Проблем при палене 330 Д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.09.2011
Пол: Мъж

Проблем при палене 330 Д

Мнение от naiden6969 » 06 Дек 2011, 23:29

Колеги,имам голям проблем.Колата си вървеше нормално,спирам за две минути и до там,няма палене.Стартера си върти ,но не пали.По време на въртене ми светват 3 лампи на таблото 1-АБС 2-червена удивителна 3-DSC.Колата е 330 Д 184 кс. автоматик.2001г.Благодаря ви предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от xerial » 06 Дек 2011, 23:47

Интересно.... без диагностика трудно можем да ти кажем точната причина.. може от мн неща да са.... може и най-баналното да е - акумулатор :yes:
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.09.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от naiden6969 » 06 Дек 2011, 23:58

Ще скъса стартера от въртене ,отпада :)

4704 pre-supply pressure below min.value for engine start
2550 rail pressure build up
Това са двете грешки които ми дава.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от jbankov » 07 Дек 2011, 11:42

я вземи и пробвай да си затегнеш клемите на акумулатора...не се бъзикам :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от mitaka7 » 07 Дек 2011, 12:34

Много ме съмнява клемите да не са затегнати.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 16.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E46 330d Touring
Мечтае да кара: i8

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от wishbone » 07 Дек 2011, 12:41

naiden6969 написа:Колеги,имам голям проблем.Колата си вървеше нормално,спирам за две минути и до там,няма палене.Стартера си върти ,но не пали.По време на въртене ми светват 3 лампи на таблото 1-АБС 2-червена удивителна 3-DSC.Колата е 330 Д 184 кс. автоматик.2001г.Благодаря ви предварително.


Колега, като дадеш контакт чуваш ли да жужи подкачващата помпа за гориво (тази под седалката). Съвсем наскоро имах такъв проблем и се оказа някакъв датчик свързан с въпросната помпа. Смених го (след репатриране и диагностика на колата) и сега си пали от раз.

royal jester
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 20.04.2010
Местоположение: Севлиево/Тиквенбург
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 на дизел
Мечтае да кара: X5 (E70) M 4.4 (555Hp)
Детайли за колата: " Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от e 46 maniq » 07 Дек 2011, 13:08

wishbone написа:
naiden6969 написа:Колеги,имам голям проблем.Колата си вървеше нормално,спирам за две минути и до там,няма палене.Стартера си върти ,но не пали.По време на въртене ми светват 3 лампи на таблото 1-АБС 2-червена удивителна 3-DSC.Колата е 330 Д 184 кс. автоматик.2001г.Благодаря ви предварително.


Колега, като дадеш контакт чуваш ли да жужи подкачващата помпа за гориво (тази под седалката). Съвсем наскоро имах такъв проблем и се оказа някакъв датчик свързан с въпросната помпа. Смених го (след репатриране и диагностика на колата) и сега си пали от раз.


датчик на подкачващата помпа за гориво (тази под седалката) :paranoid: на 320-ката 136 коня,мисля че нямам такова нещо :dunno: .Принципно може да е от тая помпа аз лично моята съм я сменял 2-пъти за 1г и половина :banghead: .сега съм с VDO пък да видим до кога :bang:.Но колата е и 20-ка m47.

но наистина една хубава диагностика и си ти. :yes:
!!! ВНИМАНИЕ !!! Изображение

Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от Dimitroff » 07 Дек 2011, 20:49

Датчик/клапан на рейла, колега. :confused:

Доста често срещан проблем при Е46/Е39 комън рейл.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от svetlioxxx » 08 Дек 2011, 10:15

При мен проблема беше същия сутрин пали,а като загрее стартера върти като скъсан обаче палене няма проблема беше Акумулатор при мен :yes: аз сложих 100ah EN 950A за всеки случай :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.09.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от naiden6969 » 10 Дек 2011, 20:36

Колеги,оказа се че не отива гориво до горивния филтър.Проверих релето под жабката и работи.Може ли да е помпа за налягане на нафтата и къде се намира тя.Благодаря предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 16.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E46 330d Touring
Мечтае да кара: i8

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от wishbone » 11 Дек 2011, 18:03

naiden6969 написа:Колеги,оказа се че не отива гориво до горивния филтър.Проверих релето под жабката и работи.Може ли да е помпа за налягане на нафтата и къде се намира тя.Благодаря предварително.

Колега, виж ми мнението по-горе. Има една подкачваща помпа под шофьорската седалка. Когато дадеш на контакт се чува едно жужене. Ако сега не го чуваш, вероятно има проблем в нея или някой датчик, свързан с горивната система.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E 60 - 218 ка
Мечтае да кара: V 10 5.0

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от madrus » 11 Дек 2011, 20:44

Не е задължително , може и да е помпата в резервоара . :conf:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.09.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от naiden6969 » 15 Дек 2011, 0:12

Благодаря на всички се включиха и споделиха опит.Колата е на майстор и като я оправят ще споделя какъв ми е бил проблема :)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.09.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем при палене 330 Д

Мнение от naiden6969 » 22 Дек 2011, 22:22

Здравейте отново,относно проблема ми с паленето,след смяна на релето на помпата за високото налягане,която е се намира под скоростния лост отдолу на колата приблизително.това беше първия ми проблем след което колата запали.това беше добре,но помпата работеше малко тежко и реших да я сменя.и това беше лесно,купуваш сменяш и всичко трябва да е ок,но познатите,колата пак не пали ужас.след още ден на тестове и акъли най накрая проблема беше открит.запушен маркуч от помпата за високо налягане до филтъра в двигателния отсек.не зная как е станало,но това се оказа проблема ми за да ми отиде помпата и после да имам главоболия след поставяне на чисто новата.надявам се да е от полза на някои колеги.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook