например няма затопляне през зимата... колкото и да го ръчкаш... а на магистралата със 140 за 45 минути едвам успя след 30 минути да си стигне работната температура...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
а на магистралата със 140 за 45 минути едвам успя след 30 минути да си стигне работната температура...
това ми се струва по-скоро технологичен недостатък

Изказването че кулера на турбо-дизел само прави лаг , няма да го коментирам

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
ifcho написа:Или пък да разгледа някой каталог за радиатори - турбо дизеловите са два пъти по-дебели от бензиновите.
Много уместен пример


alx написа:така е защото всичките дизели които си карал (извини ме ако бъркам) са били в тези купета с цел икономия и затова са били максимално дребни и натоварени. сложи един бензин с такива коне в това купе и гледай дали няма да му трябва по-голям радиатор.
Добре де, Адаш, от BMW например, толкова ли са глупави, че преохлаждат с големи радиатори всичките си дизели? Защо всеки радиатор на дизелова кола е по-голям от този на съизмеримия бензинов? Защо всички имат кулери на маслото и горивото, както и междинен охладител на въздуха между студената част на турбото и всмукателния колектор? Производителите по-глупави ли са от нас та ги слагат тия неща?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545
DrivinGGoD написа:ifcho написа:Или пък да разгледа някой каталог за радиатори - турбо дизеловите са два пъти по-дебели от бензиновите.
Много уместен примерНе се бях сетил - точно в десятката
alx написа:така е защото всичките дизели които си карал (извини ме ако бъркам) са били в тези купета с цел икономия и затова са били максимално дребни и натоварени. сложи един бензин с такива коне в това купе и гледай дали няма да му трябва по-голям радиатор.
Добре де, Адаш, от BMW например, толкова ли са глупави, че преохлаждат с големи радиатори всичките си дизели? Защо всеки радиатор на дизелова кола е по-голям от този на съизмеримия бензинов? Защо всички имат кулери на маслото и горивото, както и междинен охладител на въздуха между студената част на турбото и всмукателния колектор? Производителите по-глупави ли са от нас та ги слагат тия неща?
ми аз го казах какво мисля- всичките дизели (с изключение на в8, в10) са една идея по-малки от колкото трябва да бъдат за купетата дето движат... от там и се презапасяват че ако ги тормозиш много и почнат да греят да има мегдан. защото един дизел може да бъде тормозен (особено в ниските) повече от колкото един бензин в ниските (бензина просто няма да върви) докато дизела ще върви колкото може. и при това положение предполагам че ще грее страшно.. и затова радиаторите са по-големи.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани