Проблем при палене 330 Д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- naiden6969
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.09.2011
- Пол: Мъж
Проблем при палене 330 Д
Колеги,имам голям проблем.Колата си вървеше нормално,спирам за две минути и до там,няма палене.Стартера си върти ,но не пали.По време на въртене ми светват 3 лампи на таблото 1-АБС 2-червена удивителна 3-DSC.Колата е 330 Д 184 кс. автоматик.2001г.Благодаря ви предварително.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Проблем при палене 330 Д
Интересно.... без диагностика трудно можем да ти кажем точната причина.. може от мн неща да са.... може и най-баналното да е - акумулатор 

- naiden6969
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.09.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене 330 Д
Ще скъса стартера от въртене ,отпада 
4704 pre-supply pressure below min.value for engine start
2550 rail pressure build up
Това са двете грешки които ми дава.

4704 pre-supply pressure below min.value for engine start
2550 rail pressure build up
Това са двете грешки които ми дава.
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Проблем при палене 330 Д
я вземи и пробвай да си затегнеш клемите на акумулатора...не се бъзикам 


- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблем при палене 330 Д
Много ме съмнява клемите да не са затегнати.
- wishbone
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 16.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d Touring
- Мечтае да кара: i8
Re: Проблем при палене 330 Д
naiden6969 написа:Колеги,имам голям проблем.Колата си вървеше нормално,спирам за две минути и до там,няма палене.Стартера си върти ,но не пали.По време на въртене ми светват 3 лампи на таблото 1-АБС 2-червена удивителна 3-DSC.Колата е 330 Д 184 кс. автоматик.2001г.Благодаря ви предварително.
Колега, като дадеш контакт чуваш ли да жужи подкачващата помпа за гориво (тази под седалката). Съвсем наскоро имах такъв проблем и се оказа някакъв датчик свързан с въпросната помпа. Смених го (след репатриране и диагностика на колата) и сега си пали от раз.
- e 46 maniq
- royal jester
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Севлиево/Тиквенбург
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 на дизел
- Мечтае да кара: X5 (E70) M 4.4 (555Hp)
- Детайли за колата: " Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "
Re: Проблем при палене 330 Д
wishbone написа:naiden6969 написа:Колеги,имам голям проблем.Колата си вървеше нормално,спирам за две минути и до там,няма палене.Стартера си върти ,но не пали.По време на въртене ми светват 3 лампи на таблото 1-АБС 2-червена удивителна 3-DSC.Колата е 330 Д 184 кс. автоматик.2001г.Благодаря ви предварително.
Колега, като дадеш контакт чуваш ли да жужи подкачващата помпа за гориво (тази под седалката). Съвсем наскоро имах такъв проблем и се оказа някакъв датчик свързан с въпросната помпа. Смених го (след репатриране и диагностика на колата) и сега си пали от раз.
датчик на подкачващата помпа за гориво (тази под седалката)




но наистина една хубава диагностика и си ти.

!!! ВНИМАНИЕ !!! 
Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!

Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем при палене 330 Д
Датчик/клапан на рейла, колега. 
Доста често срещан проблем при Е46/Е39 комън рейл.

Доста често срещан проблем при Е46/Е39 комън рейл.
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Проблем при палене 330 Д
При мен проблема беше същия сутрин пали,а като загрее стартера върти като скъсан обаче палене няма проблема беше Акумулатор при мен
аз сложих 100ah EN 950A за всеки случай 


- naiden6969
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.09.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене 330 Д
Колеги,оказа се че не отива гориво до горивния филтър.Проверих релето под жабката и работи.Може ли да е помпа за налягане на нафтата и къде се намира тя.Благодаря предварително.
- wishbone
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 16.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d Touring
- Мечтае да кара: i8
Re: Проблем при палене 330 Д
naiden6969 написа:Колеги,оказа се че не отива гориво до горивния филтър.Проверих релето под жабката и работи.Може ли да е помпа за налягане на нафтата и къде се намира тя.Благодаря предварително.
Колега, виж ми мнението по-горе. Има една подкачваща помпа под шофьорската седалка. Когато дадеш на контакт се чува едно жужене. Ако сега не го чуваш, вероятно има проблем в нея или някой датчик, свързан с горивната система.
- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: Проблем при палене 330 Д
Не е задължително , може и да е помпата в резервоара . 

- naiden6969
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.09.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене 330 Д
Благодаря на всички се включиха и споделиха опит.Колата е на майстор и като я оправят ще споделя какъв ми е бил проблема 

- naiden6969
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.09.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене 330 Д
Здравейте отново,относно проблема ми с паленето,след смяна на релето на помпата за високото налягане,която е се намира под скоростния лост отдолу на колата приблизително.това беше първия ми проблем след което колата запали.това беше добре,но помпата работеше малко тежко и реших да я сменя.и това беше лесно,купуваш сменяш и всичко трябва да е ок,но познатите,колата пак не пали ужас.след още ден на тестове и акъли най накрая проблема беше открит.запушен маркуч от помпата за високо налягане до филтъра в двигателния отсек.не зная как е станало,но това се оказа проблема ми за да ми отиде помпата и после да имам главоболия след поставяне на чисто новата.надявам се да е от полза на някои колеги.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]