Пукане при завиване

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Пукане при завиване

Мнение от da6ip » 22 Ное 2011, 15:14

bordo_77 написа:
da6ip написа::yes: ако пак се разхлопа, значи вече е заминала и резбата на чарк 2.

между другото и аз мислех че вината за разбиването на резбата е в майсторите, но се оказа че не е съвсем така. Чарк 2 идва от завода без резба, и при първоначалното завиване на болтовете тя се нарязва. Т.е. материалът е мек и е относително нормално след голям брой раз-и-завивания да се разбие. :yes:

Вече ще знам :yes: . Не знам само каква функция има тази разпънка.

Като всяка друга разпънка, фабрична или афтър-маркет: стабилизира шасито да не се усуква, както каза Емо, и най-вече в завой: особено при спортни или тунинговани коли по този начин се елиминират поддавания и вибрации, които биха пречили на окачването да си върши работата. Също стабилизира ботушите да не се събират от амортизация и старост с времето (на Е30-ките масово се събират с възрастта), и да не се променя геометрията на окачването, оттам функцията му и износването на гумите. Мое мнение е и че по нашите дупки материалът на каросерията е под огромен стрес, поради което имам допълнителна права афтърмаркет разпънка и според мен сега шасито отпред се усеща по-солидно и здраво при дупки и неравности.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 17.09.2005
Местоположение: София
Кара: турбото да му се завива свят....

Re: Пукане при завиване

Мнение от vesko4114 » 01 Дек 2011, 19:02

Не е лошо да се проверяват и тампоните на на Макферсон-а, който стои под ботуша. Чарк номер 1: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
Разбиват се лагерите вътре, а от "хубавите ни пътища" тампона се сплесква поне с 4-5мм. Съжалявам, че не съм направил снимки, за да видите разликата между нов и свален от кола. Трудно се диагностицира дали е разбит или не, но доста се променя возията и управлението на колата, когато се сменят. Бройката е около 40-50лв. Лемфьордер, Боге и т.н. и около 80лв за Оригинални БМВ. За труд ще Ви вземат повечко, но се сваля цялото окачване отпред.
Дано да съм бил полезен.

Поздрави на всички
...............................

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 26.09.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XD

Re: Пукане при завиване

Мнение от bordo_77 » 01 Дек 2011, 19:55

amort.png
vesko4114 написа:Не е лошо да се проверяват и тампоните на на Макферсон-а, който стои под ботуша. Чарк номер 1: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
Разбиват се лагерите вътре, а от "хубавите ни пътища" тампона се сплесква поне с 4-5мм. Съжалявам, че не съм направил снимки, за да видите разликата между нов и свален от кола. Трудно се диагностицира дали е разбит или не, но доста се променя возията и управлението на колата, когато се сменят. Бройката е около 40-50лв. Лемфьордер, Боге и т.н. и около 80лв за Оригинални БМВ. За труд ще Ви вземат повечко, но се сваля цялото окачване отпред.
Дано да съм бил полезен.

Поздрави на всички


Така е колега, този тампон обира вибрации по пътя когато е нов и не е смачкан. Сменял съм такива тампони на по предни коли и има голяма разлика след това, но ми се струва че смяната не е чак толкова трудна. Поне като гледам картинката си мисля че ако се освободи амортисьора от рога и от шенкела на който е захванат с един болт, трябва да излезе без проблем. От там скоби за стягане на пружините, монтаж на новия тампон и обратно закачане. Според мен един час за демонтаж и монтаж на тампон е предостатъчен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 7.05.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW Е63 individual
Мечтае да кара: BMW M6 G-POWER

Re: Пукане при завиване

Мнение от BMW-Beast » 05 Дек 2011, 16:34

и при мен се беше получило пукане скьрцане при завиване при спиране дори и при леки неравности след преглед в сервиз се оказа че сичко е перфектно да ама карам си аз и колата си рупа скьрца като москвич реших да свала гумата да погледна какво става оказа се че са се разхлабили болтовете на планката за която се лови биалетката стегнах ги и сега е друго нещо :D да знаете че и от там може да се получи пукане и скьрцане поздрави :yes:
39741Купи ли си кола... Или още караш MERCEDES !!!

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook