55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 25.10.2007
Пол: Мъж
Кара: F10 530d
Мечтае да кара: M4

55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от diskoinferno » 06 Дек 2011, 15:01

Колеги сложих 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото.
Какво да правя как се премахват грешките.
На късите съм с 55W D2S а на дългите 35w H7.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 27.05.2011
Местоположение: Asenovgrad
Пол: Мъж
Кара: 328ci e46
Мечтае да кара: X5

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от relogin » 06 Дек 2011, 15:28

Единия вариант е с кабел да се премахнат да не ти ги показва на борда,другият е друг ксенон който си има да не показва грешката явно твоя не елиминира грешката от борда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от Gqbriel » 06 Дек 2011, 16:13

diskoinferno написа:Колеги сложих 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото.
Какво да правя как се премахват грешките.
На късите съм с 55W D2S а на дългите 35w H7.



- залъгалки - 10лв парчето има и обяви по форума
- софтуерно - маха се чека

Те тва е :yes: по върпоса с грешката - аз те съветвам със залъгалки и да си работи check-a

става с DIS :yes:

relogin написа:Единия вариант е с кабел да се премахнат да не ти ги показва на борда,другият е друг ксенон който си има да не показва грешката явно твоя не елиминира грешката от борда.


Да де,само че на фейслифт (ако е ) 90% светва :yes: ...или трябва да е ретрофит - измислен за целта ,който няма да е евтин особено :mhihi: по-горе му написах вариантите :mrgreen:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 25.10.2007
Пол: Мъж
Кара: F10 530d
Мечтае да кара: M4

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от diskoinferno » 06 Дек 2011, 17:07

ОК но къде да намеря такива залъгалки по 10 лева и колко такива трябва да взема 4-ри ли за всеки фар по една.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от Gqbriel » 06 Дек 2011, 17:26

diskoinferno написа:ОК но къде да намеря такива залъгалки по 10 лева и колко такива трябва да взема 4-ри ли за всеки фар по една.


Л.С :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от slitter » 06 Дек 2011, 18:12

Ама според мен чека в момента ти свети, заради 35 ватовия ксенон на дългата светлина! За всяка светлина отпред и отзад има чек контрол. В случая според мен е необходимо да си вземеш залъгалки само за двете дълги светлини, които са на 35 вата!

П.с. тва е ужасно, което си направил! Наяправо можеш да окьоравееш някой с дългата с ксенон! Не случайно Би-ксенона е с електромагнитен клапан вътре в късия! Мислете малко и за останалите... може да бъде всеки един от нас срещу тебе, пред тебе и т.н. :OT:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 5.05.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 318i m43
Мечтае да кара: X6 --- ----

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от StelllsKi » 07 Дек 2011, 0:10

slitter написа:Ама според мен чека в момента ти свети, заради 35 ватовия ксенон на дългата светлина! За всяка светлина отпред и отзад има чек контрол. В случая според мен е необходимо да си вземеш залъгалки само за двете дълги светлини, които са на 35 вата!

П.с. тва е ужасно, което си направил! Наяправо можеш да окьоравееш някой с дългата с ксенон! Не случайно Би-ксенона е с електромагнитен клапан вътре в късия! Мислете малко и за останалите... може да бъде всеки един от нас срещу тебе, пред тебе и т.н. :OT:


Точно от дългите свети!
към автора:Слагаш си залъгалки имаше едни с червен цвят на кутийките те уж били най добрите но каквито и да сложиш пак ще си решиш проблема
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М57
Мечтае да кара: E31

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от BlackManz » 07 Дек 2011, 3:23

може да направиш залъгалките и сам ако имаш желание ето как :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от oci » 07 Дек 2011, 21:31

Единия вариант е да се изключи чека вместо допълнителни залъгалки, а другия е да се активира оригиналния ксенон и да се пусне само ръчното регулиране на фаровете за да не се забият долу ниско като се активира ксенона.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от dido0o``` » 08 Дек 2011, 1:14

oci написа:Единия вариант е да се изключи чека вместо допълнителни залъгалки, а другия е да се активира оригиналния ксенон и да се пусне само ръчното регулиране на фаровете за да не се забият долу ниско като се активира ксенона.

Оригиналния ксенон не е ли само за късите? Все пак колегата е писал, че има ксенон 35в и на дългите. Т.е. и след ретрофит кодировката няма ли пак да му светне чека?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от slitter » 08 Дек 2011, 1:41

dido0o``` написа:
oci написа:Единия вариант е да се изключи чека вместо допълнителни залъгалки, а другия е да се активира оригиналния ксенон и да се пусне само ръчното регулиране на фаровете за да не се забият долу ниско като се активира ксенона.

Оригиналния ксенон не е ли само за късите? Все пак колегата е писал, че има ксенон 35в и на дългите. Т.е. и след ретрофит кодировката няма ли пак да му светне чека?

:yes: Ще му светне пак! Оци, сложил е 35 ватовия на дългата и чека ще го хване от нея, ако ги размени - твоят вариант действа!!! Въпросът е що му е тоя ксенон на дългата???!!! Колега, що не си вземеш една би-ксенонова лупа да си я вградиш и да си стане както трябва! Ето ти материал за мислене viewtopic.php?f=34&t=168975&hilit=%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%BE+%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B5 Чети послените страници!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: 55w ксенон и пак отчита грешка за изгоряли крушки на таблото

Мнение от oci » 08 Дек 2011, 16:33

slitter написа:
dido0o``` написа:
oci написа:Единия вариант е да се изключи чека вместо допълнителни залъгалки, а другия е да се активира оригиналния ксенон и да се пусне само ръчното регулиране на фаровете за да не се забият долу ниско като се активира ксенона.

Оригиналния ксенон не е ли само за късите? Все пак колегата е писал, че има ксенон 35в и на дългите. Т.е. и след ретрофит кодировката няма ли пак да му светне чека?

:yes: Ще му светне пак! Оци, сложил е 35 ватовия на дългата и чека ще го хване от нея, ако ги размени - твоят вариант действа!!! Въпросът е що му е тоя ксенон на дългата???!!! Колега, що не си вземеш една би-ксенонова лупа да си я вградиш и да си стане както трябва! Ето ти материал за мислене viewtopic.php?f=34&t=168975&hilit=%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%BE+%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B5 Чети послените страници!!!

Точно това имах предвид и аз Жоре ама не съм съобразил, че е сложил 35 на дългите, а на късите 55.
Тогава остава варианта да се изключи чека и всичко ще е тип топ.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook