Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от Rundev » 08 Дек 2011, 9:28

.......пазя,грижа се,сменя се все с ново и марково и все.... :) колеги пак интересен проблем ми дойде на главата.Когато е студена колата при форсиране на място няма проблем,като тръгна да потеглям лекичко/започна да отпускам съединителя от към централните въздуховоди започва да се чува "ТУУУуууууу.." и затихва с донатискането на педала на газта и така на втора,трета.... :roll: На място го прави само ако съм натиснал съединителя и по слабо.Явно когато вземе да си тегли купето се натоварва нещо и повече "тутка" Точно от средата на таблото се чува,не от към скоростния лост,а от средата където са въздуховодите,някой да има идея.Изключвам факта да е нещо свързано със съединителя,защото е чисто нов,пълен комплект.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от jbankov » 08 Дек 2011, 9:49

Това,че ти е чисто нов съединителя не е гаранция пак...зависи и от монтажа му как ще е ...има писано по този въпрос.
Аз лично не мога да си представя какво е това "туууу"...можеш ли да направиш едно клипче,мисля че и за колегите ще е по лесно да помогнат :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от Gqbriel » 08 Дек 2011, 10:24

Rundev написа:.......пазя,грижа се,сменя се все с ново и марково и все.... :) колеги пак интересен проблем ми дойде на главата.Когато е студена колата при форсиране на място няма проблем,като тръгна да потеглям лекичко/започна да отпускам съединителя от към централните въздуховоди започва да се чува "ТУУУуууууу.." и затихва с донатискането на педала на газта и така на втора,трета.... :roll: На място го прави само ако съм натиснал съединителя и по слабо.Явно когато вземе да си тегли купето се натоварва нещо и повече "тутка" Точно от средата на таблото се чува,не от към скоростния лост,а от средата където са въздуховодите,някой да има идея.Изключвам факта да е нещо свързано със съединителя,защото е чисто нов,пълен комплект.


А случайно ,да спира това нещо - когато колата е загряла в смисъл е топла и двигател и купе ?На венитлатор ми прилича...тва "тууу" ме разби,аз знам че не мога да обяснявам ама :mhihi:
едно видео наистина ще помогне си мисля :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от b_velev » 08 Дек 2011, 10:37

При мен такива звуци издава вентилатора на парното, когато е студено. Мисля, че е на някакви пластмасови лагери и за това така се получава. Пробвай, ако го спреш дали звука изчезва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от Rundev » 08 Дек 2011, 13:16

Не е вентилатор,колеги на спрян климатроник пак го прави.Клип ако направя трябва умишлено да усилвам звука с няква програма,защото едва ли ще го хване добре апарата.Като позагрее колата притъпява и почти изчезва.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от jbankov » 08 Дек 2011, 13:18

Сигурен ,че звука идва от към купето и не е някаъде в двигателния отсек :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от Rundev » 08 Дек 2011, 23:31

jbankov написа:Сигурен ,че звука идва от към купето и не е някаъде в двигателния отсек :dunno:


Поне така мисля...... :roll: Днес стоя колата 6-7 часа на студа,качих нашия механик както беше незагряла и неиздаде стандартните си звуци.След 2-3 часа си трагнахме от работа и пак тут-тут. :conf:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от IKN » 09 Дек 2011, 0:20

Rundev написа: На място го прави само ако съм натиснал съединителя и по слабо.Явно когато вземе да си тегли купето се натоварва нещо и повече "тутка" Точно от средата на таблото се чува,не от към скоростния лост,а от средата където са въздуховодите,някой да има идея.Изключвам факта да е нещо свързано със съединителя,защото е чисто нов,пълен комплект.

Колега дано не съм прав ,но по описанието което даваш нищо чудно проблема да идва точно от
съединителя ,нищо че е чисто нов . Кутията и респективно съединителя се падат точно под центъра
на таблото . Все пак е добре да я видиш на подемник или канал ,за по точна диагностика откъде е
източника на тфа "тууууу"
b_velev написа:При мен такива звуци издава вентилатора на парното, когато е студено. Мисля, че е на някакви пластмасови лагери и за това така се получава. Пробвай, ако го спреш дали звука изчезва.

Не са пластмасови лагерите на вентилатора за купето колега , от някаква сплав на цветни метали са тези
втулки . При мен се появи преди време периодично прескърцване от вентилатора на ниски обороти .
С дълъг шприц от спринцовка ,парче шлаух и игла ,капнах по 2-3 капки масло от казанчето за хидравликата
на оста и втулките на вентилатора и вече няколко месеца няма никакво скърцане от там . Знам че помага
временно , но все пак вече доста време всичко е О.К.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от jbankov » 09 Дек 2011, 10:59

Rundev написа:
jbankov написа:Сигурен ,че звука идва от към купето и не е някаъде в двигателния отсек :dunno:


Поне така мисля...... :roll: Днес стоя колата 6-7 часа на студа,качих нашия механик както беше незагряла и неиздаде стандартните си звуци.След 2-3 часа си трагнахме от работа и пак тут-тут. :conf:

Принципно така се получава - като я закараш на майстор и не си прави мизериите :banghead:
Иначе виж това,което и аз си мислех,но и колегата IKN ти каза, качи я на канал и прегледай отдолу , че мен си ме съмняват тия съединители...дано не ми се случва да сменям
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d по две
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от jboss » 09 Дек 2011, 14:47

Съединителя 100% не е сложен като хорат,на скоро един познат го изяде така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от b_velev » 09 Дек 2011, 16:58

IKN написа:
Rundev написа:
С дълъг шприц от спринцовка ,парче шлаух и игла ,капнах по 2-3 капки масло от казанчето за хидравликата
на оста и втулките на вентилатора и вече няколко месеца няма никакво скърцане от там . Знам че помага
временно , но все пак вече доста време всичко е О.К.



Това без да сваляш моторчето, ли успя да го направиш?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от IKN » 09 Дек 2011, 23:53

b_velev написа:

Това без да сваляш моторчето, ли успя да го направиш?

Моторчето не съм го свалял . :D
Свалих тавата на салонния филтър , след това пластмасовата преграда на моторчето
зад двигателя и през отворите на клапите с помоща на фенерче и импровизиран малък
шприц внимателно през лопатките на перките се опира иглата на спринцовката до самата
втулка и се нанася капка масло . После на ръка се завъртат напред-назад перките няколко
пъти и пак внимателно със шприца 1-2 капки . Така и от двете страни на моторчето на втулките
на двете перки . Цялата процедура ми отне към 15 - 20 мин.
П.П. Клапите за рециркулация трябва да са положение "отворено" за да има достъп до турбинките
на моторчето. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от Rundev » 10 Дек 2011, 20:30

jboss написа:Съединителя 100% не е сложен като хорат,на скоро един познат го изяде така.


Миналата година е слаган.Цяло лято нищо не е правил......ако е той де. :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d по две
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от jboss » 11 Дек 2011, 15:25

Явно не е тогава,при него беше нов и така и не се разбра дефектен ли е или майстора беше виновен.Според мен второто,но и при него даваше заето :kuku: ту-ту като при теб.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Пак интересен проблем,"ту-ту" проблем

Мнение от Rundev » 21 Дек 2011, 12:11

Вдигахме я,оглеждахме я,дърпахме я,тествахме я,неможахме да разберем от къде идва.Споменаха че може да е аксиалния лагер,когато е стояла колата на студено смазката да му се спича и да вие защото е по малко...... :confused:
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook