Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 13 Дек 2011, 15:52

И аз това се опитвам да кажа, но не ми вярват :mhihi: Трябва да им покажеш какво се постига с обикновения 3-литров дизел :winky: :twisted: какво остава за TwinPower-a 8)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от GaD » 13 Дек 2011, 16:43

Сашо, знам, че си много против това да е дизелова М-ка, макар, че според мен ще е по-скоро с една идея по стегнато окачване, не мково....Тази кола и тази сила която има е суер достъпна..на момента...и да ти кажа с най-голям кеф ми си купил такава кола ако имам парите...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 13 Дек 2011, 16:51

Както казах и по-рано, безспорно такъв дизелов мотор ще е супер, аз също бих си купил семейна кола с такъв - дали ще е 550d или Х5 50d, няма значение. Сигурен съм, че ще върви супер и с новите 8-степенни автомати ще е идеална.

Идеята ми е, че това няма нищо общо с М и не трябва да има. Дори и да я направят да върви колкото М5цата и да завива колкото нея, усещането и емоцията никога няма да са същите, а М GmbH винаги са давали емоция и усещания от автомобилния спорт. В дизеловите коли това го няма и скоро поне няма и да го има ;)

Иначе съм много за силните дизелови мотори, куплирани с хубав автомат в приятен джип или семейно комби, но да не се бъркат при спортните коли :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от GaD » 13 Дек 2011, 17:03

За теб спортен автомобил, може да е този който вади коне на високи обороти с много звук и т.н. Но за други думата спортни е различна.

Мойта печка също ми носи емоция и усещане. Държи се добре в завойте и т.н. Да не е М-ка, но времената се менят, днешно време едно 330д ще прави е30 м3 на лудо на всякакъв терен и място (дори и на писта) а не е спортна кола...

И има още нещо дето много хора не усещат...мноо повече кеф ти дава една кола която се смята, че не върви или че е еди каква си и в същото време отупва доста други отколкото самото усещане вътре. Те за тва и големия успех на гт-р... Но това е мое виждане...Да не почваме пак бензин/дизел подобни спорове

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 13 Дек 2011, 17:58

Думата спортни има едно единствено значение и то идва от автомобилния спорт, а при BMW подразделението M GmbH черпи (или поне черпеше) вдъхновение от надпреварите, в които участва - така се е родило М1, след него М3 и т.н.

Спортен автомобил е този, който е максимално близо до състезателния, но така пригоден, че да се ползва по пътищата, с необходимите за това неща. Идеята е да е бърз, приятен за управление, със страхотен звук и носещ духа на състезанията, но в безопасна среда.

За момента процента дизелови автомобили замесени в автомобилния спорт е пренебрежимо малък, а от там и идеята, че дизелов автомобил все още не може да достигне спортните постижения на бензиновите такива.

Та, в днешно време колкото и по-бързо от Е30 М3 да е едно 330d, колкото и повече да завива (което не е е баш така заради теглото на днешните автомобили) то никога няма да доставя удоволствието, което дава което и да е поколение М3. Същото се отнася и за 5-та серия.

Това, че една кола "която се смята, че не върви или че е еди каква си и в същото време отупва доста други" не е удоволствие, а мерене на пишки. А това се прави по пистите и по състезанията. Не това е идеята на уличните спортни автомобили. Те трябва да доставят удоволствие при придвижване от точка А до точка Б, да са специални за собственика и шофьора си, и няколко десети на 400м или няколко секудни във времето за обиколка не играят никаква роля ;) Ако ще си правя кефа всеки път ще предпочета Е36 М3 пред E90 330d, E46 M3 пред 335d, ако и Е90ките да са направени да са 11сек на 400м или 55 сек на Калояново :winky: Никой, който кара за удоволствие не гледа цифровото изражение на ускорението или завиването, търси усещането. Останалите не карат заради карането, а за да се докажат на някого или на себе си :roll: За това е и "големия успех на GTR-а" и на наточените дизели в днешно време.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от Emooo » 13 Дек 2011, 18:08

Мисля че прекалено много време прекарваш на пистата. Няма спор че М3 е по-спортно от 335д. Но аз се аргументирах срещу глупавото изказване, че дизелите нямало нужда да бъдат над 200 коня. М3 може да е по-спортно от дизел но това не значи че дизела не е спортен. Аз не мога да си позволя М3 но мога да си позволя 335д или 535д. Така че голям смисъл има от големите дизели. Радвам се на 550д защото ако дойде на прилична цена ще мога да си го позволя но никога не бих си купил М3 или М5. Това не е кола която може да е ежедневна нито пък мога да я подържам. Така че дано това отговаря на въпроса ви защо трябват мощни дизели - ЗАЩОТО МОЖЕМ ДА СИ ГИ КУПИМ!!! На 99% от хората им е през оная работа че М3 се държи на писта по-добре от дизел. 99% от хората карат на магистрала тези дизели. Интересува ги как ускоряват и каква е макс. скорост и разход. Интересува ме да мога да изпреваря макс. бързо, а и това 550д отзад е за престиж. Съгласен съм с едно - не трябва да има означение М този дизел.
Tool - Fear Inoculum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от acho.rs » 13 Дек 2011, 18:22

Emooo написа:Мисля че прекалено много време прекарваш на пистата. Няма спор че М3 е по-спортно от 335д. Но аз се аргументирах срещу глупавото изказване, че дизелите нямало нужда да бъдат над 200 коня. М3 може да е по-спортно от дизел но това не значи че дизела не е спортен. Аз не мога да си позволя М3 но мога да си позволя 335д или 535д. Така че голям смисъл има от големите дизели. Радвам се на 550д защото ако дойде на прилична цена ще мога да си го позволя но никога не бих си купил М3 или М5. Това не е кола която може да е ежедневна и в същото време спортна нито пък мога да я подържам. Така че дано това отговаря на въпроса ви защо трябват мощни дизели - ЗАЩОТО МОЖЕМ ДА СИ ГИ КУПИМ!!!. На 99% от хората им е през оная работа че М3 се държи на писта по-добре от дизел. 99% от хората карат на магистрала тези дизели. Интересува ги как ускоряват и каква е макс. скорост и разход. Интересува ме да мога да изпреваря макс. бързо, а и това 550д отзад е за престиж. Съгласен съм с едно - не трябва да има означение М този дизел.

Би ли се аргументирал кое е евитното на дизела ? Първоначалната цена ? Ок - ще дава 3-4 литра по-нисък разход от 4,4 би-турбо , като за сметка на това ще е 60ина кс по-слабо(4,4 вече си е почти 450коня) но на същата цена .
След това - масовите клинетите на БМВ си купуват нов автомобил , плащат му лизинг с оскъпяване минимум 20% , след 3 до 4 години продавата колата със загуба на стойност между 50 и 60% . През това време са дали 15%-20%(3-4 години) от цената на автомобила за каско , данъка няма да го борим .
Всичко това го смятат някой хора и при тази схема - ново на лизинг , продажба след 3-4 години , разхода ти за гориво е 10 до 15 от паричния разход на километър .
Те за това казвам , че няма смисъл да се търси икономия от 400кс мотор . За това и Ве12 ТДИ беше провал , който повече няма да повторят .
За това и мощните дизели на БМВ са 6 цилиндрови 3 литра а не Ве8маци - защото се гони икономия .

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от alx » 13 Дек 2011, 18:26

това е защото света не успя да кара р8 тди...

ако беше вкусил от това удоволствие- мисля, че възприятието за "дизел" и "спорт" в едно изречение щеше да е съвсем друго...

големия дизел с планината от въртящ момент в малката кола си е направо непристойно изсипано на обществено място сексуално предложение... :ok:
алекс
трабант 601с
разни други возила

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 13 Дек 2011, 18:29

Както казах малко по-горе има някой единични изключения от правилото, но това не го променя... поне за сега ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от K_Ilkov » 13 Дек 2011, 18:31

света така или иначе нямаше да вкуси от Р8тди
щото щяха да са малцина можещите да си го позволят

съвременните дизели + автомат са перфектния ежедневен автомобил
но никога няма да носят спортен дух и удоволствие колкото бензина

да мешате М серийте с дизели пък е направо обидно :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от acho.rs » 13 Дек 2011, 18:32

И друг път сме го чували . Тея от ВАГ не са чак такива тъпири да пуснат сериино Р8 с половин тон двигател . Все пак и маркетингови проучвания се правят .
Те в А8 и Файтона не го пускат дизела , в Р8 щели ...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 13 Дек 2011, 18:33

Emooo написа:...
М3 може да е по-спортно от дизел но това не значи че дизела не е спортен
...
На 99% от хората им е през оная работа че М3 се държи на писта по-добре от дизел. 99% от хората карат на магистрала тези дизели. Интересува ги как ускоряват и каква е макс. скорост и разход. Интересува ме да мога да изпреваря макс. бързо, а и това 550д отзад е за престиж. Съгласен съм с едно - не трябва да има означение М този дизел.


Точно това имах предвид по-горе... Даването на газ и бързото каране нямат нищо общо със спорта от където произхождат спортните коли ;) Трябва да се прави разлика... Иначе си напълно прав за приложението и смисъла на силните дизелови коли, но това не ги прави спортни, нито пък достойни за М на багажника :nono:

K_Ilkov написа:света така или иначе нямаше да вкуси от Р8тди
щото щяха да са малцина можещите да си го позволят

съвременните дизели + автомат са перфектния ежедневен автомобил
но никога няма да носят спортен дух и удоволствие колкото бензина

да мешате М серийте с дизели пък е направо обидно :mhihi:


:yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от alx » 13 Дек 2011, 18:38

внимавай- щото на писта дизела е изключително опасен- прощаващ грешки, лесен за охлаждане така че да може да следваш този пред тебе много близо.. да не говориме че ако е по-дълго състезанието дизела спира по-рядко да зарежда... забравихте вие как тди аудитата биеха всичко наред докато не почнаха да ги наказват по правилник...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от acho.rs » 13 Дек 2011, 18:44

Вече почти всички спортисти минаха на принудително пълнен с турбо-компресори от последно поколение с огромно плато на тягата . Така че това предимство на дизела отпада .

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Слух: BMW X6 M50d 0-шестдесет и две mph за 4.9 секунди и 545

Мнение от DrivinGGoD » 13 Дек 2011, 18:49

alx написа:внимавай- щото на писта дизела е изключително опасен- прощаващ грешки, лесен за охлаждане така че да може да следваш този пред тебе много близо.. да не говориме че ако е по-дълго състезанието дизела спира по-рядко да зарежда... забравихте вие как тди аудитата биеха всичко наред докато не почнаха да ги наказват по правилник...


Прощаващ грешки? Сравнено с какво? Атмосферен бензинов мотор? Или турбо бензинов? Нещо не ми се връзва... Прощаването идва основно от геометрия на ходовата част :dunno: а като говорим за прощаване дизеловите двигатели с този малък диапазон от обороти далеч не са най-прощаващото нещо, особено куплирани с ръчна кутия ;) Докато един атмосферен бензинов и да му изпуснеш 500 оборота нагоре или надолу около ефективните все си е ок 8)

А и как така по-лесно се охлажда? Пак сравнено с какво?

Иначе аз си спомням и BMWтата с дизелови 320ки как биха тук таме... И в Le Mans там разни Авдита и Пежа вървяха... И във WTCC Seat–ите и те бяха бързички... ама отново изключения от правилото... А пък и в тези случаи ТУРБО дизели се сравняват с атмосферни бензини ;) как да не ги порежат... аз съм съгласен да се сравняват еднакви неща... а не гарга с жираф... като ще се сравняват по нещо то да е еднакво... има си коефициенти, има си принципи :winky:
Последна промяна DrivinGGoD на 13 Дек 2011, 18:51, променена общо 2 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook