От LCM A към LCM III ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от cls6666 » 13 Дек 2011, 21:26

хм не би трябвало да има разлика в размерите цъкни една снимка ако не те затруднява
бърз поглед в реал оем показва че модулите са еднакви на Е53 и Е39
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от vanioboy » 13 Дек 2011, 21:31

Утре ще щракна на Х5 какъв е,иначе подскажи и тоз новия дето си взех какви глезотийки потдържа за да знам заслужавали си да слагам него или :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от cls6666 » 13 Дек 2011, 21:38

Мисля че LCM IIIB има максимума екстри за Е39,дневни на различни проценти,изпрати ме до вкъщи,няма да имаш проблеми с стоповете с реотани и фейсовите фарове и е в пъти по здрав от предишните
ако не ти е проблем кажи какви пари са на л.с.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от vanioboy » 31 Дек 2011, 8:29

Понеже вземам без да гледам се оказа,че и сега си имам на тдс-а LCM3 та дали си заслужава минаването към 3B или 4B?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от bera » 01 Яну 2012, 20:32

LCM може ли да се програмира по някакъв начин да ти се светва халогена в посоката на завиване? Сега карам един Сеат 2010 и това е една от функциите ,които много ме кефят.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от cls6666 » 02 Яну 2012, 13:20

Предполагам че не,няма как модула да знае накъде завиваш,може би тези с дсц които имат сензора за положение на волана,но едва ли,може би Е60 я имат тая екстра Е -класата от тия години (2003)я има
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 15.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Мечтае да кара: BMW М5

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от bobixaka » 05 Юни 2015, 14:51

Здравейте, пичове,
поиграх си малко тия дни с моята кошарка и си сложих и аз LCM III, а преди бях с LCM II.
Не ми бачкат мигачите, не бачкат дългите и единия ми (ляв) стоп свети постоянно :)
Пробвах да си играя с прекодиране малко и направих следните действия:
1. Смених VIN-а (FGSTNR)
2. Врътнах километрите (Odometer) да съвпадат с тези на IKE-то (таблото).
3. Кодирах го да ползва ръчен режим за нивото на фаровете.
4. Смених го от Дизел на Бензин (щото беше от дизеларка модула).
Даже си поиграх малко с глезотийките, направих ринговете да мигат с мигачите :)
Ама само на аварийки бачка.
Уж всичко стана ОК, ама дедовия :)
Не мога да ги накарам тия дълги и мигачи да светнат.
И стопа не спря да свети отзад...
Някой знае ли как става номера и какво трябва да се прекодира за да тръгне тая гад мръсна?
38876

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е39

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от neron525 » 05 Юни 2015, 19:01

bobixaka написа:Здравейте, пичове,
поиграх си малко тия дни с моята кошарка и си сложих и аз LCM III, а преди бях с LCM II.
Не ми бачкат мигачите, не бачкат дългите и единия ми (ляв) стоп свети постоянно :)
Пробвах да си играя с прекодиране малко и направих следните действия:
1. Смених VIN-а (FGSTNR)
2. Врътнах километрите (Odometer) да съвпадат с тези на IKE-то (таблото).
3. Кодирах го да ползва ръчен режим за нивото на фаровете.
4. Смених го от Дизел на Бензин (щото беше от дизеларка модула).
Даже си поиграх малко с глезотийките, направих ринговете да мигат с мигачите :)
Ама само на аварийки бачка.
Уж всичко стана ОК, ама дедовия :)
Не мога да ги накарам тия дълги и мигачи да светнат.
И стопа не спря да свети отзад...
Някой знае ли как става номера и какво трябва да се прекодира за да тръгне тая гад мръсна?

Колега аз имах подобни проблеми и го смених защото си мислех че е развален ( и сега така мисла де) а преди това си работеше.
Нямаще
Отляво преден мигач ,халоген,дългия
Дясно заден мигач
Незнам ама предполагам че е прецакан нещо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 320ci `04

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от COUNTACH » 07 Юни 2015, 9:04

bobixaka написа:Някой знае ли как става номера и какво трябва да се прекодира за да тръгне тая гад мръсна?


Със NCS Expert става номера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от ares2 » 07 Юни 2015, 22:14

bobixaka написа:Здравейте, пичове,
поиграх си малко тия дни с моята кошарка и си сложих и аз LCM III, а преди бях с LCM II.
Не ми бачкат мигачите, не бачкат дългите и единия ми (ляв) стоп свети постоянно :)
Пробвах да си играя с прекодиране малко и направих следните действия:
1. Смених VIN-а (FGSTNR)
2. Врътнах километрите (Odometer) да съвпадат с тези на IKE-то (таблото).
3. Кодирах го да ползва ръчен режим за нивото на фаровете.
4. Смених го от Дизел на Бензин (щото беше от дизеларка модула).
Даже си поиграх малко с глезотийките, направих ринговете да мигат с мигачите :)
Ама само на аварийки бачка.
Уж всичко стана ОК, ама дедовия :)
Не мога да ги накарам тия дълги и мигачи да светнат.
И стопа не спря да свети отзад...
Някой знае ли как става номера и какво трябва да се прекодира за да тръгне тая гад мръсна?


колега според мен този модул е дефектирал щом свети постоянно този стоп.
до сега съм сменял много лайт модули и никога не са се държали така.. прекодирането не влияе особенно на поведенито му .. просто някои неща може да не са пуснати но не вярвам някои дакои да си е кодирал да му свети единия стоп..
ти на преди фейс кола ли го слагаш?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 15.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Мечтае да кара: BMW М5

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от bobixaka » 20 Юни 2015, 0:19

колега според мен този модул е дефектирал щом свети постоянно този стоп.
до сега съм сменял много лайт модули и никога не са се държали така.. прекодирането не влияе особенно на поведенито му .. просто някои неща може да не са пуснати но не вярвам някои дакои да си е кодирал да му свети единия стоп..
ти на преди фейс кола ли го слагаш?


Да, колега, на преди фейслифтова кола го слагам. Е39 1997г. с ЛЕД фейслифтосани стопове и Ксенонови фейслифтосани фарове :)
Разбрах, че трябва да се смени лостчето на мигачите за да тръгне.
Ама после като се почне.... не може само едно лостче да смениш, трябва всички лостчета, после лентовия кабел на волана, после преработка на волана...
Голям филм...
Иначе прекодирането е лесна работа, особено с BMW Scanner 1.4... направено е като за прости хора, само цъкаш и всичко се програмира само :)
38876

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: От LCM A към LCM III ?

Мнение от Ivo_Borisov » 21 Юни 2015, 13:00

bobixaka написа:
колега според мен този модул е дефектирал щом свети постоянно този стоп.
до сега съм сменял много лайт модули и никога не са се държали така.. прекодирането не влияе особенно на поведенито му .. просто някои неща може да не са пуснати но не вярвам някои дакои да си е кодирал да му свети единия стоп..
ти на преди фейс кола ли го слагаш?


Да, колега, на преди фейслифтова кола го слагам. Е39 1997г. с ЛЕД фейслифтосани стопове и Ксенонови фейслифтосани фарове :)
Разбрах, че трябва да се смени лостчето на мигачите за да тръгне.
Ама после като се почне.... не може само едно лостче да смениш, трябва всички лостчета, после лентовия кабел на волана, после преработка на волана...
Голям филм...
Иначе прекодирането е лесна работа, особено с BMW Scanner 1.4... направено е като за прости хора, само цъкаш и всичко се програмира само :)

Трябва да кодираш и модула към колата ти, не само тия неща които си описал. Тогава ще тръгне всичко.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook